יום שלישי, 21.05.2024 שעה 15:26
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

בקושי: מכבי תל אביב גברה 0:2 על הפועל ב"ש

ליגת העל לנוער, מחזור 9: חרף משחק מחריד בווסרמיל, הצהובים הצליחו לצאת עם שלוש נקודות בזכות פנדל מדויק של קארצב (85) ושער של הופמייסטר (95)

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים (מרטין גוטדאמק)

מכבי תל אביב גברה היום (שבת) 0:2 על הפועל באר שבע באצטדיון וסרמיל, זאת במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל לנוער.

חרף משחק מחריד, כאשר הקבוצות כמעט ולא הצליחו להגיע למצבים ליד השערים, הצהובים הצליחו לאסוף שלוש נקודות מהטיול לדרום, בזכות פנדל מדויק של עדן קארצב בדקה ה-85 ושער נוסף של המחליף יואב הופמייסטר בדקה ה-95.

מכבי תל אביב קטעה רצף של שני הפסדים והעלתה את מאזנה ל-13 נקודות מתוך 27 אפשריות בליגה, בעוד הפועל באר שבע לא הצליחה להתאושש מה-5:1 מול מכבי חיפה בשבוע שעבר, ספגה הפסד נוסף ונותרה עם 14 נקודות.

תגובות ל-0:2 של מכבי ת"א על ב"ש

צרפתי: “המטרה שלנו היא להכשיר שחקנים לקבוצה הבוגרת”

איציק עובדיה, מאמן הפועל באר שבע בנוער, סיכם לאחר ההפסד: ״משחק קשה כמו שציפינו שיהיה, לצערי נפלנו בדברים הקטנים בדקות קריטיות. אני מרוצה מהגישה של השחקנים, הניסיון שלהם ליישם את הדברים קיים, אין לי תלונות זה חלק מהמשחק. כמו לכל משחק, התכוננו גם למשחק הזה באותה הכנה, אנחנו מתייחסים במלוא הרצינות למשחקים הבאים. ההתקדמות צריכה לבוא באימונים ברמה גבוהה, ונקווה שהיכולת תשתפר לאורך הימים הקרובים, לא כל דבר נגמר בתוצאה של ניצחנו או הפסדנו״. 

איציק עובדיה (מרטין גוטדאמק)איציק עובדיה (מרטין גוטדאמק)

גיא צרפתי, מאמנה של מכבי ת”א יצא בתחושות מעורבות לאחר המשחק: ״אני חושב שמבחינתנו, נחלק את המשחק למחציות. בחצי הראשון היינו דומיננטיים, טובים ושיחקנו כדורגל שאני רוצה למעט מחץ בהתקפה. בחצי השני איבדנו מהדומיננטיות, לא הגיעו למצבים מולנו אבל לא הגענו גם אנחנו למצבים, אחרי החמצה גדולה שלנו שעוד רגע אני הייתי נכנס למגרש וסוגר בעצמי את העניין, אבל דברים כאלה קורים. אני שמח שניצחנו בווסרמיל משחק מאוד קשה. שמח שהשחקנים הצעירים חוו את זה. כל משחק הוא סיפור אחר לגמרי, מבחינת התכנים מה שקורה בנוער היום, המטרה שלנו להכשיר שחקנים טובים לקבוצה הבוגרת. שברנו את תקרת הזכוכית עם אור דסה, שעושה את זה בצורה יפה השנה. אנחנו כבר עם הפנים לשחקנים הבאים שננסה לדחוף קדימה״. 

גיא צרפתי (מרטין גוטדאמק)גיא צרפתי (מרטין גוטדאמק)

כשנשאל על על השתתפותו של וויליאם אגדה, ענה המאמן: “אגיד לו באופן אישי מה ההתרשמות שלי ממנו”.

מחצית ראשונה:

השופט יואב מזרחי הוציא לדרך את המשחק בווסרמיל.

שחקני ב"ש (מרטין גוטדאמק)שחקני ב"ש (מרטין גוטדאמק)

דקה 4: הזדמנות ראשונה בהתמודדות המסקרנת. תומר יוספי ספק הרים ספק בעט מהאגף הימני ברגל שמאל, הכדור הלך לעבר המסגרת, אבל דניאל פרץ הצליח להדוף לקרן.

פתיחת המשחק (מרטין גוטדאמק)פתיחת המשחק (מרטין גוטדאמק)

דקה 22: אחרי הבעיטה של יוספי היה נראה שהמשחק הולך להתעלות לרמה גבוהה, אך מאז שתי הקבוצות פשוט הפסיקו לשחק כדורגל, כאשר אף אחת לא מצליחה לייצר אפילו מצב הבקעה.

דקה 40: המשחק המשיך להיות חלש להחריד. גם הנוער של מכבי תל אביב וגם הנוער של הפועל באר שבע נראה מבולבל, לא מסודר, לא מרוכז. הקבוצות פשוט לא מצליחות לאיים אפילו על השער.

בני נתן עם הכדור (מרטין גוטדאמק)בני נתן עם הכדור (מרטין גוטדאמק)

מחצית שנייה

דקה 53: הזדמנות נדירה במשחק המשמים בין שתי הקבוצות. כדור קרן של הפועל באר שבע הגיע לראשו של נועם דיעי, האחרון עלה מעל אור דסה, אך נגח ליד המסגרת.

דקה 70: אם חשבנו שבמחצית השנייה המשחק ישתפר והרמה תעלה, אז ממש לא. שתי הקבוצות המשיכו להיות מבולבלות, לא מדויקות וגם לא לא הצליחו להגיע למצב ממשי ליד השער.

תומאס פרינס עם הכדור (מרטין גוטדאמק)תומאס פרינס עם הכדור (מרטין גוטדאמק)

דקה 78: אייל חן יכול היה לקנות את עולמו. טעות בהגנה של הפועל באר שבע, אפשרה לוויליאם אגדה לחטוף את הכדור. אגדה מסר בעין עקומה לאייל חן, שמול שוער החמיץ ברשלנות ובעט מעל השער.

עמית קרן קולט את הכדור (מרטין גוטדאמק)עמית קרן קולט את הכדור (מרטין גוטדאמק)

דקה 85, 0:1 למכבי תל אביב: הצהובים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטר אחרי נגיעת יד של אחד משחקני ב”ש. עדן קארצב לקח את האחריות לבעיטה וכבש בקלילות.

קארצב בועט את הפנדל (מרטין גוטדאמק)קארצב בועט את הפנדל (מרטין גוטדאמק)

דקה 87: השער שחרר את הצהובים, שהחלו להראות מה הם יודעים. פרינס קיבל את הכדור במחצתי המרכש של ב”ש, התקדם ושיגר בעיטה טובה, אך עמית קרן הדף היטב.

קנגווה עם הכדור (מרטין גוטדאמק)קנגווה עם הכדור (מרטין גוטדאמק)

דקה 95, 0:2 למכבי תל אביב: בזמן שב”ש חיפשה את שער השוויון, הצהובים יצאו למתפרצת קטלנית בסיומה יואב הפומייסטר המחליף נותר מול שער ריק והבקיע.

שחקני מכבי ת"א חוגגים (מרטין גוטדאמק)שחקני מכבי ת"א חוגגים (מרטין גוטדאמק)

הפועל באר שבע: עמית קרן, פאדי אל פיניש, שליו אביטן, אוראל קוריאט, ניר איצקוביץ’, עילאי טרוסט (רז בוחבוט, 89), בני נתן, קינגס קנגוואה, תומר יוספי, נועם דיעי ואיתמר שבירו.

מכבי תל אביב: דניאל פרץ, נועם כהן, אלון שטרוזנברג, פאדי נג’אר, תומר מכלוף, עדן קארצב, אילון אלמוג (מופלח שלאעטה, 76), פרינס תומאס (רן ואתורי, 89), אור דסה, אייל חן ו-וויליאם אגדה (יואב הופמייסטר, 90).

הפועל תל אביב – מכבי נתניה 2:1

הפועל תל אביב אירחה בביתה את מוליכת הטבלה מכבי נתניה. זה התחיל טוב עבור הפועל תל אביב כשעמית מלכה העלה אותה ליתרון כבר בדקה ה-23. היתרון החזיק דקה אחת בלבד, כשאוהד חזוט החזיר את הנתנייתים למשחק. כשהאדומים חשבו שהנקודה בכיס שלהם הגיע אביאל אסרס בדקה ה-90 ועם שער נפלא נתן לקבוצתו שלוש נקודות סופר חשובות.

הפועל פתח תקווה – בני סכנין 1:0

הפועל פתח תקווה מתחתית הטבלה קיוותה להשיג ניצחון ראשון העונה כשאירחה בביתה את בני סכנין. האורחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות כשמוחמד חלאילה כבש בדקה  ה-57. המארחים לא הצליחו להגיב עד הסיום, הסתבכו בתחתית וינסו לחפש את הניצחון במחזור הבא.

עירוני קריית שמונה – בני יהודה 2:1

שתי קבוצות שנמצאות במרכז הטבלה ורוצות להתקרב לחלק העליון נפגשו הבוקר בקריית שמונה. בני יהודה פתחה את המשחק בצורה נהדרת כשירדן שועה העלה את קבוצתו ל- 0:1 כבר בדקה ה-4. המארחת  לא נבהלה והגיבה מרגליו של איתי בן שבת בדקה ה-23. שתי הקבוצות הורידו הילוך אחרי השיוויון אך רבע שעה לסיום המשחק ירדן שועה היה שם שוב עבור קבוצתו והעניק לה את השער המכריע. בני יהודה עם ניצחון חשוב ששומר אותה קרובה לצמרת.

הפועל רעננה – מכבי פ"ת 1:0

שתי הקבוצות שממוקמות במקומות השני והשלישי נפגשו למשחק פסגה ברעננה שכל אחת מנסה להמשיך להתקדם ולצבור נקודות במאבק על תואר האליפות. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-19, אחרי שתומר בנבנישתי כבש והעלה את קבוצתו ליתרון. המארחת ניסתה לחזור למשחק, אך לא הצליחה עד הסיום, ובתום 90 דקות של כדורגל, האורחת קוטפת 3 נקודות ועולה למקום השני בטבלה על חשבונה של רעננה שירדה למקום השלישי.

מ.ס אשדוד – הפועל אשקלון 1:1

מפגש קצוות נערך היום באשדוד בין הפתעת העונה המקומית לבין האורחת שממשיכה לשקוע עמוק בתחתית, מתחת לקו האדום. שליאל אוזן הפתיע את כולם והאלה את אשקלון ליתרון בדקה ה43. היתרון לא החזיק יותר מ-60 שניות ואשדוד השוותה את התוצאה מרגלו של אבי בוטבול. עד הסיום שתי הקבוצות ניסו למצוא את הרשת בפעם השנייה במשחק, אך נאלצו להסתפק בחלוקת נקודות. אשקלון נותרה באותו מצב עגום בתחתית כאשר היא ממוקמת במקום הלפני אחרון בטבלה. מנגד, המארחת מאשדוד נותרה במקום הרביעי בטבלה עם 15 נקודות.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */