וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ישראלי: תושבת ירושלים בת 42 ילדה את תינוקה ה-20

20.12.2017 / 23:56

אחרי 18 לידות ו-19 ילדים, תושבת ירושלים בת 42 הביאה לעולם את צאצאה ה-20. רופאיה מעריכים כי מדובר בשיא ישראלי. "היולדת הייתה רגועה ונינוחה", סיפרה המיילדת בבית החולים

טרגדיה נדירה: תינוקת מתה מאיידס בבית החולים הדסה. גדעון צנטנר
בית החולים הדסה עין כרם/גדעון צנטנר

תושבת מאה שערים בירושלים בת 42 ילדה את הילד ה-20 שלה הערב (רביעי) בבית החולים הדסה עין כרם בעיר. להערכת רופאיה בבית החולים מדובר ככל הנראה בשבירת שיא ישראלי. פרופסור שמחה יגל, מנהל המערך לנשים ויולדות בבית החולים אמר כי בעולם מוכרים מספרים גדולים יותר של לידות לאישה אחת, וישנם מחקרים בנושא, אך לא שמע על דיווח של מספר גבוה יותר בשנים האחרונות בישראל.

זוהי הלידה ה-19 של בת ה-42, שבאחת הלידות נולדו לה תאומים. "הגעתי למשמרת בחדרי הלידה בעין כרם, ועם כניסתי לחדרה של היולדת, דווח לי שזוהי לידתה ה-19", מספרת המיילדת שליוותה את הלידה, עליזה אלטמרק. "כמיילדת עליי להבין כמובן מי היולדת הנמצאת מולי, למי אני מסייעת בלידה. הקשר איתה מאוד חשוב. לכן התחלתי להעמיק בהיכרות איתה ובלידות הקודמות שעברה,בדקתי איתה באילו משקלים נולדו ילדיה, מהו המשקל המשוער בלידה הנוכחית, והיה לי חשוב להבין ממנה אם יש צורך כלשהו או רצון מיוחד לקראת הלידה עצמה, אם היא זקוקה לסיוע מכל סוג. היא מצידה הייתה רגועה ונינוחה".

עוד בוואלה! NEWS:
מנהיג חמאס בעזה: לא נחזור לשלוט ברצועה - יצאנו מהתמונה סופית
הפתעה בחגיגות חג המולד בנצרת: תמונות מחבלים ותערוכת נכבה
"ניסוי הגרעין בצפון קוריאה התעכב – הבכיר האחראי הוצא להורג"

האחות שיילדה את התינוק ה-20 של בת ה-42. דוברות הדס,
"הקשר עם היולדת חשוב לי מאוד". המיילדת אלטמרק/דוברות הדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully