ראש הממשלה נפגש עם רבנים: “החקירות לא יגיעו לביהמ”ש”

ראש הממשלה נפגש עם רבנים בכירים בציונות הדתית והביע את הערכתו כי החקירות לא יגיעו לבית המשפט • הרב חיים דרוקמן: "מי שנלחם נגד שחיתות כביכול זה עצמו שחיתות" • חה"כ אלעזר שטרן: "נתניהו לא סופר את הרבנים שלנו"
דוד ליבוביץ
ט' טבת התשע"ח / 26.12.2017 22:31

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם רבנים בכירים בציונות הדתית ואמר כי הוא מאמין שהחקירות לא יגיעו לביהמ”ש.

“יש פה מאמץ פוליטי באמצעות הפגנות ודברים אחרים להפיל את הממשלה הלאומית בראשותנו שדואגת לארץ ישראל ונאבקת למענה”, אמר נתניהו לרבנים, “לכן ההתייצבות שלכם מאוד חשובה ואני רוצה להביע את הערכתי.

“לא תמיד השכלנו לעמוד מול הניסיונות הללו. עם ישראל פעם אחת ב-1992 זה הצליח, הפעם נדאג שזה לא יצליח. אני חושב שכולנו למודי ניסיון ואף אחד מאיתנו לא מולך שולל. רציתי להביע את הערכתי ולחזק איש את רעהו”.

הרב חיים דרוקמן אמר במפגש, “המציאות הקיימת בלתי נסבלת. הם משתמשים בערכים ומדברים גבוהה גבוהה, כשהמניעים הם מניעים אחרים לחלוטין. צריך להגיד את האמת, זה עצמו, מי שנלחם נגד שחיתות כביכול זה עצמו שחיתות”.

הרב אלי סדן ציין, “אני זועם מאוד על הרדיפה שיש היום, מהרבה סיבות. זה כשאנשים מרשים לעצמם ככה לדבר על ראש הממשלה, לא מדבר עכשיו על החוצפה של כל המערכת הפוליטית והתקשורתית בלי שום שמירת הלשון, זאת תעודת עניות למדינה שלנו. אני חושב שזה משפיל את כל החיים”.

לפגישה הגיב חה”כ אלעזר שטרן מ’יש עתיד’ ואמר: “כשראש הממשלה צריך הכשר בעקבות חקירות משטרה הוא קורא אליו את רבני הציונות הדתית אבל כשהוא צריך כשרות, שבת, יהדות ורבנות הוא לא סופר אותם”.

לדבריו, “בכל הנושאים שהם ציפור הנפש שלנו, הציונות הדתית, ראש הממשלה פעם אחר פעם ולאורך שנים לא מתייעץ ולא פועל לפי פסקי ההלכה של רבני שהם, גוש עציון ועלי אלא עם פוליטיקאים חרדים ועושי דבריהם בלשכות הרבנים בבני ברק ובירושלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות