שתף קטע נבחר

צרות בצרורות: תאונת דרכים לקארים בנזמה

שעות אחרי ההפסד של ריאל מדריד לברצלונה, החלוץ הצרפתי יצא ללא פגע מתאונת דרכים בה היה מעורב. אצל הקטאלונים: רפאל מארקס האריך את חוזהו עד 2012

בריאל מדריד טענו אמש (א') אחרי ההפסד 1:0 לברצלונה כי רק חוסר מזל מנע מהם לחזור עם תוצאה טובה יותר. הבוקר המזל דווקא היה לצידם, כאשר קארים בנזמה יצא ללא פגע מתאונת תאונת דרכים בה היה מעורב.

 

החלוץ הצרפתי, שנכנס במחצית השנייה בקאמפ נואו ואף הספיק להחמיץ מספר מצבים, נסע בדרכו הביתה בסביבות 2 בלילה לאחר הנחיתה בבירה הספרדית, איבד שליטה ונתקע בעץ. למזלו של בנזמה, כריות האוויר שבמכונית האאודי שלו התנפחו והגנו עליו.


פפה. במדריד נטען שגם הוא סונוור בקאמפ נואו (צילום: רויטרס)

 

נושא אחר שהעסיק את הבלאנקוס ביום שאחרי ההפסד ליריבה השנואה הם קרני הלייזר שהופנו לעבר פרצופו של של כריסטיאנו רונאלדו לפני שזה ביצע בעיטה חופשית. לטענת אנשי ריאל, שדאגו להעלות את הנושא לכותרות, גם פפה סונוור על ידי אוהדים קטאלונים אחרי שתיירי הנרי הכשיל אותו.

 

הקאמבק של מיליטו

בבארסה עסקו בדברים אחרים ביום שאחרי הניצחון על היריבה השנואה והיום הודיעו שם על הארכת חוזהו של רפאל מארקס עד 2012. הבלם המקסיקני

בן ה-30 הגיע למועדון הקטאלוני ממונקו הצרפתית ב-2003 וישלים בו תשע עונות.

 

המאמן פפ גווארדיולה שמע היום חדשות טובות נוספות אחרי שגבי מיליטו ערך אימון מלא לאחר יותר משנה וחצי היעדרות והוא צפוי להיות בסגל במשחק הליגה הבא, בחוץ מול לה קורוניה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים