אישום: קצין ביצע עבירות מין בפקודיו

קצין הנדסה נאשם כי ביצע מעשה סדום והטריד מינית חלק מחייליו • לטענתו המעשים בוצעו בהסכמה ובאווירה חברית

פרשה קשה // צילום: עמי שומן // פרשה קשה // צילום: עמי שומן

הפרקליטות הצבאית הגישה אתמול (שני) כתב אישום נגד קצין בדרגת סגן מבית הספר להנדסה צבאית שבו מיוחסות לו עבירות מין חמורות בפקודיו.

 

כתב האישום מייחס לקצין שורה של עבירות מין, בהן מעשה סדום, מעשה מגונה והטרדות מיניות, וזאת בגין התבטאויות, מסרונים, חיבוקים, ׳פליקים׳, וכדומה.  לטענת הקצין, המעשים בוצעו בהסכמה, ללא ניצול מרות ובאווירה מבודחת וחברית.

 

סרן (מיל׳) שלמה רכבי וסרן רותם כהן, המייצגים את הקצין מטעם הסנגוריה הצבאית מסרו: ״מדובר בקצין מצטיין, אהוב על חייליו וחבריו לסגל, שהיה לקראת קידום. למעט מקרה אחד, של נגיעה רגעית, עליו הביע הקצין חרטה, חקירת מצ"ח התמקדה באירועים שהתרחשו כולם בהסכמה. מרבית האירועים אף לא חרגו ממעשים שרווחו בקרב סגל היחידה, שסירבו להתלונן והדגישו כי מעשיו של הקצין אינם הטרדה מינית.

 

"יש להצטער על שהתביעה בחרה להתעלם מחומרי חקירה שלימדו כי המתלונן שעמו קוים קשר מיני משקר בטענתו לפיה לא הסכים למעשים.  עוד יש לזכור כי המתלונן בחר להיכנס למיטה עם הנאשם, לאחר שלטענתו כבר ידע על כוונותיו המיניות.  בכוונת הנאשם לכפור בכתב האישום, שהנטען בו אינו משקף את התרחשות האירועים ולהוכיח, במהלך המשפט, כי גרסתו הינה אמת״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר