יום רביעי, 22.05.2024 שעה 06:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8225-7335מכבי ת"א1
7426-7535מכבי חיפה2
6136-5435הפועל ב"ש3
5647-4635הפועל חיפה4
4442-3835מכבי בני ריינה5
4145-3535בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 25/05, 18:30
  • מכבי בני ריינה

ממשיכה לאכזב: רק 1:1 למכבי ת"א מול אשדוד

החבורה של קרויף נראתה רע ואיבדה נקודות חשובות. קרודיירו הימם (30), בלקמן איזן (45) והצהובים לא מצאו את המהפך בתום חצי שני חלש. אדרי הורחק

|
דור מיכה מתוסכל (רדאד ג'בארה)
דור מיכה מתוסכל (רדאד ג'בארה)

המחזור ה-12 בליגת העל יצא לדרכו הערב (שבת) וכבר במשחק הראשון קיבלנו תוצאה מפתיעה לאחר שמכבי תל אביב המאכזבת איבדה נקודות נוספות. הצהובים המשיכו את היכולת הרעה שלהם מאז החזרה מהפגרה ורשמו תיקו שני ברציפות, זאת בתום 90 דקות באצטדיון בנתניה שהסתיימו ב-1:1 חלש מול קבוצת התחתית של מ.ס אשדוד.

מהרגע בו שרק אלון יפת לפתיחת המשחק ובכל 95 הדקות שחלפו לאחר מכן, השחקנים בצהוב הפגינו משחק התקפה אנמי, נרפה וחסר מעוף, וזאת על אף שמולם עמדה אחת ההגנות החלשות בליגה. בעקבות איבוד שתי הנקודות הקבוצה של קרויף מחזיקה ב-22 נקודות בלבד והיא עלולה למצוא את עצמה במרחק של 5 נקודות משתי המוליכות (הפועל חיפה והפועל באר שבע) בתום המחזור. בצד השני, עמיר תורג’מן התאושש מההפסדים להפועל רעננה והפועל עכו, אך הוא ושחקניו עדיין מתחת לקו האדום עם 6 נקודות בלבד. 

פרדראג ראיקוביץ' מאוכזב (רדאד ג'בארה)פרדראג ראיקוביץ' מאוכזב (רדאד ג'בארה)

המארחת פתחה את המשחק בצורה מנומנמת וקיבלה את קריאת ההשכמה שלה 30 דקות לאחר מכן, כשטעות ענקית של ז’אן סילבן באבן אפשרה למאוריסיו קרודיירו לחגוג יתרון מפתיע. ניק בלקמן הצליח לאזן את התוצאה ממש לפני הירידה לחדרי ההלבשה (45), אך הצהובים לא ניצלו את המומנטום והמשיכו להפגין חוסר מחץ בדרך לתוצאת תיקו נוספת למורת רוחם של האוהדים העצבניים ביציע.

רגע לפני השריקה האחרונה (93) ראה בלם האורחת, בן אל אדרי, כרטיס צהוב שני והורחק בעקבות העובדה שלא שחרר את הכדור מידיו לאחר עבירה שביצע. אגב, בדקה ה-60 נרשם רגע של מחלוקת, כשאופיר דוידזאדה הוכשל בתוך הרחבה אבל לא זכה לתגובה מיפת שהתעלם והורה להמשיך לשחק.

מחצית ראשונה

השופט אלון יפת הוציא לדרך את ההתמודדות בנתניה לעיני 10,117 אוהדים ביציעים.

אוהדי מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)אוהדי מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)
ריקן מעניק לניסים בכר חולצה ממוסגרת (רדאד ג'בארה)ריקן מעניק לניסים בכר חולצה ממוסגרת (רדאד ג'בארה)
ג'ורדי קרויף (רדאד ג'בארה)ג'ורדי קרויף (רדאד ג'בארה)
עמיר תורג'מן (רדאד ג'בארה)עמיר תורג'מן (רדאד ג'בארה)

דקה 7: איום צהוב ראשון על שערו של יואב ג’ראפי. אלירן עטר סובב קרן מצד שמאל אל עבר רחבת החמש שם חיכה וידאר קיארטנסון. האיסלנדי עלה גבוה מעל שחקני ההגנה בשחור ונגח כדור שחלף מעט מעל המשקוף של שער אשדוד.

גולסה ומיכה מנסים לעצור את יעקובוביץ' (רדאד ג'בארה)גולסה ומיכה מנסים לעצור את יעקובוביץ' (רדאד ג'בארה)

דקה 13: האורחת קיבלה הזדמנות נהדרת לעקוץ. מאוריסיו קרודיירו נשלח בכדור עומק גדול מצידו של תום מונד ומצא את עצמו לבד מול פרדראג ראיקוביץ’. הברזילאי היה חייב להבקיע אך במקום לנסות ולחפש את המסגרת, העביר כדור רוחב אל מרכז הרחבה למרות ששום שחקן בשחור לא הצטרף אליו מקדימה וההזדמנות הנפלאה בוזבזה.

דקה 23: השחקנים של תורג’מן עוד עלולים להצטער על חוסר ההחלטיות שלהם בהתקפה. גדי קינדה קיבל את הכדור על קו ה-16 ולאחר שהיתל בשני שחקני הגנה הקשר סידר לעצמו מצב מעולה מול השער הצהוב, אך התמהמה ולא הצליח לייצר בעיטה ראויה לעבר השער.

חוסה רודריגס מול יובל יעקובוביץ' (רדאד ג'בארה)חוסה רודריגס מול יובל יעקובוביץ' (רדאד ג'בארה)

דקה 30, אשדוד עלתה ל-0:1: הלם באצטדיון בנתניה. הצהובים שילמו על השאננות והאפטיות שלהם כשז’אן סילבן באבן חלם ולא ראה את קרודיירו שהתגנב מאחוריו, השתלט על הכדור והגיע למצב נוסף מול השער. הפעם הברזילאי לא התבלבל ולמרות שהניסיון הראשון שלו נהדף על ידי ראיקוביץ’, הכדור ניתז חזרה אל רגליו ומשם עשה את דרכו אל הרשת הצהובה.

קרודיירו חוגג (רדאד ג'בארה)קרודיירו חוגג (רדאד ג'בארה)

דקה 36: קינדה חדר באין מפריע לרחבה והיה קרוב מאוד להכפיל את היתרון האשדודי, אך החמיץ במעט את הפינה הקרובה של ראיקוביץ מ-10 מטרים בלבד. הקהל הצהוב שראה את האורחת ממשיכה לחגוג על ההגנה שלו, איבד את הסבלנות והחל בקריאות בוז לעבר שחקניו.

דקה 45, מכבי ת”א השוותה ל-1:1: קרויף קיבל את כדור ההרגעה שלו רגע לפני המחצית. ניק בלקמן זיהה את חוסר התנועה של חבריו מקדימה והחליט לקחת את העניינים לידיים. החלוץ ניער מעליו את השומר שלו והניף את רגל ימין מכ-25 מטר, לפני שמצא את הפינה הימנית של ג’ראפי בכדור חד ושטוח.

בלקמן מכניע את ג'ראפי (רדאד ג'בארה)בלקמן מכניע את ג'ראפי (רדאד ג'בארה)

דקה 45+2: המארחת הייתה קרובה למהפך בזק. קיארטנסון שלא כבש בארבעת המחזורים האחרונים היה צריך לסיים את הבצורת, אבל ראה את ג’ראפי מונע ממנו שער בטוח אחרי בעטיה של האיסלנדי מתוך הרחבה. 

מחצית שנייה

דקה 55: המקומיים יצרו איום ראשון מאז החזרה מההפסקה. דור מיכה יצא קדימה ומצא את עטר בצד ימין של הרחבה. הקיצוני הצהוב סידר לעצמו מצב בעיטה מזווית לא פשוטה ומצא רק את הרשת החיצונית של האשדודים.

דור מיכה עם הכדור (רדאד ג'בארה)דור מיכה עם הכדור (רדאד ג'בארה)

דקה 66: השחקנים של תורג’מן כמעט ועקצו בשנית. חילוץ כדור באזור עיגול האמצע הוביל להתקפה מתפרצת בסיומה קיבל את הכדור דן ביטון שחדר לרחבה וחיפש את הפינה הרחוקה, אבל בעט היישר לידיו של ראיקוביץ’.

חוסה רודריגס מול גדי קינדה (רדאד ג'בארה)חוסה רודריגס מול גדי קינדה (רדאד ג'בארה)

דקה 76: עוד מצב לאורחת מתוך הרחבה. המחליף בנצי מושל רץ כ-30 מטר ללא הפרעה ולאחר שנכנס לתוך הרחבה חיפש את הפינה הקרובה, אבל ראה את הבעיטה שלו עולה מעל למשקוף של ראיקוביץ’.

דקה 93, אשדוד נותרה ב-10 שחקנים: בן אל אדרי ביצע עבירה ולאחר שלא הסכים לשחרר את הכדור מידיו, יפת שלף לעברו צהוב שני ובעקבותיו את האדום.

מכבי ת”א: פרדראג ראיקוביץ’, שרן ייני, ז’אן סילבן באבן, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, חוסה רודריגס (אבי ריקן, 65), אייל גולסה, דור מיכה (ברק יצחקי, 77), ניק בלקמן (ארון שוינפלד, 77), אלירן עטר, וידאר קיארטנסון.

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, יצחק אספה, קרלו ברוצ'יץ', בן אל אדרי, אביב סולומון, תום מונד, דן ביטון (בנצי מושל, 68), יובל יעקובוביץ', גדי קינדה (רועי בקל, 83), מאוריסיו קרודיירו ובלסינג אלקה (אדילסון בהייה, 46).

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */