שתף קטע נבחר

חשש: תומאס ייעדר יותר זמן מהצפוי

הפורוורד הפצוע של מכבי תל אביב יחמיץ בוודאות את משחקי הדרבי ואת ריאל מדריד בשבוע הבא, אבל במועדון ערוכים לאפשרות שהוא יושבת לתקופה ארוכה יותר. פייר ג'קסון לקראת מלאגה (ה', 21:05): "רוצים להמשיך עם אותה יכולת"

מכבי תל אביב עומדת בפתחו של שבוע עמוס, שיכלול שני משחקי דרבי לוהטים (בראשון בגביע, בשלישי בליגה) ומשחק יורוליג קשה מול ריאל מדריד בשישי. רגע לפני שכל זה קורה הצהובים רוצים לנצח את מלאגה הערב (ה', 21:05) בהיכל מנורה מבטחים ולסגור את הסיבוב הראשון במפעל ברגל ימין.

 

לטבלת היורוליג

 

שחקניו של נבן ספאחיה מגיעים למפגש אחרי הטיול מול מכבי רעננה בשמינית גמר הגביע והניצחון היוקרתי על אלופת אירופה פנרבחצ'ה בהיכל, שהעלה את מאזנם ל-6:8 ודירג אותם במקום השביעי בטבלה.

 

מי שייעדר מהמשחקים הקרובים הוא דשון תומאס, שהרגיש כאבים בברכו במהלך החימום מול פנר - אבל בחר לעלות לשחק. עוד באותו הלילה הוא עבר צילום MRI שבו התגלה כי האזור הפגוע ברגלו עבר זעזוע. הוא יחמיץ בוודאות את המשחק מול ריאל בשבוע הבא, אבל במועדון חוששים שייעדר לזמן ממושך יותר. איתי שגב חזר מהפציעה בגבו וצפוי לקבל הערב דקות.

 

מלאגה מדורגת אחרי 14 משחקים במקום העשירי עם מאזן של 8:6. הקבוצה של חואן פלאסה תנסה להמשיך את המומנטום החיובי שלה מהתקופה האחרונה, שכלל שלושה ניצחונות יורוליג רצופים - מול חימקי מוסקבה, ברצלונה ומילאנו.

 

ג'ונה בולדן עם נבן ספאחיה באימון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ג'ונה בולדן עם נבן ספאחיה באימון(צילום: ראובן שוורץ)

 

הספרדים אמנם יחסרו דרגאן מילוסאבלייביץ' הפצוע, אבל יופיעו למשחק עם הכוכב שלהם נמניה נדוביץ' - שמעמיד עד כה במפעל ממוצעים של 14.7 נקודות ו-4.2 אסיסטים - ועם ג'יימס אוגוסטין, שמדורג ראשון ביורוליג באחוזים לשתי נקודות (71.2) ומספק 9.1 נקודות ו-6.5 ריבאונדים בממוצע לערב. האקס מ-2012/2013 גיורגי שרמדיני (5.5 נקודות ו-3.1 ריבאונדים) יחזור להיכל.

 

פייר ג'קסון אמר לקראת המפגש: "אנחנו מגיעים לכל משחק עם אחריות מלאה ורוצים להמשיך עם אותה יכולת שהצגנו מול פנר. אנחנו פה בשביל לשחק כדורסל, אנחנו מקצוענים ונמצאים בספורט הזה כבר הרבה שנים. זה לא חדש בשבילנו שיש לו"ז צפוף, מה שאנחנו צריכים לעשות זה לשמור על הגוף רענן ולהישאר מפוקסים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דשון תומאס
צילום: עוז מועלם
מומלצים