שתף קטע נבחר

אברטון רכשה את סיגורדסון ב-45 מיליון פאונד

הטופיז שברו את שיא ההעברות שלהם לשחקן אחד עם רכישתו של הפליימקר האיסלנדי. סה"כ הוציאו הטופיז בקיץ 131 מיליון פאונד. גארת' בארי עבר לווסט ברומיץ' וינסה לשבור את שיא ההופעות בפרמייר-ליג ששייך לראיין גיגס

אברטון ממשיכה את הקיץ המשוגע שלה מבחינת רכישות. הערב (שלישי) סיכמו הטופיז על העברתו של גילפי סיגורדסון מסוונזי תמורת 45 מיליון פאונד, סכום שיא עבור קבוצתו של רונלד קומאן.

 

הפליימקר האיסלנדי יעבור מחר בדיקות רפואיות בגודיסון פארק במה שישלים סופית את העסקה. הסאגה בין הצדדים התנהלה לאורך כל הקיץ. בתחילה סוונזי דרשה 50 מיליון פאונד, אבל בסוף אברטון הצליחה להוריד אותה מעט.

 

סיגורדסון. חיזוק משמעותי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סיגורדסון. חיזוק משמעותי(צילום: רויטרס)

 

יחד עם סיגורדסון, אברטון תגיע להוצאה של 131 מיליון פאונד הקיץ. היא רכשה מסנדרלנד את שוער הנבחרת הצעירה ג'ורדן פיקפורד, מברנלי את בלם אנגליה מייקל קין, מאיאקס את הקשר ההולנדי דייבי קלאסן וממלאגה את החלוץ סנדרו ראמירס, וצירפה בהעברה חופשית את וויין רוני וקוקו מרטינה.

 

במקביל, גארת' בארי יעזוב את אברטון לווסט ברומיץ'. קשר נבחרת אנגליה לשעבר (36) לא שיחק בניצחון 0:1 של אברטון על סטוק בעקבות פציעה בקרסול. לבארי חסרות חמש הופעות בלבד כדי לשבור את שיא המשחקים בפרמייר-ליג של ראיין גיגס. כרגע מספר ההופעות שלו עומד על 628 משחקים ב-19 עונות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
גילפי סיגורדסון
צילום: רויטרס
מומלצים