יום ראשון, 02.06.2024 שעה 18:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
36 49-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

הפועל חיפה במקום הראשון עם 0:2 על מכבי פ"ת

האדומים-שחורים נהנו משערים של בן בסט (35) ואראל (82) וחלפו, לפחות זמנית, על פני הפועל ב"ש. הקבוצה של מימר סופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון

|
שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמרי שטיין)
שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמרי שטיין)

הפועל חיפה חזרה הערב (שבת) למקום הראשון בליגת העל, לפחות באופן זמני, לאחר שגברה בביתה 0:2 על מכבי פתח תקווה, במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-15.

זה לא היה משחק גדול של האדומים-שחורים, אבל המחצית הראשונה הייתה ברובה בשליטתם ובדקה ה-35 הם גם באו על שכרם. עדן בן בסט קיבל מסירה מאלון תורג’מן במחצית המגרש של מכבי פ”ת, התקדם מעט ובעט מ-25 מטרים כדור לא חזק אך מדויק, צחי גיגי איחר בזינוק והכדור עשה את דרכו אל פינת השער, 0:1 למארחת. בן בסט כבש את שערו השביעי העונה ושבר בצורת אישית של יותר מחודשיים.

אחרי השער הורידה הקבוצה של קלינגר את הרגל מהגז ונתנה לפתח-תקוואים להניע את הכדור, אך הקבוצה של מימר הייתה מאוד לא אפקטיבית בחלק ההתקפי וכמעט לא סיכנה את שערו של שטקוס, שלא היה צריך להתאמץ יתר על המידה. בדקה ה-82 הגיע השער השני של המארחת כאשר גל אראל, שהחליף את דור מלול שנפצע, קיבל מסירה ממקסים פלקושצ’נקו בתוך הרחבה, הסתובב יפה ומקרוב הכניע את גיגי בפעם השנייה במשחק, 0:2 לאדומים-שחורים בסיום.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם הקהל בסיום (עמרי שטיין)שחקני הפועל חיפה חוגגים עם הקהל בסיום (עמרי שטיין)

בזכות הניצחון, שעצר רצף של שני משחקים ללא ניצחון של האדומים-שחורים, עלתה הפועל חיפה למקום הראשון, כאשר היא עם 32 נקודות, שתיים יותר מהפועל ב”ש שתשחק ביום שני מול מכבי חיפה. מכבי פ”ת, מצידה, רשמה משחק רביעי ברצף ללא ניצחון ושרון מימר יהיה חייב לעשות שינוי אם הוא לא רוצה להסתבך במאבקי התחתית.

מחצית ראשונה

דקה 1: אלון יפת הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-4,900 צופים בסמי עופר.

אוהדי הפועל חיפה (עמרי שטיין)אוהדי הפועל חיפה (עמרי שטיין)

דקה 6: הזדמנות ראשונה במשחק, דווקא לאורחים מפ”ת. יובל אבידור הצליח לחטוף כדור כ-25 מטרים מהשער, רץ לעבר אגף ימין והעביר כדור רוחב למרכז הרחבה, לשם הגיע בריצה שלומי ארבייטמן, שהקדים את סיבוק והצליח לבעוט תוך כדי גלישה משישה מטרים, אך הכדור עשה את דרכו החוצה, בסמוך לקורה השמאלית של שטקוס.

דקה 9: הזדמנות נוספת למכבי פ”ת כאשר שוב היה זה אבידור שהפעם קיבל מסירה ארוכה במחצית המגרש, פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב לארבייטמן, אבל שטקוס הקדים את החלוץ עם גלישה מצוינת לכדור.

שטקוס מקדים את ארבייטמן (עמרי שטיין)שטקוס מקדים את ארבייטמן (עמרי שטיין)

דקה 10: הזדמנות ראשונה מן הצד השני. מלול קיבל כדור באגף ימין והעביר מסירה לתורג’מן, שבעט מתוך הרחבה אלכסונית לשער לפינה הקרובה, גיגי סגר היטב את הפינה והדף לקרן.

דקה 13: עוד ניסיון של הפועל חיפה, הפעם עם בעיטה מ-18 מטרים של לירן סרדל. הכדור עלה גבוה מעל לשער. בחלוף שתי דקות גם פלקושצ’נקו ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך שוב הכדור הלך גבוה-גבוה, הרחק מעל למשקוף.

סרדל מול בריק (עמרי שטיין)סרדל מול בריק (עמרי שטיין)

דקה 16: כמעט 0:1 להפועל חיפה. אלון תורג’מן קיבל כדור באגף שמאל, חלף ללא בעיה על פני אהדנני בעוד הוא חותך למרכז, לא התרגש גם מסיבוק, ובדיוק כשהוא ניסה לבעוט מ-17 מטרים הגיע סומא עם גלישה טובה שהורידה את החלוץ לדשא, אלא שהכדור, שפגע במגן הפתח-תקוואי, בכל זאת עשה את דרכו לשער, חלף על פני גיגי, אבל פגע בקורה ויצא לקרן. מזל גדול לפ”ת.

דקה 19: חלפו שלוש דקות ושוב ניסיון של האדומים-שחורים, שוב פלקושצ’נקו עם בעיטה מחוץ לרחבה, הפעם מ-23 מטרים, אבל הכדור היה חלש וגיגי לא התקשה לקלוט.

סומא משתלט על הכדור (עמרי שטיין)סומא משתלט על הכדור (עמרי שטיין)

דקה 24: עוד ניסיון של המארחת מחוץ לרחבה, הפעם היה זה תורג’מן עם ניסיון מ-24 מטרים, אבל שוב, בעיטה חלשה, לא בכיוון השער, והתוצאה עדיין 0:0.

דקה 35, 0:1 להפועל חיפה: האדומים-שחורים עלו ליתרון, ובצדק. עדן בן בסט קיבל מאלון תורג’מן כדור כשהוא כ-30 מטרים מהשער, התקדם מעט באין מפריע ושיחרר ברגל ימין בעיטה לא חזקה מדי, אך מדויקת, גיגי איחר להגיב והכדור עשה את דרכו אל פינת השער ופנימה. בן בסט, עם שערו השביעי מתחילת העונה, שבר בצורת אישית של יותר מחודשיים.

בן בסט חוגג עם מלול (עמרי שטיין)בן בסט חוגג עם מלול (עמרי שטיין)
שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמרי שטיין)שחקני הפועל חיפה חוגגים (עמרי שטיין)

דקה 45: לאחר שער היתרון, האדומים-שחורים הורידו את הלחץ ונתנו לפתח-תקוואים לחזור למשחק ולהוביל כדור, אבל השחקנים של מימר לא ידעו לנצל את החופש היחסי שניתן להם ולא הצליחו לסכן את השער של שטקוס לפני הירידה להפסקה. רגע לפני השריקה שלומי ארבייטמן ראה את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק אחרי עבירה מיותרת במרכז המגרש על דור מלול.

מחצית שנייה

דקה 58: החצי השני התחיל כמו שהסתיים החצי הראשון – הפועל חיפה נחה על זרי הדפנה של היתרון מהדקה ה-35, הפתח-תקוואים החזיקו יותר בכדור, אך היו מאוד לא אפקטיביים כשהם הגיעו לשליש האחרון של המגרש. דור מלול, שנפצע בתיקול של ארבייטמן לקראת סיום המחצית הראשונה, לא יכול היה להמשיך והוחלף על-ידי גל אראל. האחרון נכנס אל מרכז הקישור לצד שסטט, בעוד לירן סרדל ירד לעמדת המגן הימני. מלול, שסובל מפגיעה רצינית בכף הרגל, פונה ע”י הצוות הרפואי לבית החולים, כדי לבחון את חומרת הפציעה.

דור מלול מול ארבייטמן. המגן של הפועל חיפה הוחלף (עמרי שטיין)דור מלול מול ארבייטמן. המגן של הפועל חיפה הוחלף (עמרי שטיין)

דקה 65: חילוף ראשון במכבי פ”ת כאשר סוטיריס ניניס החליף את יובל אבידור. שש דקות לאחר מכן חילוף שני של מימר, כאשר גם שלומי ארבייטמן ירד מהמגרש וגרגורי טאדה החליף אותו.

דקה 79: חילוף שלישי במכבי פ”ת, כאשר לירוי צעירי החליף את יניב בריק. מיד לאחר מכן אלון יפת שרק לכדור חופשי לזכות המארחת, מרחק 17 מטרים מהשער, לאחר ספק-עבירה של אהדנני על אלון תורג’מן. במהלך ההכנות לבעיטה החופשית רישאר סומא קיבל כרטיס צהוב לאחר שהתווכח עם יפת. הבעיטה של בן בסט פגעה בראשו של פירס ויצאה לכדור חוץ.

דקה 82, 0:2 להפועל חיפה: האדומים-שחורים בדרך להבטחת הניצחון והחזרה אל המקום הראשון. מקסים פלקושצ’נקו קיבל את הכדור על סף הרחבה, חדר לתוכה ומסר לגל אראל, שעשה סיבוב יפה, מצא את עצמו מול צחי גיגי ובעט היטב פנימה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון 0:2. גל אראל עם שער ליגה ראשון מזה יותר משנתיים.

גל אראל חוגג (עמרי שטיין)גל אראל חוגג (עמרי שטיין)

דקה 87: סער פדידה החליף את מקסים פלקושצ’נקו, מבשל השער השני. מיד לאחר מכן ראה לירן סרדל את הכרטיס הצהוב לאחר עבירה על לידור כהן.

דקה 90+2: ניסיון של לידור כהן להכניע את שטקוס מתוך הרחבה לא היה מדויק ויצא החוצה. מיד לאחר מכן חילוף שלישי בהפועל חיפה, כאשר חיים מגרלשווילי החליף את עדן בן בסט, שזכה לתשואות מהיציעים.

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול (גל אראל, 58), גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס שסטט, לירן סרדל, מקסים פלקושצ'נקו (סער פדידה, 87), רוסלן ברסקי, עדן בן בסט (חיים מגרלשווילי, 92) ואלון תורג'מן.

מכבי פ”ת: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, עידן אהדנני, רישאר סומא, רומאריו פירס, יניב בריק (לירוי צעירי, 79), לידור כהן, מנור סולומון, יובל אבידור (סוטיריס ניניס, 65) ושלומי ארבייטמן (גרגורי טאדה, 71).

אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */