שתף קטע נבחר

לימונד: "לא היה לנו כל כך קל מול עפולה"

הגארד של מכבי ת"א הקטין במילים את התבוסה 71:108 שהנחילה קבוצתו לזו של אלי רבי. פיני גרשון: "לא חשבנו שהמשחק יגמר בהפרש כזה". אלי רבי: "אם לא הרחמנות של פיני, זה היה נגמר בתוצאה אסטרונומית"

אי אפשר לומר שמכבי תל אביב התכוננה הערב (א') כראוי לקראת המשחק ביום חמישי בחוץ מול אולימפיה לובליאנה, אחרי שהביסה ללא קושי בהיכל נוקיה 71:108 את הפועל עפולה של אלי רבי.

 

"נראה לי שעדיין לא היה לנו כל כך קל", אמר בסיום רביב לימונד (17 נקודות), ואי אפשר היה שלא לתהות האם הוא צוחק או רציני. "אני שמח שהמשחק נגמר ככה וכולם בריאים ושלמים", המשיך לימונד והוסיף בפן האישי: "זה היה משחק טוב, גם עבורי אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי. זה טוב להזיע".

 

מאמן עפולה, אלי רבי, היה כמובן פחות מחויך משחקני מכבי ת"א. "לא נעים. תמיד אתה מצפה שזה יהיה קצת אחרת, אבל הרגשתי שאנחנו לא מצליחים להתמודד", הודה רבי והוסיף: "אם לא רחמנות של פיני, זה היה נגמר בתוצאה אסטרונומית. ניסינו שזה יראה יותר מכובד, אבל לצערי זה לא צלח לנו. אם להגיד את האמת, לא באתי להפסיד את המשחק הזה. באיזשהו מקום יחסי הכוחות לא היו שווים בשום פרמטר במשחק".

 

המאמן המנצח, פיני גרשון, שנראה רגוע מאוד במהלך המשחק ולאחריו, שיתף הערב את כל שחקניו, כאשר אף אחד מהם לא שיחק פחות מעשר דקות. "לא חשבנו שהמשחק יגמר בהפרש הזה. לא חשבנו שנפסיד, אבל גם לא חשבנו שננצח ככה", אמר גרשון. "אני שמח שכל עוד היה משחק, החבר'ה שיחקו די ברצינות. עשינו דברים יפים בהתקפה. קשה לנו נגד יריבות כאלה בעיקרון, בגלל הגובה ובגלל סוג השחקנים. לנו קשה לשחק נגד גארדים ופורוורדים ובלי ביג מן. היינו צריכים לחלק את הדקות כדי שכל אחד ירגיש את המגרש. אני מקווה שמחר יהיה אימון יותר טוב".


גרשון. "כל עוד היה משחק, החבר'ה שיחקו ברצינות" (צילום: אלי אלגרט)

 

לגבי צ'אק אידסון, ששיחק הערב 20 דקות וקלע רק חמש נקודות, אבל קטף שישה ריבאונדים ומסר שישה אסיסטים, אמר המאמן: "אני חושב שאידסון עושה את התפקיד שלו בקבוצה, אני ממש לא מאוכזב ממנו. הוא כנראה נהנה יותר למסור מאשר לקלוע".

 

על התחרותיות העונה בליגת העל וההשוואה לאירופה, אמר מאמן מכבי ת"א: "יש דווקא משחקים טובים בליגה. משווים 19 מיליון דולר ל-900 אלף דולר. גלבוע/גליל והפועל ירושלים יוצרים צמרת נחמדה ויכול להיות פיינל פור ברמה גבוהה מאוד. במרכז הטבלה היו משחקי כדורסל מעניינים היום". ולעניין אחר: בצילום הרגל של דורון פרקינס התברר כי לא מדובר בפציעה רצינית. השחקן צפוי לחזור לאימונים בתוך יומיים ולהיות כשיר ללובליאנה.

 

שחקן עפולה, בי. ג'יי. מקי, סיכם את הערב העגום של קבוצתו: "ציפינו לתת הופעה טובה ואולי אפילו לנצח. אנחנו צריכים לראות את הקלטת של המשחק ולעבד את הדברים החזקים והחלשים שלנו. מכבי ת"א היא קבוצה טובה שגם משחקת טוב באירופה, ואנחנו פשוט צריכים להתמקד בלשפר את ההופעה שלנו מהערב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיא פניני, 13 נקודות הערב
צילום: אלי אלגרט
מומלצים