Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 16 בנובמבר, 2017

נערה כפרית, אצל פאטי לובל, תיקים אפלים, מכורים לזהב, דסק-טופ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 נערה כפרית | Hick, ערוץ AMC

קומדיה. נערה בורחת מחייה בנברסקה ומהוריה האלכוהוליסטים, אבל לא מוכנה למה שמצפה לה בלאס וגאס המסנוורת. שחקנים: אדי רדמיין, בלייק לייבלי. במאי: דריק מרטיני. ארה"ב, 2011. הסרט נכשל בקופות בשל התסריט, וברוב המדינות אף לא יצא לבתי הקולנוע. ציון: 

21:00 אצל פאטי לבל | Patti Labelle's Place, ערוץ Food Network

זמרת האר.אנד.בי. פאטי לבל אינה רק דיווה על הבמה – היא גם כוכבת במטבח, והיא הכי אוהבת לבשל עם החברים הרבים שלה מעולם השעשועים. החל מהראפר פיפטי סנט ועד לזמרת אסטל ולאמן האיפור ג'יי מנואל, חוג החברים הרחב של פאטי מלא בחובבי אוכל השמחים לבוא לבקר ולטעום כמה מהמנות הביתיות והטעימות שלה. תיהנו מתירס ובריסקט בסגנון דרומי, פיש אנד צ'יפס ברוטב טרטר, סלמון צרוב במחבת עם ירוקים, קובלר אפרסקים בשתי שכבות ומנות נפלאות רבות נוספות.

21:45 תיקים אפלים | The Dark Files, ערוץ ההיסטוריה

תחקיר תיעודי שבמרכזו יוצא צוות של שלושה חוקרים – סוכן ה-CIA לשעבר, בארי איילר; העיתונאי זוכה הפרסים, סטיב וולק; ויוצר הסרטים, כריס גרטאנו; לחשוף את שלל הקונספירציות וההאשמות סביב אירועים שהתרחשו במשך עשרות שנים כביכול, בבסיס צבא אמריקני נטוש בשם "קמפ הירו' (Camp Hero), הממוקם במונטאוק שבמדינת לונג איילנד. לאור ההיסטוריה האפלה של הממשל האמריקני בהסתרת מידע מהציבור, האם אכן ייתכן ששימש כבסיס חשאי בו ביצע הממשל ניסויים על בני אדם בשליטה מוחית, מתן סמי הזיה מסוג אסיד, חטיפות ילדים ואפילו ערך ניסיוניות במסעות בזמן?

22:00 מכורים לזהב | Gold, ערוץ Yes4

דרמת הרפתקאות מבוססת על סיפור אמיתי. מת'יו מקונוהיי מגלם את דמותו של יזם כושל בעסקי אוצרות הטבע, שנחוש להתעשר במהירות, לאחר שהחברה של אביו נקלעה לחובות. בשאיפה לעשות זאת, הוא נוסע לג'ונגל פראי באינדונזיה כדי למצוא מכרות זהב. במאי: סטיבן גייגן ("סוריאנה"). ארה"ב, 2016. מקונוהיי נפלא בדמותו, אך עובדה זו אינה מספיקה לכסות על תסריט לקוי ומלא חורים. ציון: 

22:20 דסק-טופ, ערוץ החיים הטובים

בשביל רבים מאיתנו המשרד הוא בית שני, מקום בו אנחנו מבלים יותר שעות מאשר בבית הפרטי שלנו. בתכנית חללי העבודה המושקעים ביותר בארץ, אנשי ההנהלה והעובדים בסיור מעורר השראה: מחדרי הישיבות למשרדי הצוות, ומחדר האוכל לפינות המשחק והמרגוע. כיצד משקף העיצוב של משרדים, איך הוא תורם לתפוקת העובדים ולשביעות רצונם ממקום העבודה, מהם הטרנדים החדשים בעיצוב משרדים, איך משפיעות אופנות ואיך משפיע המיתוג הספציפי של החברה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן