שתף קטע נבחר

סוכנו של ברוכיאן: 'דעתו לא השתנתה'

רונן קצב יצא להגנת הקשר, שהתנצלותו בפני ארגון 'לה פמיליה' על הגעת שחקן ערבי לבית"ר עוררה הדים רבים: "לא מתפקידו לקבוע מי ישחק בבית"ר". ברוכיאן ייכלל בסגל מול עכו (טדי, 19:30, ספורט 1). היריבה קיבלה תיאבון, תחפש ניצחון שני

שיחת היום באימון בית"ר ירושלים היתה פגישתו של אבירם ברוכיאן עם אנשי 'לה פמיליה' אתמול (ה'), לאחריה התנצל הקפטן על הדברים שאמר בכנס נגד האלימות לפני כשבוע וחצי, אז ציין כי לא יתנגד לשחק לצד שחקן ערבי בבית"ר ירושלים. כ-30 אוהדים הגיעו לאימון על מנת לתמוך בברוכיאן ושלטי תמיכה בקפטן הוכנו לקראת המשחק בשבת מול הפועל עכו (19:30, אצטדיון טדי, ישיר ספורט 1).

 

ברוכיאן אגב, לא חזר בו מדבריו הראשונים בנוגע להגעת שחקן ערבי לבית"ר וסוכנו רונן קצב אמר ל-ynet: "אבירם הביע את דעתו הברורה בכנס נגד הגזענות בשבוע שעבר. עקב בקשת האוהדים הוא נפגש עימם והתנצל אם מישהו נפגע מדעתו. בכל מקרה, אין זה מתפקידו של אבירם להחליט מי ישחק בבית"ר".


ברוכיאן מול חאלד חלאילה, הביע את דעתו בעניין (חגי אהרון)

 

מבחינה מקצועית צפוי ברוכיאן להיכלל בסגל לראשונה מזה כחודשיים, לאחר שחזר להתאמן בצורה מלאה בימים האחרונים. ברק יצחקי, שהחמיץ לא מעט אימונים בתחילת השבוע, ערך הבוקר אימון מלא, אך לא צפוי לפתוח בהרכב. טוטו תמוז שחזר ממחלה, יועדף על פניו.

 

ההתלבטויות היחידות של המאמן יצחק שום הם בעמדת המגן הימני, אחרי שבשני האימונים האחרונים תורגלו בהרכב גם איתן טיבי וגם חן עזריאל. קובי מויאל הועדף על פני פאולו דה לה האסה, שפתח במשחק ההפסד בנתניה, אך החלטה סופית מצד המאמן עדיין לא התקבלה.

 

אלירן דנין, שאמור היה לחזור להרכב במשחק ליגה לראשונה מאז העונה שעברה, סבל ממתיחה בסיום האימון המסכם ונדמה שלמרות הכל יועדף אבי ריקן על פניו ב-11 של שום. בית"ר כזכור, הוציאה כרטיסים במחירים מוזלים של 60 ו-30 שקלים למבוגר ונוער בהתאמה.


בן שושן, ברוכיאן ויצחקי. רק אחד מהם צפוי לפתוח (דודי ועקנין)

 

שום: "חייבים לנצח, אין לנו ברירה אחרת"

"אנחנו חייבים לנצח - אין לנו ברירות אחרות", אמר שום לחניכיו. "אני רוצה לראות התלהבות מחר ושלא נראה אפאתים כמו שנראינו בנתניה. כל אחד צריך להיות אחראי על עצמו במשחק, להבין מה הוא צריך לעשות בשביל להשתפר - זה המתכון להצלחה שלנו. אם נסתכל כל אחד על האחריות שלו - ככה לא נצטרך להסתכל על האחרים. יש לחץ או אין לחץ צריך להגיע למשחק ולתת הכל בשביל לנצח".

  

הרכב משוער: אריאל הרוש; איתן טיבי (חן עזריאל), אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן; עידן טל, קובי מויאל (פאולו דה לה האסה), עידן ורד, ג'וניור ויסה; עמית בן שושן, טוטו תמוז (ברק יצחקי).

 

עכו קיבלה תיאבון: רוצה ניצחון שני

מעודדים מהניצחון הראשון בליגת העל מזה 31 שנים, בשבוע שעבר על הפועל חיפה בקרית אליעזר (2:4), ייצאו מחר שחקני הפועל עכו לטדי בניסיון להפתיע את בית"ר ירושלים המגמגמת.


ירון הוכנבוים, מחפש את ניצחונה השני של עכו בליגת העל (עדי סרדס)

 

בקבוצה מאמינים כי הניצחון יכניס בטחון בחניכיו של ירון הוכנבוים, שאמר להם היום: "אני רוצה שתתקיפו כמה שיותר במשחק הזה, רק ככה נוכל להכריע

אותו ולחזור עם תוצאה טובה. מה שהבדיל אותנו בשבוע שעבר היתה העובדה שניצלנו את המצבים אליהם הגענו".

 

הקבוצה מהצפון תחסר את הקשר מבה אדק והבלם איציק כהן הפצועים. הקשר הוותיק שחר סימנטוב פצוע גם הוא, אך נראה כי יהיה כשיר. אתמול לאחר האימון קיימה הקבוצה ארוחת משותפת.

 

הרכב משוער: דודו גורש; ליאור ראובן, רון בן נחום, גבע ברקאי, דודי פדלון; בן בנימין, שחר סימנטוב (ליעד אלמליח), עמנואל אמנגואה, ג'וני טננבוים; עומאר עבדול עזיז, רועי דיין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבירם ברוכיאן
צילום: דודי ועקנין
מומלצים