שתף קטע נבחר

גרמניה: 1:3 לבאיירן מינכן על באייר לברקוזן

למרות מזג האוויר הסוער, שהביא לעיכוב בפתיחת המחצית השנייה, האלופה החלה את העונה עם ניצחון חשוב באליאנץ ארנה. סולה, טוליסו ולבנדובסקי כבשו את השערים, מחמדי רק צימק. בישול לטל בן חיים ב-0:1 של ספרטה פראג על סלובאצקו

 

מי יעצור אותם? באיירן חוגגת (צילום: AP) (צילום: AP)
מי יעצור אותם? באיירן חוגגת(צילום: AP)

 

באיירן מינכן מכוונת לעבר אליפות נוספת בגרמניה ויהיה קשה מאוד לעצור אותה. הערב (ו') האלופה פתחה את העונה בגרמניה עם 1:3 על באיירן לברקוזן.

 

מן הפתיחה הורגשו פערי הרמות ובאיירן עלתה ליתרון מוקדם. ניקלס סולה, שהגיע מהופנהיים נגח לרשת, אחרי בישול של סבסטיאן רודי כבר בדקה התשיעית. קורנטן טוליסו, הרכש היקר בתולדות המועדון, הכפיל (19).

 

זה אוגוסט זה? בלראבי והקוון עושים מקלחת (צילום: EPA) (צילום: EPA)
זה אוגוסט זה? בלראבי והקוון עושים מקלחת(צילום: EPA)

 

פתיחת המחצית השנייה התעכבה בגלל מזג אוויר סוער במיוחד ולאחר חצי שעה השחקנים עלו ל-45 הדקות הנוספות, כשהגשם (קצת) נרגע. את רוברט לבנדובסקי זה לא ממש עניין והוא החל את הספירה שלו עם פנדל מוצלח בדקה ה-53. אדמיר מחמדי רק צימק (65).

 

טל בן חיים בישל, ספרטה פראג ניצחה

פתיחת העונה הלא רעה של ספרטה פראג בצ'כיה נמשכה עם ניצחון 0:1 על סלובאצקו, ולטל בן חיים היה חלק נכבד בניצחון הזה. אקס מכבי תל אביב היה אחראי על הבישול לשער היחיד שנכבש בדקה ה-72, של דויד לפאטה בן ה-35, עם הגבהה מדויקת מהאגף. לפאטה נגח פנימה והעלה את ספרטה זמנית למקום השני בטבלה, עם שמונה נקודות מ-12 אפשריות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
רוברט לבנדובסקי
צילום: getty images
מומלצים