שתף קטע נבחר

אחרי קאמבק אדיר: ניצחון שישי ברצף להפועל לחולון

החבורה של דן שמיר חזרה ממינוס 17 ברבע השלישי ל-86:92 על עירוני נס ציונה. 25 נקודות לגלן רייס ג'וניור, בכורה לטי.ג'יי קליין. כמעט טריפל-דאבל לטל דן מהעבר השני

 

הפועל חולון יצאה לפגרת הנבחרת במצב רוח מצוין אחרי שצברה חמישה ניצחונות ליגה רצופים. איך היא חזרה ממנה? באותו מומנטום - עם ניצחון שישי ברצף - 86:92 על עירוני נס ציונה.

 

לטבלת ליגת העל

 

הסגולים, שפתחו את העונה עם שני הפסדי ליגה, עברו מהפך מהרגע שבו גלן רייס ג'וניור הגיע לקבוצה. הערב (שבת) הם היו קרובים להפסד ליגה שלישי והאורחת כבר הוליכה 43:60 באמצע הרבע השלישי, אבל יכולת נהדרת של רייס ג'וניור (אלא מי) סחפה את החבורה של דן שמיר ל'וי' נוסף.

 

גלן רייס ג'וניור לא מצליח לעצור את טל דן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גלן רייס ג'וניור לא מצליח לעצור את טל דן(צילום: אורן אהרוני)

 

אוהדי הפועל חולון בעוד מופע עידוד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי הפועל חולון בעוד מופע עידוד(צילום: אורן אהרוני)

 

 

גלן רייס ג'וניור ממשיך להיות רמה אחת מעל הליגה וסיים עם 25 נקודות, שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. טיישון תומאס הוסיף 20 נקודות ו-8 כדורים חוזרים, בעוד קורי וולדן קלע 18 וגיא פניני 12. תמיר בלאט תרם 5 נקודות ו-7 אסיסטים, וטי.ג'יי קליין קלע שבע נקודות לצד חמישה ריבאונדים בהופעת הבכורה שלו בחולון.

 

טל דן עלה לראש רשימת קלעי כל הזמנים של נס ציונה בליגת העל והיה רחוק רק שני ריבאונדים מטריפל-דאבל. הוא סיים עם 17 נקודות, 10 אסיסטים ושמונה כדורים חוזרים. גם גארי בראון קלע 17, גולן גוט תרם 16 משלו.

 

בני דודים על המגרש. גוט מול בלאט (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בני דודים על המגרש. גוט מול בלאט(צילום: אורן אהרוני)

 

מהלך המשחק

נס ציונה הגיעה הערב להילחם. הכתומים פתחו אגרסיבי ולא נתנו לחולון זריקות קלות - 4:11 לאורחת אחרי שלשה נהדרת של גארי בראון (4). המקומיים המשיכו להיראות אבודים, וטל דן במהלך נהדר של סל ועבירה העלה את הפער ל-6:17 (6). הרכש החדש של המקומיים, טי.ג'יי קליין, עם נקודות יפות במתפרצת הכניס את הקהל לעניינים. בסיום הרבע - 16:20 לנס ציונה.

 

בכורה במדים הצהובים. קליין (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בכורה במדים הצהובים. קליין(צילום: אורן אהרוני)

 

גלן רייס ג'וניור הכניס את עצמו בכוח למשחק, אבל נס ציונה ידעה לשמור על ההובלה - 20:24 (12). חולון (0 מ-12 מחוץ לקשת) העלתה את האגרסיביות בהגנה וזה השתלם לה. נקודות של קורי וולדן מהקו ודאנק מהדהד של טיישון תומאס קבעו מהפך - 24:27 (14). גולן גוט הוציא את רייס ג'וניור משלוותו, ובצד השני הוא וחבריו תפרו שלוש שלשות רצופות - 39:51 במחצית. טל דן היה מעל כולם עם 10 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים עד ההפסקה.

 

ההצגה של נס ציונה המשיכה גם בפתיחת הרבע השלישי. שלשה רביעית של גוט וסלים של זאנה קבעו - 43:60 (23). זאנה לא הסתדר עם תומאס ופעמיים סידר לפורוורד/סנטר של חולון מהלכים של סל ועבירה (שש נקודות רצופות) - 51:62 (25). כדיר החליף את זאנה שצבר ארבע עבירות, אבל לא הצליח להתמודד עם הגבוהים של חולון - 57:64 ופסק זמן של נדב זילברשטיין. הצהובים-סגולים ניסו להתקרב עוד, אבל בראון וג'ונסון לא נתנו - 63:70 אחרי שלושה רבעים.

 

רייס ג'וניור ובלאט חוגגים את הקאמבק (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
רייס ג'וניור ובלאט חוגגים את הקאמבק(צילום: אורן אהרוני)

 

דן היה נהדר והגיע ל-17 נקודות (9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים) - 67:76 (32). אבל אז הוא איבד את העשתונות, ביצע כמה החלטות רעות בהתקפה כולל עבירת תוקף שטותית על פניני. זה החזיר את חולון לעניינים - ריצת 0:12 מצד שחקניו של שמיר קבעה מהפך מדהים - 76:79 למארחת (35). נס ציונה לא ויתרה. שלשה חשובה של קוק ושתיים מהקו של בראון קבעו שוויון - 83:83 (38). רייס ג'וניור עם דקות מאני טיים מצוינות (סלים ואסיסטים), סגר סיפור - 86:92 בסיום.


פורסם לראשונה 02/12/2017 18:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
בלאט ורייס ג'וניור
צילום: אורן אהרוני
מומלצים