שתף קטע נבחר

כתב אישום חמור נגד אוהד הפועל ת"א

אור שמש (27) מואשם כי הוא זה שזרק את בקבוק הבירה על המאבטחת וגרם לפציעתה בפנים עם סיום המשחק נגד הפועל ירושלים. הפרקליטות דורשת שיישאר במעצר עד תום ההליכים

 

כתב אישום חמור נגד אוהד הפועל ת"א (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
כתב אישום חמור נגד אוהד הפועל ת"א(צילום: זהר שחר)

 

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אור שמש (27), אוהד הפועל ת"א שחשוד כי זרק בקבוק בירה ופגע בפניה של מאבטחת מיד עם סיום המשחק נגד הפועל ירושלים בהיכל קבוצת שלמה.

 

לטבלת ליגת ווינר-סל

 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שרית ארונוב, בשעה 22:45 בזמן שהמאבטחים יצאו דרך שער ד' לכיוון החניה האחורית של ההיכל והמתינו על הרמפה בסמוך לרכב הציוד, הבחין בהם שמש והתקדם לעברם.

 

האוהד פנה אל המאבטחים והחלו חילופי דברים ביניהם. שמש פנה אל מנהל בחברת האבטחה, קרוב משפחה שלו ואמר לו: "תביא את המאבטחים החברים שלך האלה שעומדים איתך ובואו תרדו חמש ואנחנו נביא חמש, נזיין אתכם, נפתח לכם את הצורה".

 

בתגובה ביקש המנהל להרגיע את הרוחות וביקש מספר פעמים משמש לעזוב. האוהד המשיך לקלל את המאבטחים כשהוא מסמל להם בידיו עם אצבעו האמצעית ובאומרו "אנחנו נזיין אתכם, אמא שלכם זונה, בני זונות, שתמותו".

 

בהמשך, פנה המנהל למאבטחים, ביניהם למתלוננת במטרה להרחיקם מהמקום ואמר להם לסגת לאחור. באותו הזמן הרים הנאשם בקבוק זכוכית מהרצפה וזרק אותו לעבר המאבטחים. בקבוק הזכוכית פגע כאמור במאבטחת מתחת לעינה השמאלית וכתוצאה מהפגיעה נגרמו לה חבלות והיא אושפזה להמשך טיפול. פרקליטות המחוז מבקשת להשאיר את שמש במעצר עד תום ההליכים.

 

הוחלפה חברת האבטחה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הוחלפה חברת האבטחה(צילום: אורן אהרוני)

 

במהלך השבוע ביקרו נציגי הנהלת הקבוצה את המאבטחת קורל קצבורג,

המאושפזת בבית החולים איכילוב בת"א. נציגי המועדון שוחחו עם קורל, איחלו לה החלמה מהירה וישמרו איתה על קשר על מנת להתעדכן במצבה. 

 

הפועל תל אביב החליטה לשכור את שירותיה של חברת האבטחה "מעיין" במקום חברת TQS שמאבטחיה היו מעורבים באירועים האלימים. חברת "מעיין" אחראית גם על אבטחת משחקי בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב ביורוליג וכן קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב.

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים