שתף קטע נבחר

1:2 לוולנסיה, 1:1 לאתלטיקו מדריד

ליגה ספרדית, מחזור עשירי: העטלפים במקום השני אחרי ניצחון חוץ על אלאבס, הקולצ'ונרוס הסתפקו בנקודה בבית מול ויאריאל. סביליה גברה על לגאנס 1:2

 

העונה המצוינת של ולנסיה נמשכת. הערב (ש') ניצחו העטלפים 1:2 בחוץ את אלאבס במחזור העשירי והם מדורגים במקום השני בטבלת הליגה הספרדית.

 

 

סימונה זאזה (34) ורודריגו (66 בפנדל) כבשו את השערים לאורחים. אלכסיס השווה זמנית (49). זאזה חגג בסיום: "הקבוצה שלנו השתנתה לגמרי, אנחנו במקום השני ואי אפשר לדעת עד לאן אנחנו מסוגלים להגיע".

 

ולנסיה חוגגת (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ולנסיה חוגגת(צילום: AFP)

 

אתלטיקו מדריד עדיין ללא הפסד העונה, אבל לא מצליחה להתקרב למקום הראשון. הקבוצה של דייגו סימאונה סיימה הערב בתיקו 1:1 ביתי עם ויאריאל. אנחל קוריאה כבש (61) לקולצ'ונרוס כשקיבל מסירה מאנטואן גריזמן ובעט מזווית קשה לרשת, אבל קרלוס באקה השווה (81) כשהתגבר על דייגו גודין ונגח פנימה.

 

סביליה ניצחה בביתה את לגאנס 1:2. וויסאם בן יידר העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-20 בהקפצה לרשת. בתחילת המחצית השנייה נפסק פנדל שלא היה לזכות לגאנס: אלכסנדר שימנובסקי התעופף לדשא על אף שסבסטיאן קורשיה בקושי נגע בו, ובעט את הפנדל פנימה בדרך ל-1:1 (48). פאבלו סראביה העניק לאנדלוסים את הניצחון עם שער גדול בטיל לחיבורים בדקה ה-54.

 

 


פורסם לראשונה 28/10/2017 19:46

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים