וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק פישר: חלק מהנאשמים המרכזיים יופנו להליך גישור

25.12.2017 / 11:48

השופט הציע לצדדים לשוב להליך גישור, וזאת כשנתיים וחצי לאחר הגשת כתב האישום וכשנתיים לאחר ששלב גישור קודם לא צלח. אחד הנאשמים הוא רונאל פישר, שביקש כי במהלך הגישור יתאפשר לו לטעון לחפותו המלאה ולביטול כתב האישום

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

חלק מהנאשמים בתיק פישר יופנו להליך גישור: בדיון שנערך הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי הציע השופט משה סובל לצדדים לשוב להליך גישור, וזאת כשנתיים וחצי לאחר הגשת כתב האישום וכשנתיים לאחר ששלב גישור קודם לא צלח. לפי הצעת השופט סובל, המגשר יהיה נשיא בית המשפט המחוזי אהרון פרקש.

אחד הנאשמים שהסכימו ללכת לגישור הוא רונאל פישר, המיוצג על ידי עורכי הדין עמית בר וליזי שובל מהסניגוריה הציבורית. פישר ביקש בדיון כי במהלך הגישור יתאפשר לו לטעון לחפותו המלאה ולביטול כתב האישום. גם האחים נחמיאס המיוצגים על ידי עורכי הדין יעקב ויינרוט, עמית חדד וליה פלוס, ושי ברס המיוצג על ידי עורכת הדין גליה כהן הסכימו להצעה. עו"ד איתן פלג המייצג את יאיר ביטון, אמר כי הוא דוחה את ההצעה. רות דוד, המיוצגת על ידי עורכי הדין יאיר גולן ונחשון שוחט, תשיב על ההצעה בימים הקרובים. החלטה רשמית בנושא צפויה להינתן לאחר שכל הצדדים יביעו עמדתם.

עוד בוואלה! NEWS:
מי ניסה לחסל בת 25 מהצפון? "ברצח אין כבוד ואין בו רומנטיקה"
"גואטמלה היא הסנונית הראשונה": בישראל מסתערים על אמריקה הלטינית ואפריקה
למרות ההסכם: צבא אסד וחיזבאללה כבשו שטחים בסמוך לגבול ישראל

רונאל פישר, בית משפט המחוזי ירושלים, 10 ביוני 2015. נועם מושקוביץ
רונאל פישר/נועם מושקוביץ

שלב ההוכחות בתיק פישר, במהלכו נשמעו עדויות ידי המדינה, ערן מלכה וע', נקטע בעקבות דיונים ממושכים במספר ערכאות בנוגע לסוגיית העברת חומרי החקירה ממח"ש להגנה. בשלב זה, סוגיה זו, שנידונה לאחרונה בבית המשפט העליון ובבית המשפט המחוזי בירושלים, עוסקת בעיקרה בחומרים שהופקו ממכשירי הפלאפון של ערן מלכה ושל ע'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully