שתף קטע נבחר

משומר במצב טוב. מגן מכבי חיפה בנסיקה

אחרי תקופת התאקלמות לא קלה בקרית אליעזר, הפך אייל משומר לגורם משמעותי בהגנת הירוקים ואף בסגל הנבחרת. השנה הוא גם משחק בליגת האלופות. למרות התוצאות המאכזבות הוא מבהיר בראיון ל-ynet: "אנחנו משחקים ברמה הכי גבוהה ולא מעוניינים להתחלף עם אף אחד"

לאט לאט ובשקט הפך המגן אייל משומר לבורג חשוב במכונה הירוקה של אלישע לוי. המגן שהגיע לפני שלוש עונות מהפועל כפר סבא, תפס מקום של קבע בהרכב מכבי חיפה ובנבחרת ישראל. אך כמו שחקנים רבים לפניו, גם הוא לא ליקק דבש אצל חלק מהאוהדים בקרית אליעזר במשך תקופה ארוכה.

 

משומר עבר תקופה לא קלה בעונה שעברה, במהלכה ספג שריקות בוז וקללות מצד הקהל הירוק. השינוי במעמדו בקרב האוהדים חל לאחר שער הניצחון המדהים והקריטי שכבש ממש לפני סיום המשחק מול הפועל פתח תקווה (1:2 לחיפה), שער שהוגדר כשער האליפות של הירוקים. 

 

"הסתכלתי רק על השער, אמרתי לעצמי 'נבעט, מה כבר יכול להיות'", מספר משומר על השער בעיניים בורקות. "השער הזה היה חשוב מאוד כי הפועל תל אביב צמצמה את הפער ממש לפני סיום העונה, נקווה שיהיו לי עוד כאלה". מבחינתו, הוא כבר הגיע אל הפסגה בארץ ולא מתכוון לעבור לקבוצה אחרת. התקדמות מבחינתו תהיה רק עם מעבר לאירופה, אם תגיע הצעה מעניינת.

 

"כל הכבוד להם, מדובר בהישג יפה, אבל אי אפשר להשוות בין מכבי חיפה להפועל ת"א. ליגת האלופות זו רמה אחרת לגמרי", מתייחס משומר להצלחת האדומים בליגה האירופית ומבהיר כי למרות חוסר ההצלחה בכל מה שקשור לצבירת נקודות בליגת האלופות לא היה מתחלף עמם.


משומר מול אנדראס אולמר מזלצבורג (רויטרס)

 

"שיחקנו לפני שלוש שנים בגביע אופ"א והוכחנו שאנחנו יכולים להצליח שם, הגענו לשמינית הגמר. לא הייתי מעדיף לשחק במקומם בליגה האירופית, אנחנו משחקים ברמה הכי גבוהה ולא מעוניינים להתחלף עם אף אחד. אני מקווה שגם בשנים הבאות נגיע למעמד הזה, זאת חוויה אדירה".

 

כמו כל ילד החל משומר את הקריירה כששיחק בשכונה בכפ"ס, העיר בה הוא מתגורר עד היום. הדרך לקבוצה היתה מהירה והוא החל לשחק כחלוץ והבקיע שערים רבים. כשהיה בן 19 ביקש ממנו מאמן כפ"ס דאז, לופא קדוש, לשחק כמגן בגלל חסרון של אחד השחקנים ומאז ועד היום זהו תפקידו. "למדתי לעשות הגנה, אבל יש עוד מה לשפר, בעיקר את ההגבהות לרחבה, אני עובד על זה כל הזמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אייל משומר
צילום: יועד כהן
מומלצים