וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת המאבטחים באיכילוב: אותרה המכונית ששימשה את הנאשמים

המשטרה איתרה את כלי הרכב בקריית מלאכי, ובו שכפ"צים, כחודש לאחר האירוע האלים, שבו הותקפו מאבטחים אחרי שנערה אליה קדוש הזעיקה את בן זוגה וחבריו. הקבוצה נאשמת בתקיפה

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי איתרה אתמול את כלי הרכב ששימש את קבוצת הנאשמים בתקיפת מאבטחים בבית החולים איכילוב בתל אביב לפני כחודש. לפי המשטרה, המכונית, מסוג סקודה, הייתה משוריינת ואותרה בקריית מלאכי. במכונית נמצאו גם שכפ"צים.

לפי המשטרה, איתור המכונית הוא המשך של "פעילות נחושה של המשטרה במיצוי הדין עם עבריינים ובמתן כל המעטפת הראייתית הנדרשת בניהול המשפט נגדם".

ב-28 בספטמבר, הותקפו כמה מאבטחים על ידי חמישה גברים, זאת אחרי שאליה קדוש לא הייתה מרוצה מהטיפול הרפואי שקיבלה בבית החולים, והזעיקה את בן זוגה. במהלך הקטטה, אחד המאבטחים נפצע באורח בינוני. בן זוגה נמלט מארץ בעקבות זאת, אך קדוש בת ה-19 נעצרה כבר למחרת. החודש הוגשו כתבי אישום נגדה ונגד יתר הקבוצה.

ביום ראשון הגישה הפרקליטות כתב אישום מתוקן נגד קדוש, הנאשמת באיומים כלפי אנשי צוות בבתי חולים, וגם בתקיפת נהג מונית בבית החולים וולפסון ובאירוע נוסף, שהתרחש לכאורה בעת שאושפזה בבית החולים הפסיכיאטרי אברבנל.

לקריאה נוספת בנושא
"אם תיגע בי, אפוצץ אותך": אליה קדוש מואשמת גם באיומים ותקיפה
אליה קדוש תישאר במעצר בתנאי אשפוז; אביה התפרץ על השופט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מואשמת בתקיפה. אליה קדוש/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אליה קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully