שתף קטע נבחר

אלן נגד הפועל ת"א: "שלמו לי את הכסף שלי"

הפורוורד/סנטר האמריקני, ששוחרר מהקבוצה, טוען כי לא קיבל את משכורתו. "רוצה להמשיך הלאה, אין צורך לעכב את זה", צייץ בטוויטר. תגובת הפועל ת"א: "נקבעה פגישה במטרה לסיים את ההתקשרות הכספית כמקובל"

ג'ף אלן שוחרר מהפועל תל אביב לפני שמונה ימים, אבל מאז השחקן שוהה עדיין בישראל. בצהריים (שני) צייץ הפורוורד/סנטר האמריקני נגד הקבוצה על כך שהיא חייבת לו עדיין כספים: "אני רק רוצה את הכסף שלי. אני באמת לא מבין למה זה מתעכב. אם אני כבר לא חלק מהמועדון תשלמו לי כדי שאוכל להמשיך הלאה. אין צורך להחזיק בכסף שלי".

 

כזכור, השחקן בן ה-30 חתם בקיץ במועדון על חוזה זמני שהוארך פעם אחת. בצוות המקצועי לא אהבו את התנהלותו וכן את התרומה שנתן, ולכן ברגע שטוני גפני הוחתם ומאט האוורד חזר לכשירות, אלן קיבל הודעה כי החוזה עימו לא יוארך.

 

זו הייתה למעשה הקדנציה השלישית של אלן במועדון אחרי ששיחק בו גם בעונת 2012/13 וב-2015/16. כמו כן שיחק הפורוורד/סנטר גם בהפועל עפולה והפועל ב"ש מהליגה הלאומית ובמכבי חיפה.

 

 (מתוך הטוויטר) (מתוך הטוויטר)
(מתוך הטוויטר)

 

אלן הגיע למשחק האחרון של האדומים מול נס ציונה (81:86), ישב ביציע והתחבק עם האוהדים. עם סיום ההתמודדות שחקני הפועל תל אביב הגיעו אליו ושוחחו עימו ארוכות.

 

תגובת הפועל ת"א: "מדובר במשכורתו האחרונה של ג'ף, אשר מהווה גמר חשבון, ממנה יש לבצע קיזוזים שונים. בשל כך נקבעה פגישה עם סוכנו במטרה לסיים את ההתקשרות הכספית בצורה מסודרת כמקובל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים