יום רביעי, 22.05.2024 שעה 01:56
ליגה אנגלית 23-24
8833-9337מנצ'סטר סיטי1
8628-8937ארסנל2
7941-8437ליברפול3
6856-7637אסטון וילה4
6361-7137טוטנהאם5
6062-7537צ'לסי6
5760-8137ניוקאסל7
5758-5537מנצ'סטר יונייטד8
5271-5937ווסטהאם9
4860-5537ברייטון10
4865-5337בורנמות'11
4658-5237קריסטל פאלאס12
4663-5037וולבס13
4459-5137פולהאם14
3961-5437ברנטפורד15
3849-3937אברטון16
3366-4737נוטינגהאם פורסט17
2681-5037לוטון18
2476-4037ברנלי19
16101-3537שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • ארסנל
  • 1 - 2
  • אברטון
  • ברנטפורד
  • 4 - 2
  • ניוקאסל
  • ברייטון
  • 2 - 0
  • מנצ'סטר יונייטד
  • ברנלי
  • 2 - 1
  • נוטינגהאם פורסט
  • צ'לסי
  • 1 - 2
  • בורנמות'
  • קריסטל פאלאס
  • 0 - 5
  • אסטון וילה
  • ליברפול
  • 0 - 2
  • וולבס
  • לוטון
  • 4 - 2
  • פולהאם
  • מנצ'סטר סיטי
  • 1 - 3
  • ווסטהאם
  • שפילד יונייטד
  • 3 - 0
  • טוטנהאם

יונייטד חגגה עם 1:3 על ארסנל, פוגבה הורחק

השדים האדומים של מוריניו חגגו עם צמד של לינגארד ושער נוסף של ולנסיה, הכוכב הצרפתי יחמיץ את הדרבי מול מנצ'סטר סיטי. צ'לסי גברה 1:3 על ניוקאסל

|
שחקני יונייטד חוגגים על לינגארד (רויטרס)
שחקני יונייטד חוגגים על לינגארד (רויטרס)

אחרי שלל הביקורות שנשמעו נגדה על המשחקים מול ליברפול וצ’לסי, מנצ’סטר יונייטד הגיעה הערב (שבת) לאצטדיון האמירויות וסיפקה הצהרת כוונות רצינית בקרבות הצמרת עם 1:3 על חשבון ארסנל. במשחק שנערך קודם לכן, האלופה צ’לסי גברה 1:3 על ניוקאסל.

זה נפתח בבליץ אדיר של השדים האדומים של ז’וזה מוריניו, שכבר בדקה ה-11 עלתה ליתרון כפול לאחר שער יתרון מוקדם של אנטוניו ולנסיה בדקה הרביעית ושער נוסף של ג’סי לינגארד שהכפיל את התוצאה. התותחנים של ארסן ונגר לחצו ותקפו בחמת זעם בנסיון לחזור למשחק, אך סדרת הצלות מדהימה של דויד דה חאה שמרה על היתרון של החבורה ממנצ’סטר. 

בדקה ה-49 ארסנל הצליחה סוף כל סוף להכניע את דה חאה הנהדר, כאשר אלכסנדר לקאזט הפגיז מקרוב שער מצמק. התותחנים המשיכו ללחוץ ועלו להתקפה, אך לינגארד השלים צמד בדקה ה-63 וקבע את תוצאת המשחק. עם זאת, הניצחון של השדים האדומים הפך לחמוץ-מתוק לאחר שפול פוגבה הורחק בכרטיס אדום ויחמיץ את הדרבי מול מנצ’סטר סיטי במחזור הבא. בזכות הניצחון, השדים האדומים צימקו, לפחות זמנית, את הפער ממנצ’סטר סיטי המוליכה ל-5 נקודות בלבד, בעוד ארסנל איבדה את מקומה בטופ 4 וירדה למקום החמישי.

ארסן ונגר (רויטרס)ארסן ונגר (רויטרס)

מחצית ראשונה

השופט אנדרה מארינר הוציא את ההתמודדות באצטדיון האמירויות לדרכה.

דקה 3: קרן של אשלי יאנג מצד שמאל מצאה את ראשו של פול פוגבה, שנגח ממרחק שבעה מטרים, אך לא הצליח לדייק למסגרת של פטר צ’ך.

דקה 4, מנצ’סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:1: אנטוניו ולנסיה חטף את הכדור 30 מטרים מהשער, ביצע דאבל פס עם פוגבה וממרחק שמונה מטרים בעט כדור אלכסוני שהכניע את צ’ך.

פוגבה ולינדלוף חוגגים עם ולנסיה (רויטרס)פוגבה ולינדלוף חוגגים עם ולנסיה (רויטרס)

דקה 11, מנצ’סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:2: רומלו לוקאקו מצא בכדור עומק את אנתוני מרסיאל שביצע סיבוב מדהים בתוך הרחבה של התותחנים והכניס כדור עומק לג’סי לינגארד, שממרחק שבעה מטרים בעט לקורה השמאלית של צ’ך ולרשת.

ג'סי לינגארד חוגג (רויטרס)ג'סי לינגארד חוגג (רויטרס)

דקה 20: ערבוביה בתוך רחבת היונייטד הסתיימה בבעיטה של אלכסנדר לקאזט ממרחק חמישה מטרים, אך דויד דה חאה היה עירני והצליח להדוף עם הרגל.

דויד דה חאה עוצר את אלכסנדר לקאזט (רויטרס)דויד דה חאה עוצר את אלכסנדר לקאזט (רויטרס)

דקה 30: מסוט אוזיל ניסה לסובב כדור חופשי ממרחק 20 מטרים לפינה הימנית של דה חאה, אך אשלי יאנג הגיע למקום והרחיק בנגיחה.

מסוט אוזיל מול אשלי יאנג (רויטרס)מסוט אוזיל מול אשלי יאנג (רויטרס)

דקה 32: אלכסיס סאנצ’ס מצא בכדור עומק את לקאזט, שחתך משמאל לאמצע ובעט, אך נעצר אצל דה חאה שהדף למשקוף. צ’אקה בעט את הכדור החוזר, אך פספס במקצת את המסגרת.

מרקוס רוחו מול אלכסנדר לקאזט (רויטרס)מרקוס רוחו מול אלכסנדר לקאזט (רויטרס)

דקה 44: הקטור ביירין בעט ממרחק 15 מטרים כדור אלכסוני חד לכיוון הפינה השמאלית של דה חאה, אך השוער הספרדי היה עירני והדף. ארסנל השתלטה שוב על הכדור וסיאד קולסינאץ בעט מחוץ לרחבה וסחט הדיפה נוספת מדה חאה.

גרניט צ'אקה מאוכזב (רויטרס)גרניט צ'אקה מאוכזב (רויטרס)

דקה 45+2: רומלו לוקאקו ניסה להרחיק מתוך רחבת היונייטד, אך הכדור הלך לכיוון הפינה הימנית של דה חאה, שהיה עירני גם הפעם, הדף בצורה נהדרת ומנע מהבלגי שער עצמי אומלל.

מחצית שנייה

דקה 49, ארסנל צימקה ל-2:1: כדור עומק נהדר של אלכסיס סאנצ’ס מצא את ארון ראמזי, שהוריד בנגיעה לאלכסנדר לקאזט, שממרחק חמישה מטרים הפגיז לפינה השמאלית של דה חאה.

אלכסנדר לקאזט חוגג (רויטרס)אלכסנדר לקאזט חוגג (רויטרס)
אלכסנדר לקאזט כובש (רויטרס)אלכסנדר לקאזט כובש (רויטרס)

דקה 52: לינגארד הגיע למצב של אחד על אחד מול צ’ך ובעט, אך השוער הוותיק הצליח להדוף והכדור הלך לקורה השמאלית והורחק על ידי הגנת התותחנים.

דקה 56: לקאזט בעט ממרחק שבעה מטרים וסחט הדיפה אדירה מדה חאה, סאנצ’ס עט על הריבאונד ובעט מקרוב, אך השוער הספרדי הצליח להדוף עם הרגל.

דקה 63, מנצ’סטר יונייטד עלתה ליתרון 1:3: פול פוגבה ביצע פריצה אדירה מהאגף השמאלי לתוך הרחבה והעביר כדור רוחב חד לג’סי לינגארד, שמול שער ריק דחק מקרוב והשלים צמד.

ג'סי לינגארד חוגג (רויטרס)ג'סי לינגארד חוגג (רויטרס)

דקה 65: סאנצ’ס ניסה להפתיע בבעיטה חדה לפינה השמאלית ממרחק 20 מטרים, אך דה חאה סיפק הדיפה נוספת.

דקה 74, מנצ’סטר יונייטד נותרה בעשרה שחקנים: פול פוגבה איבד את הכדור ובנסיון לזכות בו בחזרה דרך על הקטור ביירין ולא הותיר כל ברירה לשופט אנדרה מארינר אלא לשלוף לו כרטיס אדום. המשמעות: הכוכב הצרפתי יחמיץ את הדרבי הגדול של מנצ’סטר מול סיטי בשבוע הבא.

פול פוגבה מורחק (רויטרס)פול פוגבה מורחק (רויטרס)

ארסנל: פטר צ’ך, לורן קוסיילני, שקודראן מוסטאפי (אלכס איוובי, 15), נאצ’ו מונריאל, הקטור ביירין, ארון ראמזי, גראניט צ’אקה (דני וולבק, 70), סאיד קולסינאץ (אוליביה ז’ירו, 77), מסוט אוזיל, אלכסיס סאנצ’ס ואלכסנדר לקאזט.

מנצ’סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, ויקטור לינדלוף, כריס סמולינג, מרקוס רוחו, נמניה מאטיץ’, פול פוגבה, ג’סי לינגארד (מתאו דרמיאן, 76), אשלי יאנג (מרקוס רשפורד, 93), אנתוני מרסיאל (אנדר הררה, 67) ורומלו לוקאקו.

צ'לסי גברה 1:3 על ניוקאסל, אדן הזאר כיכב

אלופת אנגליה צ’לסי פתחה היום (שבת) את המחזור ה-15 בליגה האנגלית עם 1:3 ביתי על ניוקאסל. בזכות הניצחון נצמדה צ’לסי שמרה על המקום השלישי בטבלה וצימקה, לפחות זמנית, את הפער ממנצ’סטר סיטי המוליכה ל-8 נקודות.

כוכב המשחק היה אדן הזאר, שהיה אחראי למהפך של הבלוז. דווקא ניוקאסל עלתה ליתרון בדקה ה-12 משער של דווייט גייל אחרי קומדיה של טעויות בהגנת הכחולים, אבל הזאר היה זה שהגיב במהרה עם שער שוויון בדקה ה-21 ואלבארו מוראטה השלים מהפך בדקה ה-33 מבישול של ויקטור מוזס.

בדקה ה-74 השלים הזאר צמד בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, לאחר שמוזס הוכשל ברחבה על-ידי ריצ’י. האוהדים הכחולים עודדו את הזאר באקסטזה, והם יכולים להמשיך לעשת זאת עד יוני, אלא שאז הוא יהפוך ליריב העיקרי שלהם, שכן הגרלת המונדיאל זימנה מפגש בין בלגיה של הזאר לבין האנגלים בשלב הבתים של המונדיאל. הבלוז גברו על האקס בניטס, שרושם הפסד חמישי בשישה משחקים, והם מגיעים במצב רוח טוב למשחק החשוב מול אתלטיקו מדריד ביום שלישי בליגת האלופות.

רפא בניטס. חזר לסטמפורד ברידג' והפסיד (רויטרס)רפא בניטס. חזר לסטמפורד ברידג' והפסיד (רויטרס)

מחצית ראשונה

דקה 12, 0:1 לניוקאסל: הבלוז פתחו לא טוב ושילמו ביוקר. קומדיה של טעויות בהגנת צ’לסי, כולל שני ניסיונות לא מוצלחים להחזרת כדור לאחור, האחד של קאנטה (עם כדור שפגע בידו של דווייט גייל) והשני של מרכוס אלונסו, איפשרו לג’ייקוב מרפי להגיע למצב של אחד על אחד מול קורטואה. השוער ירד היטב לרגלי הקשר וחילץ את הכדור, אך רק עד לרגליו של גייל, שנותר מול שער חשוף והעלה את האורחים ליתרון מפתיע בסטמפורד ברידג’.

דווייט גייל ושחקני ניוקאסל חוגגים (רויטרס)דווייט גייל ושחקני ניוקאסל חוגגים (רויטרס)

דקה 18: כמעט שוויון מהיר של צ’לסי, לאחר שכדור עומק ארוך הותיר את אדן הזאר במצב של אחד על אחד מול דארלו, אך למרות ניסיון בעיטה לא רע של הבלגי, השוער האנגלי הדף היטב.

דקה 21, 1:1 בסטמפורד ברידג’: הכחולים חזרו למשחק עם שער של אדן הזאר. כדור עומק שהוכנס מאגף ימין לתוך הרחבה, לעברו של אלבארו מוראטה, נבלם על-ידי קיארן קלארק לפני שהוא הגיע לחלוץ הספרדי, אלא שמרגלו של הבלם האירי הגיע הכדור דווקא לבלגי, שנותר לא מכוסה בתוך הרחבה ובעט מהאוויר כדור שניתז לדשא ומשם קיפץ אל הרשת.

הזאר חוגג (רויטרס)הזאר חוגג (רויטרס)

דקה 26: כמעט 1:2 לצ’לסי. נ’גולו קאנטה הרים כדור יפה לרחבה, כריסטנסן התרומם נהדר ונגח כדור שדארלו לא יכול היה להגיע אליו, אלא שהכדור פגע דווקא בקורה לרוע מזלו של הדני, וההגנה של האורחים הצליחה להרחיק.

דקה 33, 1:2 לצ’לסי: הבלוז השלימו מהפך מהיר, כבר במחצית הראשונה. ויקטור מוזס קיבל את הכדור באגף ימין והעביר כדור רוחב נהדר שחלף על פני שני שחקנים בשחור-לבן ומצא את ראשו של מוראטה, שמתוך רחבת החמש לא התקשה לדחוק בנגיחה פנימה. הספרדי ספק-ביצע עבירה על מ’במבה תוך כדי הנגיחה, אבל השופט לא שרק לעבירה והיה זה שערו התשיעי של הספרדי בליגה האנגלית.

מוראטה חוגג את השני, שחקני ניוקאסל מתוסכלים על הדשא (רויטרס)מוראטה חוגג את השני, שחקני ניוקאסל מתוסכלים על הדשא (רויטרס)

מחצית שנייה

דקה 69: רק אחרי 25 דקות במחצית השנייה הגיעה הזדמנות משמעותית, אחרי שאדן הזאר קיבל כדור על סף הרחבה, השתחרר מהשמירה שלו, חדר לרחבה ומ-14 מטרים שלח בעיטה לעבר השער, אלא שהבעיטה כוונה למרכז השער ודארלו הצליח לקלוט בקלות. 

דקה 74, 1:3 לצ’לסי: מאט ריצ’י הכשיל בבירור את ויקטור מוזס ברחבה ולא הותיר לקווין פרנד ברירה אלא לשרוק לפנדל. הזאר לקח את האחריות, כבש מהנקודה הלבנה והעלה את הכחולים ליתרון מבטיח.

אדן הזאר מול מוחמד דיאמה (רויטרס)אדן הזאר מול מוחמד דיאמה (רויטרס)

דקה 76: הזאר כמעט השלים שלושער לאחר שנשלח בכדור נהדר לאחד על אחד מול דארלו, אבל כמו במחצית הראשונה, גם הפער השוער היה עם ידו עעל העליונה והדף את הניסיון של הבלגי להשלים שלושער. מיד לאחר מכן הזאר הוחלף על-ידי וויליאן, ואילו פברגאס הוחלף על ידי בקאיוקו. בחלוף שלוש דקות חילוף שלישי בצ’לסי, כאשר קייהיל החליף את כריסטנסן.

צ’לסי: טיבו קורטואה, סזאר אספיליקואטה, אנדראס כריסטנסן (גארי קייהיל, 80), אנטוניו רודיגר, ויקטור מוזס, מרקוס אלונסו, נ’גולו קאנטה, דני דרינקווטר, ססק פברגאס (טיימואה בקאיוקו, 77), אדן הזאר (וויליאן, 77) ואלבארו מוראטה.

ניוקאסל: קארל דארלו, חאבייר מאנקייו, קיארן קלארק, פלוריאן לז’אונה, צ’אנסל מ’במבה, מאט ריצ’י, מיקל מרינו (דאנדרה ידלין, 85), מוחמד דיאמה (ג’ונג’ו שלבי, 74), ג’ייקוב מרפי, איוזה פרס (איזק היידן, 62) ודווייט גייל.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */