שתף קטע נבחר

מלחמת המילים החלה: 'מצרים מכרה הפלסטינים'

האלג'יראים מתאוששים מההפסד 2:0 בקהיר ומקניטים את יריבתם בקרב על הכרטיס למונדיאל: "הם הפסידו במלחמת ששת הימים". המצרים הגיבו: "צרפת הפכה אתכם לעבדים"

יממה אחרי הדרמה הגדולה בקהיר, שם ניצחה מצרים 0:2 את אלג'יריה וכפתה משחק קובע על הכרטיס למונדיאל, מלחמת המילים בין הצדדים כבר בעיצומה. השכנה מהדרום, שתגיע למשחק בסודן אחרי שכבשה את השער השני הדרמטי בדקה ה-95, היתה עסוקה בחגיגות לתוך הלילה, אך כבר היום יחלו שם בהכנות לקראת המפגש הגורלי ביום ד'.

 

"ידעתי שנכבוש בתוספת הזמן", חגג יוסף, אוהד מצרי, "זה המזל של מצרים, ידעתי שננצח!". חברו הצטרף אליו: "הגיע לנו הניצחון". בסיום נערך באצטדיון מופע זיקוקים ססגוני ורחובות קהיר הוצפו בעשרות אלפי חוגגים.

 

המפסידה החלה את המלחמה הפסיכולוגית ואחרי שעברה גיהנום בביקורה במצרים, לא חסכה במילים כדי להוציא את יריבתה מאיזון. "המצרים מכרו

את הפלסטינים לישראל", נכתב בתקשורת המקומית, שנגעה גם בנקודה הרגישה של המצרים, כשכתבה: "ידוע שישראל ניצחה במלחמת ששת הימים".

 

התגובה לא איחרה לבוא ובתקשורת המצרית נכתב כי: "צרפת הפכה את האלג'יראים לעבדים". פיפ"א הודיעה כי תגביר האבטחה סביב שתי הנבחרות במשחק ביום ד', שצפוי להיות טעון גם על כר הדשא.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי נבחרת מצרים
צילום: AP
מומלצים