פאות יוקרה: טרנד שנמצא כאן כדי להישאר

בעידן שבו אנחנו חיים – הרבה נשים משתמשות בפאות, הן מטעמי דת, הן לצורכי משחק והן כדרך שמסייעת להן להתמודד עם נשירת שיער. רבות מאותן נשים, אלה שרוצות להיות בטוחות שהן עושות שימוש בפאה איכותית אשר תחזיק מעמד לאורך זמן – מבקשות לעצמן פאות יוקרה, או בשמן הנוסף – פאות קאסטם

צילום: //

ההבדלים בין פאות יוקרה לפאות סטנדרטיות

יש מספר הבדלים בולטים בין שני סוגי הפאות:

  • מחיר - פאות יוקרה, כשמן כן הן – פאות יקרות. כמובן שיש סיבה לכך שהן יקרות יותר - אולם זה הפרמטר הראשון שמבדיל אותן לפני שבודקים פרמטרים נוספים. הסיבה למחיר היקר של פאות קאסטם נעוצה בעובדה שמדובר בפאות איכותיות ויפות במיוחד - שני פרמטרים נוספים שאי אפשר שלא להתייחס אליהם כשמדברים על ההבדלים.

  • איכות - הפאות היוקרתיות המוצעות היום לנשים הן פאות איכותיות במיוחד, בעיקר בזכות חומרי הגלם מהם הן עשויות. רוב הפאות מן הסוג הזה מיוצרות מ-100% שיער טבעי, בדרך כלל שיער אירופאי שמאופיין בחוזק ובעמידות. פאות אלה עוברות תהליך ייבוש טבעי ולהבדיל מפאות סטנדרטיות - אינן מצופות בחומרים כימיים בכלל. כל אלה מעניקים לפאות אלה שתי תכונות חשובות שמצדיקות את מחירן היקר: מראה טבעי יפהפה ועמידות לאורך זמן.
  • תחזוקה נוחה במיוחד - בעוד שפאות יומיומיות צריך לתחזק על בסיס קבוע, הרי שבזכות איכותן ועמידותן של פאות יוקרה - התחזוקה שלהן צריכה להיות מינימלית במיוחד. על מנת להמחיש את ההבדל המשמעותי הזה נציין, כי בעוד שפאות סטנדרטיות יכולות להחזיק מעמד בין שנתיים לשלוש שנים, הרי שעם תחזוקה נכונה – פאות אלה יכולות להחזיק מעמד גם במשך עשר שנים.
  • עיצוב - עיצובן של פאות קאסטם הוא הרבה יותר מושקע ומוקפד מאשר זה של פאות יומיומיות. בזכות עובדה זאת, נשים שחובשות פאה יכולות להיראות נפלא גם באירועים זוהרים וחשובים במיוחד, וזאת ללא גילוי שיערן הטבעי.

  • אחריות - האחריות על פאות סטנדרטיות יומיומיות תהיה ברוב המקרים לשנה בלבד, בעוד שהאחריות על פאות יוקרה תהיה למשך מספר שנים, וגם זאת, כמובן, אינדיקציה טובה לאיכות הפאות.

הרכישה הנכונה ביותר - גם פאות יומיומיות וגם פאות יוקרה

אם לסכם את כל האמור לעיל, הרי שיש הבדלים משמעותיים בין פאות סטנדרטיות ובין פאות יוקרה. הסטנדרטיות הן פאות המיוצרות מחומרים פחות איכותיים, סינתטיים בדרך כלל, ומחזיקות מעמד במשך הרבה פחות שנים. למרות זאת - עבור נשים שחובשות פאה על בסיס קבוע, בין אם מדובר בתקופת מחלה ובין אם מפאת שייכות למגזר מסוים - הן מאוד שימושיות בחיי היום-יום.

פאות יוקרתיות, לעומת זאת, הן פאות העשויות מהחומרים האיכותיים ביותר ואשר עיצוביהן מוקפדים ביותר, ולכן הן מתאימות בעיקר לימים מיוחדים או לאירועים חשובים. לכן, לנשים אשר פאות משמשות אותן לאורך זמן, מומלץ להצטייד גם בפאות סטנדרטיות אשר ישמשו אותן בחיי היום-יום השגרתיים, אולם גם לפחות בפאה אחת הנכללת בקטגוריה של פאות יקרות - על מנת שתשמש אותן באירועים חשובים במיוחד.

דבר נוסף שחשוב לציין: כדאי מאוד לרכוש פאות יוקרה בסלון פאות אשר פאות מסוג זה הן תחום ההתמחות שלו, וזאת על מנת להיות בטוחים באיכות הפאה ובשירות שתקבלו עבורה. בקשו המלצות מנשים אחרות, ופנו רק לסלון אשר מקפיד על ייצור הפאות מחומרים טבעיים ואשר מספק שירותי תחזוקה מתאימים.

מאמר נכתב בשיתוף חוה מנדלבוים - פאות יוקרה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר