וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של אליה קדוש על תקיפת נהג המונית: "זו זעקה לעזרה"

13.10.2017 / 6:40

הוארך מעצרה של בת ה-19 החשודה כי דרשה מחבריה שיתקפו מאבטחים במיון בבית החולים איכילוב, לאחר שנעצרה כשסטרה לנהג מונית במהלך ויכוח. אביה: "אני לא מבין איפה החמלה של עם ישראל, היא ילדה חולה"

אתר רשמי

בית משפט השלום בתל אביב האריך אמש (חמישי) עד ליום שני את מעצרה של אליה קדוש, בת ה-19, החשודה שתקפה נהג מונית אתמול סמוך לבית החולים וולפסון בחולון. מעצרה של קדוש התרחש לאחר שבמהלך השבוע הואשמה כי דרשה מחבריה שיתקפו את מאבטחי המיון בבית החולים איכילוב בתל אביב לפני כשבועיים, לאחר שסטרה לנהג מונית במהלך ויכוח.

במהלך הדיון אתמול, השופטת יפעת אונגר-ביטון קבעה כי את ימי המעצר תמלא קדוש בבית חולים פסיכיאטרי בתנאי אשפוז. במהלך הדיון אמרה קדוש לשופטת: "אני מרביצה ומרביצה חזק אבל זה לא בכוונה. אתמול הנהג מונית ניסה לתפוס אותי חזק...נתתי לו 500 שקל כדי שלא יספר מה קרה".

נציג המשטרה, אבישי מזרחי, אמר בדיון כי "במהלך מריבה שפרצה בין החשודה לבין נהג מונית בבית החולים וולפסון, האחרון קילל אותה, והיא, על פי החשד, סתרה לו ולאחר מכן איימה עליו. נהג המונית עדיין לא נחקר כי הוא עדיין לא אותר. אני יודע שמחפשים אותו ומקווה שעוד היום יאתרו אותו". הוא הוסיף כי קדוש נסעה לחברתה שגרה ביישוב רעות, ובכך הפרה את תנאי המעצר שנקבעו לה בתיק התקיפה בבית החולים איכילוב.


עוד בוואלה! NEWS:
המאבק בתקיפות צוות רפואי: שני כתבי אישום הוגשו בתוך שבוע
במחאה על היחס נגד ישראל: ארצות הברית פורשת מאונסק"ו
"אני השטן שלך, חכה חכה": כתבי אישום בתקיפת המאבטחים באיכילוב

אליה קדוש החשודה בתקיפה בוולפסון. מערכת וואלה! NEWS
אליה קדוש החשודה בתקיפה בוולפסון/מערכת וואלה! NEWS

סנגורה של קדוש, עו"ד נס בן נתן, אמר כי "העבירות בהן היא חשודה לא מקימות עילת מעצר. הוא שב על טענת המשטרה, לפיה בקשת מעצרה של קדוש נובעת משום שהפרה את תנאי מעצר הבית שבו שהתה. "לאחר שיחה עם מרשתי אני חושב שהיא בגבול המצב הפסיכוטי ומצבה הנפשי קשה והיא מאובחנת במחלת עצבים נדירה. היא מקבלת סטרואידים בכמויות אדירות. אני רוצה שהיא מכאן תלך ישר לאברבנאל".

אילן קדוש, אביה של אליה, כעס בבית המשפט על היחס לו זוכה בתו. "דרסתם אותה. מדובר בילדה חולה. "הילדה הזאת עם סטרואידים", הסביר האב לוואלה! NEWS. "את יודעת איזה תופעות לוואי זה עושה? אליה כבר ארבע שנים מתלוננת על כאבי ראש עזים, ארבע שנים שעושים לה בדיקות ואומרים שאין לה כלום. תוך כדי שהמחלה תקפה אותה, היא התעוורה בעין שמאל, והתחננה ל-MRI, ואמרו לה שאי אפשר".

קדוש מספר איך בתו אושפזה בעקבות מחלה הנקראת תסמונת סוסק, מחלה אוטואימונית בה הגוף תוקף את עצמו. "אחרי האישפוז, אמרו לה – 'כל דבר שאת מרגישה, תגיעי לבית החולים'. ילדה שאומרים לה דברים כזה ישר נכנסת לסרטים", מספר האב, שמסביר שהמשפחה עברה תהליך ביורוקרטי ארוך עד לאבחון המחלה.

על היום בו הותקפו המאבטחים באיכילוב הוא אומר כי "היא הייתה בהתקף. היא לקחה לאחות את הטלפון כדי לדבר עם הרופא, ואז באו מאבטחים ותפסו אותה", הוא מספר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"הסטרואידים שיבשו לה את המוח"

"הלכנו לבילינסון, ושם אמרו שאי אפשר לטפל בזה. הלכנו לוולפסון וגם שם לא רצו לקבל אותה", תיאר האב. "הסטרואידים שיבשו לה את המוח, היא הייתה באטרף. אתם יודעים מה זה להיות בהשפעת סטרואידים ודלקות במוח? אנשים הולכים לה בראש, ככה היא מתארת את התופעה, ואף אחד לא רוצה לטפל בה".

על האירוע בו הותקף הנהג אמר כי "זו הייתה השתלשלות של דברים בינה לבין הנהג. גם בסרטון רואים שהיה ויכוח, בו היא אומרת 'תעזוב אותי, אני בהשפעה של סטרואידים'. אנשים נורמלים היו אומרים במקרה הזה שהילדה מסכנה. אבל פה שופטים אותה, כשהיא במצב בריאותי לא טוב. אני לא מבין איפה החמלה של עם ישראל. זו זעקה לעזרה. נהג המונית פשוט היה שם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ראשון הוגשו כתבי אישום נגד חמישה מעורבים בתקיפת הצוות הרפואי בבית החולים איכילוב: רוסלן מיסייב, מור ביטון, חנן אלפסי ואברהם יוספוב בגין קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה חמורה בצוותא ותקיפה הגורמת חבלה ממשית בצוותא, וקדוש, שטופלה בבית החולים, בעבירות איומים ותקיפת שוטרים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר הארבעה עד תום ההליכים, ואת מעצר הבית של קדוש.

הארבעה מוכרים כחברים בארגון פשיעה וכחבריו של בן זוגה של קדוש, דוד אמויאל. התקרית החלה לאחר שקדוש לא הייתה מרוצה מהטיפול שקיבלה בבית החולים, והארבעה הכו לכאורה שלושה מאבטחים שטופלו במצב קל עד בינוני וסבלו משיניים שבורות, חבלות בפנים ובגוף, שברים וסדקים בעצמות. הפרקליטות מייחסת להם עבירות של תקיפה חמורה והתפרעות במקום ציבורי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התקיפה באיכילוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

התקיפה התרחשה ב-28 בספטמבר, אז הגיעו חמשת הנאשמים לבית החולים ברכבם, עצרו ברחבת האמבולנסים, יצאו ממנו והחלו להכות את המאבטחים ולאחר מכן נמלטו מהמקום. לטענת בית החולים, קדוש וקרובי משפחתה איימו בעבר על אנשי הצוות הרפואי ואף הורחקו בידי מאבטחים.

(עדכון ראשון 17:00)

אילן קדטש, אביה של הנאשמת הגשת כתב אישום לבית המשפט המחוזי תא בגין עבירות אלימות שבוצעו כלפי מאבטחים באיכילוב. דנה ירקצי, מערכת וואלה! NEWS
אביה של הנאשמת, השבוע בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, דנה ירקצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully