שתף קטע נבחר

לראשונה: משחק בינ"ל יוקדש לשחרור שליט

מפגש היורוקאפ לנשים בין הפועל ת"א לדונאב ביום חמישי ביד מרדכי יעמוד בסימן קריאה לשחרורו של החייל החטוף. שאול איזנברג: "מקווה ששאגות האוהדים יגיעו עד אליו"

למען גלעד שליט. משחקה הקרוב של הפועל תל אביב בגביע היורוקאפ לנשים, ביום חמישי (17:30) מול דונאב הבולגרית, יוקדש לחייל החטוף. לקראת המפגש, החליט יו"ר הפועל, שאול אייזנברג, בתיאום עם משפחת שליט, להקדיש את הקמפיין האירופי של הקבוצה לקריאה לשחרור גלעד.

 

אולם הכדורסל ביד מרדכי, קילומטר בלבד מגבול עזה, יקושט בתמונותיו של גלעד ובשלטים הקוראים לשחרורו, במשחק שיועבר בשידור ישיר בערוץ הראשון. בני משפחת שליט הוזמנו אף הם למשחק, ונציגיהם יגיעו לצפות בו.


שאול אייזנברג. "מקווה שגלעד ישמע את שאגות האוהדים" (יועד כהן)

 

זוהי הפעם הראשונה שאירוע ספורט בינ"ל, המועבר בשידור ישיר, מוקדש לקריאה לשחרור גלעד. הכניסה למשחק תהיה חינם לקהל הרחב, ובכניסה יסופקו לקהל כרזות הנושאות את תמונתו של גלעד. הוגה הרעיון הוא מעוזיה סגל, העומד כיום בראש אגף הרווחה במועצת חוף אשקלון. סגל אף יוזם מהלך לפיו יעניק יו"ר מועצת חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, אזרחות כבוד של המועצה לגלעד בפתיחת המשחק.

 

"גלעד קרוב לליבנו וקרוב אלינו, ומנתיב העשרה אנחנו יכולים כנראה לראות את המקום בו הוא נמצא", סיפרו במועצת חוף אשקלון. "ככל שנדבר יותר על גלעד ולא ניתן לשכוח אותו - ככה גדל הסיכוי להביא אותו אלינו בקרוב".

 

איזנברג סיכם: "המשחק יתקיים באולם ביד מרדכי, הגובל עם עזה, מרחק קילומטר מהבור שבו יושב גלעד. אני רוצה לקוות ששאגות האוהדים יגיעו עד אליו וייתנו לו תחושה שאנחנו לא שוכחים אותו ולא נשכח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים