מלניה טראמפ (צילום: טוויטר)
למי שחוגג - הסלפי של מלניה טראמפ | צילום: טוויטר

מסכנונה מלניה טראמפ, גם כשהיא מנסה להיות הכי מלכותית יוצא לה פורח. טראמפ העלתה סלפי כריסמס חגיגי אך משועשע, עם פילטר של כובע סנטה ורקע צבעוני של איילים ושלג. לא משהו שהייתם משערים שיעורר מהומה כלשהיא.

אבל אנחנו מדברים פה על משפחת טראמפ, המשפחה שמעוררת מהומה כלשהיא גם כשחבריה לא עושים דבר, ומלניה זכתה אמנם לכמה פרגונים אבל גם ללא מעט תגובות עוקצניות, גלגולי עיניים ואפילו הכפשות.

A post shared by First Lady Melania Trump (@flotus) on

"זאת חרפה של אשת נשיא", כתב מגיב אחד, "את נראית כמו דוגמנית בתמונת שער של "פלייבוי". הזקנים והעניים בטח יעריכו את התמונה הזאת בהתחשב שלך ולבן זוגך לא אכפת מהם". "בבקשה תגידי לנו שהכריחו אותך להצטלם ככה", כתב מגיב שני. מגיב שלישי הוסיף: "בחיי שחשבתי שמישהו פרסם את זה כבדיחה", ורביעי תהה: "את הגברת הראשונה או בת למשפחת קרדשיאן?". על השאלה האחרונה נוכל לענות בוודאות שלא, כי אף בת למשפחת קרדשיאן לא היתה מפרסמת בימים אלה תמונה עם פילטר אלים כל כך. בעצם, אולי קלואי קרדשיאן אבל היא באמת מקרה מיוחד.

בתוך ים התגובות הארסיות, צצו ועלו מגיבים שהסבו את תשומת הלב אל העין הימנית של מלניה:

מלניה טראמפ (צילום: טוויטר)
יופי, עכשיו מגרד לנו בעין - מלניה טראמפ | צילום: טוויטר

גולשים רבים התבדחו על כך שהאישון "הכפול" נובע מכך שטראמפ היא חייזרית או אשת לטאה שמעוניינת להשתלט על העולם, אבל לנו זה נראה כמו עדשת ראייה שזזה קצת מהמקום. נו, העברת את התמונה הזאת כזה מקצה שיפורים ושיופים ועדיין לא מצאת זמן להעלים את קו המתאר של העדשה? לא מתאים לך, מלניה.