תושב קריית מלאכי התחפש לחרדי ושדד חנות תכשיטים בעיר אשדוד

החשוד נכנס לחנות, ביקש לרכוש טבעת - ואז שלף אקדח • כשהגיעו לוקחות נוספים - נמלט • אחרי מצוד של חודש נלכד - ובחיפוש שנערך בביתו אותרו פריטי לבוש ומשקפי שמש תואמים • למרות שהכחיש - בימים הקרובים כתב אישום
חיים טוויל
כ"א אלול התשע"ז / 12.09.2017 15:32

פעולות חקירתיות ואיסוף מודיעין שערכו יחידות המשטרה בעקבות ניסיון שוד של חנות תכשיטים בעיר אשדוד, הובילו למעצרו של חשוד – כחודש לאחר המעשה.

בחקירתו הכחיש את המיוחס לו ובחלק מהזמן אף שמר על זכות השתיקה. ממצאי החקירה העידו אחרת – והשבוע יוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי.

החקירה נפתחה לאחר שבסוף חודש יולי השנה התקבל דיווח במשטרה על ניסיון שוד שארע בחנות תכשיטים בעיר אשדוד, במהלכו נכנס אל תוך החנות חשוד שהיה לבוש כחרדי וביקש לרכוש טבעת.

מיד לאחר בקשתו, שלף אקדח והחל מתעמת עם בעל החנות, כבן 70.

כשהבחין החשוד כי לקוחות נוספים מגיעים לחנות, נמלט מהמקום.

כוחות המשטרה שהוזעקו למקום החלו באיסוף ממצאים פורנזיים בזירה ובסריקות אחר החשוד, על פי תיאור אותו מסר בעל החנות  – אך ללא הועיל. החשוד לא אותר.

“כבר אז הבנו כי נדרשת פעילות אינטנסיבית על מנת להתחקות אחר החשוד במעשה. חזותו החרדית של החשוד עוררה בליבנו ספקות, ועל כן החקירה בחנה כיוונים שונים, תוך הפעלת אמצעים מתקדמים וחדשניים המצויים ברשות משטרת ישראל”, נמסר מהמשטרה.

שודד

אחרי איסוף מודיעיני ופעולות טכנולוגיות מבצעיות שונות, הצליחו השוטרים להניח את ידם על החשוד: תושב קריית מלאכי כבן 41.

בחיפוש שנערך בביתו אותרו פריטי לבוש ומשקפי שמש התואמים את פרטי לבושו של החשוד במעשה.

במהלכן של חקירותיו, תוך שמעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, בחר החשוד לעיתים לשמור על זכות השתיקה, לעיתים להכחיש את החשדות שהוטחו בפניו, ולעיתים גם טען כי בכלל היה בחוף הים, אליבי שאושש הודות לבדיקה טכנולוגית שערכו החוקרים.

אתמול, יום שני, הוגשה הצהרת תובע בבית המשפט על הכוונה להגיש כבר בימים הקרובים כתב אישום כנגד החשוד בניסיון שוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות