אבי גבאי, ארכיון (צילום: חדשות 2)
"כולם יהיו בהצבעה הבאה", גבאי | צילום: חדשות 2

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי תקף הערב (שישי) בחריפות את התנהלות ראש הממשלה סביב חוק ההמלצות, את דבריו של יאיר לפיד מהם השתמע כי סיעת המחנה הציונית אינה פטריוטית ואת אביגדור ליברמן לאור פרשות השחיתות במפלגתו. "עצם העובדה שראש הממשלה שנמצא כרגע בחקירות, במקום להאיץ ולהסביר שאין שום דבר, עסוק בלחוקק חוקים שנועדו לצמצם היכולת לחקור אותו - זה חמור מאוד", אמר בראיון לרינה מצליח ב"השבוע".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

גבאי אף התייחס להיעדרויות הרבות של חברי האופוזיציה במהלך ההצבעה על חוק ההמלצות וטען כי בסיעתו הפיקו לקחים. "עשינו עוצר יציאות, כולם יהיו בהצבעה הבאה", הבטיח גבאי. "אנו עושים הכל ונעשה הכל על מנת שהחוק לא יעבור". בהמשך דבריו אף טען שזהו "חוק מושחת שמשמר תרבות מושחתת שאסור שיעבור בישראל".

גבאי התייחס לדבריו של ח"כ יאיר לפיד אתמול שטען כי הוא ומפלגתו הם האלטרנטיבה היחידה לליכוד תוך שהוא רומז כי המחנה הציוני אינה מפלגה פטריוטית. "יאיר לפיד קיבל ג'וב ב"במחנה" כשאני הייתי קצין בלבנון כמעט ארבע שנים ואני ראיתי מה זה חיזבאללה ומה זה פת"ח וארגונים אחרים", אמר גבאי. "הוא ישב ב'במחנה' אז שלא ידבר איתנו על פטריוטיות".

בהמשך דבריו תקף גבאי בחריפות את מפלגת ישראל ביתנו וטען כי "ליברמן לא שותף למלחמה בשחיתות - המפלגה שלו היא השחיתות בעצמה ולכן דרכה אי אפשר לתקן את הסיפור הנורא של השחיתות במדינת ישראל".