שתף קטע נבחר

ווייד בקליבלנד: "מצפה לאיחוד עם לברון"

הגארד הוותיק (35) יחזור לשתף פעולה עם חברו הטוב בסגנית האלופה, ירוויח 2.3 מיליון דולר. ג'יימס: "זה כמו שאתה נכנס לכיתה ורואה את החבר הכי טוב שלך, זה יהיה כיף"

עכשיו זה סופי: דוויין ווייד חתם בקליבלנד לעונה אחת ויתאחד עם חברו הטוב לברון ג'יימס. הוא סיכם בקאבס על חוזה מינימום המוערך ב-2.3 מיליון דולר, וינסה לעזור לסגנית האלופה לזכות שוב בתואר. "מצפה להתאחד עם לברון", אמר "פלאש" אחרי החתימה. 

 

הוא המשיך: "קליבלנד זה המקום המתאים בשבילי להיות כרגע כדי להתחרות ברמה הגבוהה ביותר. היא מאמינה במה שאני מביא לשולחן הן כשחקן והן כמנהיג. אני ולברון זכינו כבר בשתי אליפויות יחד ואני מקווה שנזכה גם בשלישית". קינג ג'יימס היה מאושר ואמר: "אני שמח שהצלחנו לשכנע אותו לחתום אצלנו. זה כמו שאתה הולך לבית הספר ואתה לא יודע מי יהיה איתך בכיתה ואז אתה רואה שאחד החברים הכי טובים שלך שם ואתה אומר 'זה יהיה כיף'. זאת התחושה שלי כרגע".

 

מדי הפלאש החדשים. דוויין ווייד (צילום: קליבלנד קאבס)
מדי הפלאש החדשים. דוויין ווייד(צילום: קליבלנד קאבס)

 

חוזרים להיות ביחד. לברון ו-ווייד (צילום: EPA) (צילום: EPA)
חוזרים להיות ביחד. לברון ו-ווייד(צילום: EPA)

 

ווייד (35), שוויתר על הרבה כסף משיקגו בולס כדי להגיע לקליבלנד, יצטרף לאימונים בקרוב. כזכור, הוא ולברון שיתפו פעולה בעבר במיאמי היט וזכו בשתי אליפויות (2012, 2013). הגארד קלע 18 נקודות בממוצע למשחק בעונה שעברה בבולס. ב-14 שנותיו בליגה הטובה בעולם, הוא רשם ממוצעים של 23.3 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים למשחק. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים