וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע דריסה במלבורן: רכב פגע בהולכי רגל; לפחות 14 נפצעו

נהג רכב מסחרי פגע בהולכי רגל בצומת הומה בעיר בשעות העומס ונעצר, אך לפי המשטרה באוסטרליה הוא סובל מבעיות נפשיות ולא קשור לטרור. כמה מהפצועים נפגעו באורח אנוש. "הרכב פשוט כיסח את כולם, אנשים התעופפו באוויר"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

לפחות 14 בני אדם נפצעו הבוקר (חמישי) באירוע דריסה במלבורן אחרי שנהג רכב מסחרי נסע לתוך הולכי רגל במרכז העיר. הנהג, אזרח אוסטרלי ממוצא אפגני בן 32, נלקח למעצר אחרי מאבק בזירה, אך לפי המשטרה אין לו קשר לטרור והוא סובל מבעיות נפשיות. צעיר נוסף, בן 24, נעצר אחרי שנראה מתעד את התקרית והוא נשא תיק עם סכינים. עם זאת, ככל הנראה אין לו קשר לתקרית.

לפי המשטרה במדינת ויקטוריה, כלי הרכב המסחרי התנגש הולכי רגל בצומת הומה במרכז העיר בסביבות השעה 17:30 שעון מקומי, ימים ספורים לפני חגיגות חג המולד. משירות האמבולנסים של ויקטוריה נמסר כי בין הפצועים כמה במצב אנוש, בהם ילד בגן חובה, הסובל מפגיעת ראש קשה. הנהג הדורס נלקח אף הוא לבית החולים.

בתמונות מזירת האירוע, סמוך לתחנת רחוב פלינדרס, נראו כמה אנשים שוכבים על הכביש, סמוך לרכב לבן גדול. עד ראיה אמר לתחנת רדיו מקומית כי הרכב "פשוט כיסח את כולם, אנשים התעופפו באוויר. שמענו חבטות ואנשים רצו לכל עבר".

עוד בוואלה! NEWS:
"מתנת חג מולד לאמריקנים": טראמפ חגג את אישור רפורמת המס
בריטניה: סגנה של מיי התפטר בשל חומר פורנוגרפי במחשבו
חייל צפון קוריאני ערק לקוריאה הדרומית בחלקו המערבי של הגבול

אירוע דריסה במלבורן אוסטרליה. רשתות מקומיות, מערכת וואלה! NEWS
זירת הדריסה/מערכת וואלה! NEWS, רשתות מקומיות
חשד לפיגוע דריסה במלבורן, אוסטרליה, 21 בדצמבר 2017. רויטרס
שוטר בזירת הדריסה במלבורן, הבוקר/רויטרס

עד ראיה נוסף אמר להראלד סאן האוסטרלי כי התקרית כולה ארכה כ-15 שניות. "הוא נסע במהירות באור אדום, היה 'בום, בום, בום'. זה היה ממש בזה אחר זה", תיאר העד. אחרים סיפרו כי הרכב נסע במהירות של כ-60 קמ"ש, וכי העוברים והשבים רמסו אחרים שהיו מוטלים על הקרקע.

בינואר האחרון נהרגו שישה בני אדם ו-30 נוספים נפצעו מפגיעת רכב שעלה על המדרכה במרכז מלבורן. המשטרה המקומית קבעה כי לא מדובר באירוע טרור, אלא בדורס שדקר אדם על רקע פלילי, נמלט ואיבד שליטה על רכבו. בעקבות המקרה, הציבה עיריית מלבורן מחסומי בטון בניסיון להגן על הולכי רגל מפני דריסות.

(עדכון ראשון: 9:14)

חשד לפיגוע דריסה במלבורן, אוסטרליה, 21 בדצמבר 2017. רויטרס
תחנת הרכבת הסגורה ברחוב פלינדרס/רויטרס
חשד לפיגוע דריסה במלבורן, אוסטרליה, 21 בדצמבר 2017. רויטרס
זירת התאונה במלבורן, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully