יום ראשון, 02.06.2024 שעה 19:44
לוח משחקים
  • אליצור נתניה
  • 90 - 85
  • גלבוע/גליל

קריית גת, רחובות והפועל חיפה נותרו מושלמות

הדרומיים ניצחו 85:91 לאחר הארכה את רעננה, אבנר יאור ושחקניו רשמו 65:71 בעפולה והאדומים מהכרמל גברו 73:85 על הוד"ש, גם ב"ש וגליל עליון ניצחו

|
שחקני מכבי רחובות חוגגים (מערכת ONE)
שחקני מכבי רחובות חוגגים (מערכת ONE)

המחזור השלישי בליגה הלאומית בכדורסל יצא הערב (שלישי) לדרכו עם שישה משחקים. הפועל כפר סבא נכנעה להפועל באר שבע 78:63. עירוני קריית אתא ניצחה את מכבי קריית מוצקין 78:100, מכבי קריית גת הכריעה מותחן מול עירוני רעננה אחרי הארכה עם 85:91. הפועל חיפה גברה על מכבי הוד השרון 73:85. מכבי רחובות ניצחה את הפועל עפולה 65:71. הפסד ראשון להפועל רמת גן/גבעתיים – 90:91 להפועל גליל עליון לאחר הארכה.

מכבי קרית גת – עירוני רעננה 85:91 (לאחר הארכה)

האורחים מהשרון שוב הוכיחו שהם יהוו סכנה לכל קבוצה העונה, אך לצערם ישאר שוב רק עם המחמאות על יכולת אדירה שלא מנעה הפסד שני העונה. החבורה של רועי חגאי שמרה על מאזן מושלם עם ניצחון שלישי ברצף. אף אחת משתי הקבוצות לא הצליחה לברוח במהלך המשחק. החבורה של ברק פלג פתחה טוב והוליכה ברבע הראשון, אך הקבוצה מהדרום הצליחה לחזור וירדה למחצית בפיגור 38:34.

שחקני קרית גת חוגגים (מנהלת הליגה הלאומית)שחקני קרית גת חוגגים (מנהלת הליגה הלאומית)

הכל התנקז לדקות האחרונות ואף קבוצה לא הצליחה להשיג הכרעה ובתום המועד החוקי 78:78. רעננה כבר הוליכה 83:82 במהלך ההארכה, אלא ש-8 נקודות רצופות של הביתיים סידרו להם את הניצחון הנהדר. הרכש החדש והמרשים, ג'ון ויליאמסון להט עם דאבל דאבל של 19 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. דאבל דאבל נוסף בשורות המנצחת היה לרוברט רותברט עם 18 נקודות ואותו מספר של ריבאונדים. קדריק מייז גם הוא תרם 18. לרעננה לא הספיקו 24 נקודות של מייקל בריסקר ו-23 של סמואל גיבנס שגם קטף 14 כדורים חוזרים. 

עירוני קרית אתא - מכבי קרית מוצקין 78:100

למרבה ההפתעה, האורחת עוד הובילה במהלך המשחק ביתרון קטן, 34:38 במהלך הרבע השני. אבל לאחר מכן, המקומיים פשוט היו רמה אחת מעל ושייטו כל הדרך לניצחון גדול. הקבוצה של שקד שוהם הראתה את האיכויות שיש לה בהתקפה וירדה למחצית ביתרון דו ספרתי 44:54. ברבע השלישי הפער כבר חצה את רף 20 הנקודות והדרבי של הקריות היה במעמד צד אחד. רודני אלכסנדר הוביל שישה קלעים של קרית אתא בספרות כפולות עם 26 נקודות. בשורות האורחת, שרשמה הפסד שלישי ברצף, בלט פלורין קמפבל עם 23 נק’.

הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע 78:63

אחרי פתיחה איומה,הקבוצה מבירת הנגב השיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה, אבל היא נאלצה להזיע לא מעט כדי לרשום את הניצחון הזה. הקבוצה המארחת הוליכה במחצית 32:34, ושלטה גם בחלק הראשון של הרבע הרביעי כשאיתן רוטנברג ודאליס ג'וינר נהנים מערב ענק. יניב בורגר לקח פסק בהול שלאחריו השתנה המומנטום לטובת הדרומיים. טוני יאנגר התעורר עם שתי שלשות וסטורם וורן קלע 8 נקודות ברצף שסידרו יתרון דו ספרתי ממנו השחקנים של יוסי בונן כבר לא הצליחו לחזור. אנדל קומברבאץ' שוב בלט עם 19 נקודות בשורות ב”ש, 18 היו לפישר. מנגד, ג'וינר קלע 20 נק’ בהפסדה השלישי ברציפות העונה של כפ"ס שעדיין לא רשמה ניצחון.

יניב בורגר חוגג (באדיבות הפועל באר שבע) יניב בורגר חוגג (באדיבות הפועל באר שבע)

מכבי הוד השרון – הפועל חיפה 85:73

הלהיט של פתיחת העונה נחלה את הפסדה הראשון, בעוד קבוצתו של שרון אברהמי שמרה על מאזן מושלם עם 0:3. נינו ג’ונסון שערך הופעת בכורה בשורות הקבוצה של חנן הירשוביץ סיפק שורה סטיסטית סולידית של 6 נקודות ו-8 כדורים חוזרים. המשחק לא היה שקול ברוב שלביו והיתרון של האדומים מהכרמל גדל בהדרגה, אחרי שבמחצית עמד הפער על 34:41, היתרון תפח לדו ספרתי 10 דקות לסיום. המקומיים לא הצליחו למצוא מענה והפער נותר גבוה עד הסיום. 28 נקודות ו-17 כדורים חוזרים היו לרומרו פרננדז בשורות המנצחת, ורנון טיל לא הציל את המארחת עם 20 נקודות ו-13 כדורים חוזרים.

הפועל עפולה – מכבי רחובות 71:65

הקבוצה של דודו אלהרר הייתה כל קרובה להשיג ניצחון, אחרי שהובילה במשך יותר משלושה רבעים, אך רבע אחרון איום בו נכנעה 25:9 עלה לה בהפסד שלישי ברציפות. מנגד, החבורה הנפלאה של אבנר יאור נותרה עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות וללא הפסדים. אנתוני מיילס היה סביר בהופעתו הראשונה בשורות המארחת עם 6 נקודות ו-3 כדורים חוזרים. ינעם אירם הוביל את קלעי המנצחת עם 18 נקודות, מרכוס רלפורד ואלונזו קולמן (12 כדורים חוזרים) הוסיפו 17 כל אחד, 17 נקודות ו-12 כדורים חוזרים היו לוויין לנגסטון מנגד.

מרקוס רלפורד ואלונזו קולמן (מערכת ONE)מרקוס רלפורד ואלונזו קולמן (מערכת ONE)

הפועל גליל עליון – הפועל רמת גן/גבעתיים 90:91 (לאחר הארכה)

הצפוניים הנחילו לאורדונים את ההפסד הראשון שלהם העונה, כאשר ניצחו לאחר מותחן מרתק בזכות סל ניצחון ענק של ברנדון אדוארדס שסיפק מופע נהדר של 20 נקודות ו-13 כדורים חוזרים. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים ו-10 דקות לסיום הוליכה האורחת מר”ג 66:64. היתרון שלה נשמר עד לדקות האחרונות, אבל המשחק נכנס להארכה לאחר 85:85 בתום הזמן החוקי. אך בסופו של דבר כאמור המארחים היו מרוכזים יותר ונהנו מסל הניצחון של אדוארדס שלקח כדור חוזר קריטי בהתקפה אחרי החטאת שלשה של יניב שטראוס. בדרך לניצחון שסידר לה מאזן 1:2. קורטני פלס היה נהדר בשורות גליל עליון עם 24 נקודות, 33 של גלן רוברט לא מנעו הפסד למתן חרוש ושחקניו.

אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */