שתף קטע נבחר

קיין: "עם הביטחון שנצבור הזריקות ייכנסו בסוף"

רגע לפני ז'לגיריס (21:05), גארד מכבי תל אביב התייחס לבעיית הקליעה מבחוץ של הצהובים העונה: "צריך להמשיך לזרוק. גם לסטף קרי יש לילות של 0 מ-10 לפעמים, זה קורה". איתי שגב: "צריכים לספק משחק טוב יותר"

שבוע אחרי התבוסה הכואבת בברצלונה, מכבי תל אביב תארח הערב (21:05) את ז'לגיריס קובנה ושאראס במסגרת המחזור העשירי של היורוליג - ותנסה לחזור למסלול.

 

 

הצהובים, עם מאזן 4:5, מדורגים כרגע במקום השישי בטבלה אחרי חודש הפכפך. לרשות נבן ספאחיה יעמוד סגל מלא הכולל גם את כרם משעור, שיעלה לשחק עם מסיכה מיוחדת אחרי ששבר את האף, וכן את ג'ייק כהן שהיה שותף לשני המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל במוקדמות גביע העולם.

 

הקבוצה הליטאית מדורגת במקום השביעי עם מאזן זהה לזה של מכבי (4:5), אחרי שבמחזור האחרון ניצחה באולמה 83:91 את אנדולו אפס. במסיבת העיתונאים אתמול התייחס שאראס לעובדה שלמכבי אין הרבה שחקנים מקומיים: "הם הכי חשובים. כל קבוצה שהצליחה בשנים האחרונות ביורוליג החזיקה בשחקנים מקומיים מצליחים".

 

אגב, בז'לגיריס משחקים שמונה שיחקנים ליטאים, ביניהם פאוליוס יאנקונאס ואדגראס אולאנובס עליהם במכבי שמו דגש. קווין פנגוס הסלובני קיבל ממאמנו מחמאות באותה מסיבת עיתונאים.

 

איתי שגב בפעולה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
איתי שגב בפעולה(צילום: עוז מועלם)

 

דיאנדרה קיין אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים את הניצחון, בייחוד מול הקהל הביתי שלנו. להגן על הבית. בעיית השלשות? זה הכדורסל. לסטף קרי, מהקלעים הטובים בעולם, יש לילות של 0 מ-10 לפעמים. זה קורה. צריך להמשיך לזרוק שלשות, עם הביטחון שנצבור הזריקות ייכנסו בסוף. החופש שקיבלנו השבוע ממשחקים היה טוב, זה תמיד טוב, בייחוד שהיה לנו כזה עומס. היה שבוע טוב של אימונים, אנחנו בטוחים בעצמנו ובמשחק שלנו, בקבוצה ובצוות האימון שיכין אותנו על מנת לנצח. נעשה כל שביכולתנו להביא את זה למגרש".

 

הקפטן איתי שגב: "יש תחושה שאנחנו צריכים לספק משחק טוב יותר, בטח אחרי ברצלונה. אנחנו רוצים לחזור לתת משחק טוב מול הקהל הביתי שלנו, לבוא מרוכזים ולנצח. הצוות עובד איתנו על הדברים שהוא חושב לנכון. עד עכשיו אני חושב שזה עבד טוב ואנחנו רואים את זה בתוצאות". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דיאנדרה קיין
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים