מהסבא רבא רבא של צוקרברג

מסורת, בעזרת ה־share • מייסד פייסבוק שיתף תמונות מערב שבת בביתו - העניק לבתו גביע שעבר במשפחה יותר ממאה שנים

צוקרברג ובתו הבכורה מקס // צילום: עמוד הפייסבוק של מארק צוקרברג // צוקרברג ובתו הבכורה מקס // צילום: עמוד הפייסבוק של מארק צוקרברג

"לערב שבת, הענקנו למקס גביע לקידוש שעברה במשפחה שלנו כמעט 100 שנים". כך כתב היום (שבת) מנכ"ל פייסבוק, מארק צורקברג, ברשומה בפייסבוק, שבה רואים אותו מחזיק את בתו מקס ליד נרות שבת, ועוד שתי תמונות של חלה לשבת שנאפתה בתנור הביתי. 

חלת השבת של משפ' צוקרברג // צילום: עמוד הפייסבוק של מארק צוקרברג

"סבא רבא רבא שלה, מקס, קיבל אותה לאחר שהמשפחה שלנו היגרה לכאן, והיא הועברה מדור לדור במשפחתנו מאז", כתב צוקרברג. בתמונה (מתוך פייסבוק) מארק ובתו מקס בערב שבת. 

ערב שבת בפאלו אלטו, קליפורניה // צילום: עמוד הפייסבוק של מארק צוקרברג

מארק צוקרברג ורעייתו פריסליה צ'אן הודיעו בסוף חודש אוגוסט על לידת בתם השנייה אוגוסט, אחותה הקטנה של מקס. מנכ"ל פייסבוק שיתף את הבשורה על לידת בתו השנייה במכתב גלוי ותמונה מרגשת. "פרסיליה ואני שמחים על בואה של בתנו אוגוסט! כתבנו לה מכתב על אודות העולם שבו אנו מקווים שתגדל, ואנחנו גם מקווים שהיא לא תגדל מהר מדי", כתב צוקרברג, איך לא - בפייסבוק. מייסד הרשת החברתית הוסיף כי כתבו בשעתו מכתב דומה למקס. "אבל במקום לכתוב על התבגרות, אנחנו רוצים לדבר על ילדות. העולם יכול להיות מקום מאוד רציני. לכן, חשוב לפנות זמן כדי לצאת החוצה ולשחק", ציטט צוקרברג ממכתבו לבתו.

טייסטי! החלה של משפ' צוקרברג // צילום: עמוד הפייסבוק של מארק צוקרברג

צוקרברג הודיע כי ינצל חופשת לידה בת חודשיים ואת העובדה שחברתו מאפשרת לעובדיה לקחת את החופשה הזו בחלקים. "אני אקח חודש של חופשה כדי להיות עם פרסיליה והבנות, ואז נבלה ביחד גם את דצמבר", כתב. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר