שתף קטע נבחר

הפועל חולון: קליין קיבל אזרחות

בקבוצה כבר דאגו בנוגע להליך האזרוח של הפורוורד שנמשך מעל למצופה, אך בסופו של דבר הוא זכה לקבל את התעודה. חולון תיאלץ לארח את מורסיה בליגת האלופות מחוץ לאולמה הביתי בעקבות הצגת חנוכה

הפועל חולון יצאה לפגרת הנבחרת במצב רוח מצוין אחרי שצברה חמישה ניצחונות ליגה רצופים. הסגולים, שפתחו את העונה עם שני הפסדי ליגה, עברו מהפך מהרגע בו גלן רייס ג'וניור הגיע לקבוצה. כרגע הם מדורגים במקום השלישי אחרי מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

 

  • לטבלת ליגת העל

 

למרות המומנטום החיובי, במועדון החתימו לאחרונה את היהודי-אמריקני טי.ג'יי קליין ששוחרר מגלאטסראיי. היום (חמישי) קיבל קליין את תעודת הזהות המיוחלת אחרי מספר ימים של ציפייה, וכבר מהמשחק הבא  ב-2 בדצמבר נגד מכבי ראשון לציון הוא יוכל לשחק כישראלי.

 

טי.ג'יי קליין. האזרוח מתעכב (צילום: הפועל חולון) (צילום: הפועל חולון)
טי.ג'יי קליין. האזרוח מתעכב(צילום: הפועל חולון)

 

כזכור, בקיץ האחרון הוציאה מינהלת הליגה תקנה חדשה לפיה שחקן שנרשם כזר לא יוכל לשנות את הסטטוס שלו למתאזרח תוך כדי העונה. לכן בחולון העדיפו לא לרשום עדיין את קליין באיגוד הכדורסל עד לקבלת תעודת הזהות, אך הוא לקח חלק באימוני הקבוצה.

 

את תהליך העלייה לישראל מבצע קליין דרך ארגון "נפש בנפש" הפועל בשיתוף פעולה עם משרד הקליטה והעלייה, הסוכנות היהודית וקרן קיימת לישראל. הארגון העלה משנת 2002 כ-50 אלף צעירים וצעירות מרחבי העולם לישראל.

 

בנושא אחר, חולון תיאלץ לארח את מורסיה בפתיחת הסיבוב השני של ליגת האלופות (12 בדצמבר) מחוץ להיכל טוטו בעיר, מאחר שבאותו היום תיערך במקום ההצגה "שלושת המוסקטרים". הקבוצה של דן שמיר תנדוד מספר קילומטרים דרומה לבית מכבי, אולמה הביתי של מכבי ראשון לציון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל חולון
טי.ג'יי קליין
צילום: הפועל חולון
מומלצים