יום שני, 13.05.2024 שעה 22:47
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

מלחמת הגרסאות בין עידן ורד לבית"ר ירושלים

למרות ה-0:2 על אשקלון, במועדון התעסקו בהדחתו של הקשר מהסגל. גורמים טוענים כי יש ניסיון לשדך אותו לב"ש, סוכנו אבי נמני: "זה תלוי יותר בבית"ר"

|
עידן ורד. איך זה ייגמר? (אורן בן חקון)
עידן ורד. איך זה ייגמר? (אורן בן חקון)

למרות הניצחון אתמול (שבת) 0:2 של בית"ר ירושלים בטדי על אשקלון, במועדון הירושלמי התעסקו רק בדבר אחד, הדחתו של עידן ורד מסגל הקבוצה במשחק מול קבוצתו של יובל נעים. בין השחקן למועדון יש כעת מלחמת גרסאות, כשכל צד מציג את הדברים מנקודת המבט שלו.

בבית”ר ירושלים טוענים כי עידן ורד לא היה כשיר למשחק אמש (שבת) מול הפועל אשקלון בניצחון 0:2, ומתבססים על העובדות הבאות: ורד עבר במהלך השבוע החולף פרוצדורה רפואית (קולונוסקופיה) בהרדמה מלאה מאחר והוא סובל מבעיות בקיבה.

"אני מאמין שיהיה בסדר "

הקשר לא התאמן לפני המשחק מול קריית שמונה בגביע הטוטו באמצע השבוע החולף ולכן גם לא נכלל בסגל למשחק בגביע הטוטו. לאחר מכן, בשני ימי האימון שנותרו עד למשחק מול אשקלון, טוענים בצוות המקצועי בבית"ר שהוא לא השלים אימונים מלאים ואת האימון המסכם לא סיים במלואו: "באימון המסכם עידן ורד יצא כששאר הקבוצה המשיכה להתאמן וקיימה תרגול של בעיטות לשער והגבהות, ההחלטה נטו קשורה בעובדה שהוא לא היה בריא במאת האחוזים, נקודה", אמרו בבית"ר ירושלים.

ועכשיו לגרסה של עידן ורד. השחקן טוען כי הוא היה כשיר במאת האחוזים למשחק מול אשקלון, הוא מספר כי קיים יומיים לפני המשחק שני אימונים מלאים ואף הודיע שהוא בריא לגמרי, "הייתי כשיר במאת האחוזים למשחק מול אשקלון, התאמנתי גם ביום חמישי וגם ביום שישי בצורה מלאה, אני בריא כמו שור", אמר ורד שהופתע כי הוא לא נכלל בסגל למשחק. גורם בבית"ר טוען: "זו פרובוקציה להגיד ש-ורד היה כשיר למשחק". מהצד של הקשר תוקפים: "עידן הודח מהסגל ללא ידיעת הצוות הרפואי, הוא לא נכלל בסגל בגלל שלא חתם על חוזה חדש בבית"ר".

אבי נמני. מנסה לסגור את המו"מ (איתי כהן)אבי נמני. מנסה לסגור את המו"מ (איתי כהן)

עידן ורד מסיים חוזה בבית"ר בתום העונה. במועדון טוענים כי הגישו לשחקן הצעה כספית יפה מאוד. במהלך החודש האחרון נערכו מספר פגישות בין ראשי בית"ר לבין השחקן ואבא שלו, עיקר המחלוקת הייתה לא על גובה החוזה שהוצע לעידן ורד לשלוש שנים (סביב ה-200 אלף דולר לעונה) אלא על החלוקה של תשלום השכר החודשי שחלקו מבוסס על שכר בסיס קבוע וחלקו מורכב מצבירת נקודות.

אבי נמני, סוכנו החדש של השחקן, לטענת גורמים בבית"ר מנסה לשדך אותו להפועל באר שבע, שמחזרת אחרי השחקן כבר מספר שבועות. בקבוצה של בני בן זקן התאכזבו מהמעורבות של נמני והעובדה כי בעקבות כניסתו למו"מ ישנם עיכובים וסחבת בסגירה בירושלים ולכן לקחו צעד אחורה בתקווה שהוא יענה בחיוב להצעה שהוגשה. כשהקשר קיבל את ההודעה על הדחתו מהסגל הוא קישר את זה למו"מ שמתקיים איתו ואילו בבית"ר המשיכו והתעקשו שמדובר בהחלטה שנוגעת בדבר הבדיקה שעבר וההשלכות שלה בהמשך השבוע כולל הקאות השחקן לאחר אימונים. 

בני בן זקן. ממתין להתפתחויות (אורן בן חקון)בני בן זקן. ממתין להתפתחויות (אורן בן חקון)

נמני המייצג את ורד אמר בנושא: "אנחנו רוצים שהדברים יסגרו בבית"ר, הדברים כעת יותר תלויים בבית"ר מאשר בעידן ורד". גורמים בבית"ר מקווים כי בסופו של דבר הוא יאריך את חוזהו בקבוצה אך אם זה לא יקרה בזמן הקרוב, לא מן הנמנע שיינתן יותר קרדיט לשחקנים שיש להם חוזים ארוכי טווח בקבוצה, כמו יעקב בריהון.

כאשר מאמן בית"ר, בני בן זקן, נשאל לגבי האם עידן ורד ייכלל בסגל למשחק הבא של הקבוצה מול בני יהודה, הוא אמר: "לא יודע אם הוא ישחק נגד בני יהודה, נחכה ונראה". איתי שכטר גם כן התייחס לסוגיה ואמר ל-ONE: "כולם יודעים את החשיבות של עידן לקבוצה ולמועדון, היום הוא השחקן בכושר הכי טוב בכדורגל הישראלי, אני מאמין שביום יומיים הקרובים יפתרו את בעיות ואת הדברים מסביב, אני מאמין שהדברים יסתדרו. אני קפטן בית"ר ובראש ובראשונה מחפש את הצלחת הקבוצה ולעשות את הכי טוב בשביל המועדון. בשבילי עידן הוא השחקן הכי טוב בליגה, אני מאמין שזה ייפתר, אנחנו חושבים חיובי".

דויד קלטינס עולה לכדור גובה (אורן בן חקון)דויד קלטינס עולה לכדור גובה (אורן בן חקון)

דוד קלטינס שהוחלף סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. מאז משחק הנבחרת מול ספרד, קלטינס סובל מרגישות בשריר וגם מול אשקלון אמש הוחלף בשל הכאבים. השחקן ייבדק ועל פי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי בקבוצה, עשוי שלא להיות כשיר למשחק הליגה הקרוב מול בני יהודה. בנושא אחר, בית"ר תגיש תביעה אזרחית נגד אוהד הקבוצה שהשליך רימון עשן במשחק של הקבוצה נגד מכבי חיפה בסמי עופר לאחר שזוהה בצילומי האבטחה של האצטדיון.

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */