יעל וחיים // צילום: אסף תמם

"חתונה ממבט ראשון" מציגה: חילופי הזוגות

המציאות עולה על תכנית המציאות: יעל פולקמן נראתה מסתובבת עם גבר שאינו חיים מאיירס • וגם: ג'ודי ניר מוזס חוזרת לטלוויזיה, בתכנית בה היא מדמה מהלך של התמודדות לראשות הממשלה

תפנית מפתיעה בעלילה של ״חתונה ממבט ראשון״? ל״ישראל היום״ נודע כי בימים האחרונים תומר אביטל, שבמסגרת התוכנית שודך לעדי גרדוס, נראה מסתובב דווקא עם יעל פולקמן, שבמסגרת התוכנית בכלל התחתנה עם חיים מאיירס. על המסך אביטל וגרדוס כבר נפרדו ואילו מאיירס ופולקמן עדיין נראים מאוהבים, אבל עכשיו מתגלה שפולקמן מסתובבת בכלל עם אביטל. השניים נראו בשבת בבוקר בפארק הירקון ומאוחר יותר בערב בהפגנה שהתקיימה בתל אביב. פולקמן ביקשה להבהיר שהיא ותומר בסך הכל חברים טובים. 

תומר ועדי // צילום: יוסי קרסו

המדור תוהה מה יהיה לצוות המומחים של התוכנית להגיד על זה.

 

•  •  •

ג'ודי ניר מוזס רצה לראשות הממשלה?

חתונה ממבט שני? // צילום: אסף תמם

ג'ודי ניר מוזס חוזרת לטלוויזיה. ל"ישראל היום" נודע כי בימים אלה עובדים בהוט על סדרת דוקו־ריאליטי בכיכובה של ניר מוזס, שבמסגרתה היא מדמה מהלך של התמודדות לראשות הממשלה. בשלב זה מדובר בתוכנית טלוויזיה בלבד ולא בהודעה רשמית, או הצהרת כוונות שלה, אבל גורמים מאחורי הקלעים של התוכנית מקווים שהסדרה תצא מגבולות הטלוויזיה ותהפוך למציאות.

ניר מוזס הגישה בעבר תוכנית ברשת והשתתפה ב״מועדון המבקרים״. בתחום הפוליטי היא לא מהססת להביע את דעתה בכל נושא, לבקר וכמובן רקורד של 24 שנות נישואים לשר לשעבר, סילבן שלום. על אף שמצופה היה שסילבן ישתתף בצילומים, נכון לעכשיו, הוא לא יקח בהם חלק. 

הסדרה תופק על ידי ADD ותערוך אותה יעלי אבנרי, שהיתה עד לאחרונה מנהלת מחלקת הבידור של רשת. תגובתה של ניר מוזס לא הושגה. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו