שתף קטע נבחר

שחקן חטף לשופט את הכרטיס הצהוב והורחק

סודאמריקנה: אנדרה לואיס, המגן של בוטאפוגו, זעם על הצהוב שנשלף לעברו, לקח מידי השופט את הכרטיס וקיבל את האדום. הקבוצה הברזילאית סיימה ב-2:2 ביתי עם אסטודיאנטס והודחה ברבע הגמר. גם ארחנטינוס ג'וניורס בחצי הגמר

מאבק בין קבוצות מארגנטינה לברזיל הוא תמיד מתכון לבעיות, בטח אם על כף המאזניים מונח כרטיס אחד לחצי גמר הסודאמריקנה (המפעל השני בחשיבותו בדרום אמריקה). לפנות בוקר (ה') קיבלנו דוגמא נוספת כאשר אסטודיאנטס שיחקה בריו דה ז'נרו נגד בוטאפוגו בגומלין רבע הגמר אחרי שבמשחק הראשון היא ניצחה 0:2.

 

כמובטח על הדשא התנהל משחק חם שהסתיים בתיקו 2:2 ושלח את הקבוצה מלה פלאטה לחצי הגמר, אך הסיפור האמיתי היה הכרטיס האדום שנשלף לעבר שחקן בוטאפוגו. בדקה ה-68 זעם בלם הקבוצה, אנדרה לואיס, על הכרטיס צהוב שנשלף לעברו ופשוט ניסה למשוך אותו מידי השופט, שמיד שלף לו את האדום.


ניקולאס פאבלוביץ' חוגג על חשבון פאלמיירס (צילום: AP)

 

בשלב הזה החל להתחמם המשחק וכוכב אסטודיאנטס, חואן סבסטיאן ורון, זכה להיות קורבן הכיסוחים של הברזילאים, שהתקשו לעכל את הדחתם. מרקוס

אנחלרי (דקה שלישית) וחואן סלחאירו (33 בפנדל) העניקו לאורחים יתרון מבטיח, לוסיו פלאביו (58 בפנדל) ולואיס (65), דקות לפני שהורחק, הישוו וקבעו את תוצאת הסיום.

 

גם במפגש השני של הערב יצאה ארגנטינה עם היד על העליונה כאשר ארחנטינוס ג'וניורס ניצחה 0:2 את פאלמיירס (0:1 בראשון) והבטיחה גם היא מקומה בין ארבע הגדולות. אנדרס סקוטי כבש את הראשון (10) ובישל (18) את השני לניקולאס פאבלוביץ', בשביל לסגור את הסיפור כבר במחצית הראשונה.

 

הלילה יתקיים מפגש מספר שלוש בין שתי נציגות של המדינות השונאות, אך הפעם סיכוי טוב שהברזילאים יחזירו מעט מהכבוד האבוד כאשר אינטרנאסיונל, עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, תגיע ל'בומבונרה' להתארח אצל בוקה ג'וניורס הלוהטת. ריבר פלייט, שהפסידה בבית 2:1 לצ'יבאס המקסיקנית, תנסה להציל את העונה הנוראית ולנסות להשלים חצי גמר כל ארגנטינאי.    

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלברטו מנסה לתקוף את ורון
צילום: AP
מומלצים