שתף קטע נבחר

מכה למכבי ת"א: טומאשיץ' יחמיץ את מכבי חיפה

הבלם הקרואטי-בולגרי, שהיה אחד המצטיינים בצהוב לאורך העונה, סובל מחום גבוה ולא יוכל להשתתף הערב במשחק נגד האלופה. יובל אבידור או יוסי שבחון יחזרו להרכב

שעות ספורות לפני המשחק המסקרן נגד מכבי חיפה, אבי נמני מצוי בבעיה. הבלם איגור טומאשיץ' קם הבוקר (ב') כשהוא סובל מ-39 מעלות חום - ויחמיץ את ההתמודדות ב-20:00 בבלומפילד (שידור ישיר בערוץ 1).

 

טומאשיץ' היה אחד השחקנים המצטיינים של הצהובים לאורך העונה וזכה למקום קבוע בהרכב הפותח. כעת ייאלצו בקבוצה לשלוף מהשרוול פיתרון מהיר, כשעדיין לא ברור מי ימלא את מקומו של הקרואטי-בולגרי. ליאור ז'אן, שאמור היה לפתוח בקישור האחורי, עשוי לחזור לעמדת הבלם לצד רונלד ראלדס. בכך יתפנה מקום בקישור ליובל אבידור או יוסי שבחון, כשגם אנדריי קומאץ' בתמונה.


טומאשיץ' נגד ארבייטמן ומכבי חיפה. לא הפעם (צילום: אלי אלגרט)

 

כזכור, השניים הראשונים לא היו אמורים לפתוח הערב, לאחר שנמני החליט להמשיך ולתת קרדיט ל-11 שפתחו במשחק הניצחון 1:3 על הפועל באר שבע במחזור האחרון. אבידור, שלא הציג יכולת משכנעת מפתיחת העונה, איבד את מקומו במשחק הקודם לעמנואל מאיוקה, שאף כבש בניצחון על באר שבע. כעת, אחד מהם ימצא את עצמו הרכב הפותח.

 

מכבי ואוהדיה את המשחק הערב ללביא בן משה - תינוק בן שנה וחצי שסובל ממחלה נדירה חשוכת מרפא. לביא הקטן חולה במחלת קנבן, והוריו פתחו בקמפיין לגיוס מיליון וחצי דולר הדרושים להשלמת המחקר הרלוונטי. לפני המשחק יתקיים טקס למען לביא, כאשר האוהדים באצטדיון יתבקשו לעזור על ידי שליחת מסרון עם הספרה 10 למספר 6333 לתרומה של עשרה שקלים עבור לביא.

 

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, ליאור ז'אן, רונלד ראלדס, רוני גפני, שרן ייני, איביצ'ה אילייב, גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון, יובל אבידור (יוסי שבחון), עמנואל מאיוקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איגור טומאשיץ'
באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מומלצים