שתף קטע נבחר

מסיללה עשוי להיעדר מהמשחק מול באיירן מינכן

המגן הדרום אפריקני של מכבי חיפה, שמתאמן בימים אלו עם נבחרתו, הודיע לראשי האלופה כי הפציעה הטורדנית שהוא סוחב תקופה ארוכה מקשה עליו מאוד. כעת נראה כי אין מנוס מניתוח, שישבית אותו לכשלושה שבועות

דאגה גדולה במכבי חיפה מפציעתו של המגן פיטר מסיללה. המגן, שנמצא עם נבחרת דרום אפריקה, הודיע היום (ד') לאנשי חיפה כי הוא סובל מכאבים בשרירי הבטן. מסיללה כבר סוחב תקופה ארוכה את הפציעה הטורדנית, אך העדיף לדחות את ניתוח הבקע לו הוא זקוק.

 

כעת נראה כי לא יהיה מנוס, ומסיללה ייאלץ לעבור את הניתוח בתקופה הקרובה, דבר שיצריך מנוחה בת שלושה שבועות. מסיללה צפוי לחזור מחר לישראל,

ולהיבדק על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה. כרגע מעריכים בחיפה כי המגן הדרום אפריקני נמצא בספק רב למשחק מול אחי נצרת בשבת, ועדיין לא ברור אם יוכל לשחק בשבוע הבא מול באיירן מינכן בליגת האלופות.

 

לקראת שבת, מתלבט המאמן אלישע לוי לגבי עמדת הבלם. שי מימון, ששיחק במשחק האחרון באשדוד (0:1 לחיפה) הפגין יכולת טובה כשעלה לשחק במקומו של ג'ורג' טשיירה שנפצע בחימום. מימון ממשיך להרשים באימונים, ויש סיכוי גבוה כי יועדף בסופו של דבר על פניו של הפורטוגלי. הקשר טיאגו דוטרה, שלא מרבה לשחק, נפצע באימון בברכו ונטש את האימון היום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פיטר מסיללה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים