שתף קטע נבחר

"מקלארן יצעיד קדימה את מכבי עם קרויף"

בכיר במועדון הודף את הטענות על כך שהיועץ המקצועי החדש מערער את מעמדו של ההולנדי: "זה מי שג'ורדי רצה". הערכה: עסקת אלירן עטר תיסגר ביממה הקרובה

במכבי תל אביב רוצים להציג בימים הקרובים את סטיב מקלארן, המשמש כיועץ של המאמן ג'ורדי קרויף, על מנת להבהיר כי מעמדו של ההולנדי אינו מעורער והוא לא שוקל לעזוב את הקבוצה.

 


 

בכיר במועדון אמר אתמול: "התקשורת מחפשת רק את הרע ולא את הטוב בהבאתו של מקלארן. הוא אדם עם הרבה ניסיון, עם שיטות אימון חדשניות ואפשרות להצעיד יחד עם ג'ורדי את מכבי קדימה. מקלארן הוא האיש שג'ורדי רצה ואם לא ג'ורדי לא היה מגיע אדם במעמד כמו שלו, כזה שאימן את נבחרת אנגליה, לעבוד בקריית שלום. זו שטות לחשוב שמישהו מנסה להזיז את קרויף".

 

 

גם בסביבתו של הבעלים מיץ' גולדהאר טוענים כי לא מעריכים מספיק את כל מה שנעשה סביב מכבי תל אביב בשנים האחרונות: "כולם שוכחים שזו כבר העונה השנייה שמכבי משחקת בלי בית. למכבי חיפה יש את סמי עופר, לבית"ר ירושלים את טדי, ורק מכבי תל אביב מארחת בנתניה. האוהדים מתעצבנים מהרגע שהם יוצאים מהבית".

 

סאגת אלירן עטר הבלתי נגמרת ממשיכה להעסיק את הצהובים. הפער הכספי מול מכבי חיפה הפך למזערי, וההערכה היא שעד מחר הוא יעבור למכבי תל אביב. ביום השני הקרוב, לאחר המשחק מול קריית שמונה, תודיע מכבי אילו שחקנים יושאלו לקבוצות אחרות. בין המועמדים נמצאים מרסלו, שון גולדברג, אליאל פרץ, שלומי אזולאי ויונתן כהן.

 

במכבי ציינו אתמול כי עד כה עברו בהשאלה מספר שחקנים שמוכיחים את עצמם כמו מתן חוזז (בני יהודה) שכבש צמד מול מכבי חיפה, מאוויס צ'יבוטה (בני יהודה), דן גלזר (מכבי נתניה), גבי קניקובסקי (הפועל עכו) ורוסלן ברסקי (הפועל חיפה).

 

מחר תקיים הקבוצה אימון מסכם לקראת משחק הגומלין מול אלטאך האוסטרית בפלייאוף הליגה האירופית בחמישי (20:00). הבלם טל בן חיים צפוי להיות כשיר, כמו גם איל גולסה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר מכבי ת"א
סטיב מקלארן
צילום: אתר מכבי ת"א
מומלצים