שתף קטע נבחר

שמואל פרנקל נגד הגדלת היורוליג: "פוגעים בנו"

יו"ר מינהלת ליגת העל פנה לנשיא ULEB, שחקן העבר תומאס ואן דר שפיגל, וקרא לכנס את חברי הליגות על מנת לפעול נגד הגדלת מספר הקבוצות במפעל האירופי הבכיר

יו"ר מינהלת ליגת העל בכדורסל שמואל פרנקל, פנה לנשיא ULEB, שחקן העבר תומאס ואן דר שפיגל, וקרא לכנס את חברי הליגות על מנת לפעול נגד הגדלת מספר הקבוצות ביורוליג. בשבוע שעבר הודיעה היורוליג כי הליגה צפויה לגדול בשנה הבאה ל-18 קבוצות, ולטענת פרנקל הגדלתה תפגע בליגה המקומית.

 

"כבר כיום קבוצות היורוליג משחקות חמש פעמים במהלך העונה פעמיים בשבוע ואם הליגה תגדל ל-18 ובהמשך לפי תוכנית היורוליג גם ל-20 קבוצות, אזי קבוצות היורוליג תשחקנה כמעט בכל שבוע 2 משחקי יורוליג, מה שיפגע מאוד בליגות המקומיות", נכתב בהודעת המינהלת.

 

נגד הגדלת היורוליג. פרנקל (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
נגד הגדלת היורוליג. פרנקל(צילום: עוז מועלם)

 

"לא נכחנו בפגישה האחרונה בברצלונה כי אנו חשים שלא שומעים את קול הליגות המקומיות", כתב פרנקל. "לא רק שלא מתחשבים באינטרסים שלנו, אלא פוגעים בנו פעם אחרי פעם. אנו רואים את לוח המשחקים של היורוליג עולה בצורה דרמטית, מה שהופך את היורוליג לארוכה מבעבר, כשגם המשחקים בימי שישי פוגעים בליגות המקומיות".

 

"אנו קוראים דיווחים שהמטרה הסופית היא להגיע לליגה של 24 קבוצות, דבר שיפגע בצורה משמעותית בליגות המקומיות. אנחנו חושבים שהשיטה מהכדורגל, בה קבוצות לא משחקות יותר ממשחק בינלאומי אחד בשבוע, היא המתאימה, וחושבים שנציגי הליגות המקומיות חייבים להפגש ולעמוד על הנושאים הללו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שמואל פרנקל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים