שתף קטע נבחר

טל מעבי: "עטר יחזיר אותנו לקרקע"

מגן מכבי נתניה מאמין שהניצחון על בית"ר ירושלים במחזור האחרון לא ישפיע לרעה לקראת המגש בשבת עם מ.ס. אשדוד: "המצב עדיין לא מזהיר". שחקני נתניה שבו להתאמן בקופסא

מכבי נתניה המשיכה היום (ד') בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד מ.ס. אשדוד. שחקני הקבוצה שבו היום להתאמן באצטדיון "הקופסא", אחרי למעלה מעשרה ימים, בהם התאמנו מחוץ למגרשם הביתי. במועדון מאוד מקווים להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, גם במפגש הקרוב מול הקבוצה מעיר הנמל.

 

מאימון היום נעדרו שחקני הנבחרת הצעירה, חן עזרא ואלמוג כהן, והשוער אריסטיד זוגבו, שנמצא עם נבחרת חוף השנהב וצפוי לשחק היום נגד גרמניה.


ראובן עטר, באימון נתניה. יחזיר לקרקע (צילום: אורן אהרוני)

 

טל מעבי אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא מסתכלים כמה המשחק חשוב לשתי הקבוצות, אלא רק על הקבוצה שלנו. אצלנו בבית אנחנו תמיד באים לנצח, אנחנו

מאוד רוצים להמשיך את המומנטום החיובי אחרי בית"ר, ואני מקווה שזה גם מה שיקרה. לא נבוא נפוחים למשחק הזה, הייתה לנו פרגה ומשחק נגד הפועל ת"א, בו השגנו תוצאה מכובדת. ראובן עטר ידאג שנגיע למשחק עם הרגלים על הקרקע".

 

על העובדה שרף הצפיות עלה בקבוצה אמר השחקן: "כמובן שיש ציפיות אחרי משחק כזה, אנחנו מתאמנים ומשחקים טוב ורוצים להמשיך כך. נבוא מאוד רעבים למשחק. גם אחרי הניצחון מול בית"ר המצב שלנו לא מזהיר בטבלה. אנחנו צריכים את הקהל שלנו".

 

על החזרה לאצטדיון הביתי אמר מעבי: "נחמד לחזור להתאמן בבית, בסך הכל הקופסא זה המגרש שלנו, אבל הכי חשוב כרגע - לנצח בשבת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים