שתף קטע נבחר

קדטים: ישראל ניצחה גם את סרביה

החבורה של אהרוני ממשיכה להרשים באליפות אירופה במונטנגרו. הוליכה כבר ב-18 הפרש על הסרבים (52:70), וניצחה בסיום 71:79. דני אבדיה להט עם 17 נקודות, 15 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-2 חסימות

 

מתי בפעם האחרונה נבחרת ישראלית גברה על קרואטיה וסרביה באליפות אירופה? כנראה שמעולם לא. אחר הצהריים (שבת) נבחרת הקדטים (עד גיל 16) עשתה זאת אחרי שניצחה 71:79 את הסרבים בטורניר היבשתי שנערך במונטנגרו. כזכור, אתמול ניצחו הכחולים-לבנים 64:67 את קרואטיה.

 


 

אחרי 13:16 לסרביה ברבע הראשון, ישראל רצה 13:24 ברבע השני ומאותו הרגע לא הורידה את הרגל מהדוושה. בתחילת הרבע האחרון הובילו שחקניו של אורן אהרוני כבר ב-18 הפרש (52:70).

 

אבדיה. שימו לב אליו (צילום: FIBA) (צילום: FIBA)
אבדיה. שימו לב אליו(צילום: FIBA)

 

דני אבדיה (מכבי ת"א), בנו של זופי אבדיה, שחקן נבחרת יוגוסלביה לשעבר שהשתקע בישראל אחרי קריירת המשחק שלו ומאמן במחלקת הנוער של בני הרצליה, להט עם 17 נקודות, 15 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-2 חסימות ב-29 דקות (יצא בחמש עבירות). הקפטן, רזיאל חיון, הוביל את רשימת הקלעים עם 18.

 

הוסיפו לקלוע לישראל: דורי סהר 16 (9 ריבאונדים), עומר וותד (8 ריבאונדים) ועמית אהרוני 9 כ"א, יובל אדוסי 5, יונתן אטיאס 2 ואפק שפיר 1. מיד עם סיום המשחק חזרו כל השחקנים יחד ברגל למלון כדי לכבד את חברם לסגל, יהל מלמד, ששומר שבת.

 

חיון. סיים עם 18 נקודות (צילום: FIBA) (צילום: FIBA)
חיון. סיים עם 18 נקודות(צילום: FIBA)

 

"עשינו ניצחון טוב על קבוצה איכותית מאוד אבל האופי של הטורניר הזה, זה שזה עדיין לא נותן לנו כלום ואנחנו צריכים להמשיך להיות חדים ומפוקסים, להביא את עצמנו כל יום מחדש לשחק את הכדורסל הכי טוב שאנחנו יכולים", אמר בסיום אהרוני.

 

מחר (14:45) יפגשו הקדטים את ליטא למשחק האחרון בבית המוקדם. בעקבות השיטה של פיב"א הקיץ, למרות הניצחונות הגדולים, החבורה של אהרוני תגיע למשחק הרביעי בטורניר (הצלבה מול בית 2), בו הפסד יוריד אותה למשחקי ההישרדות בדרג א'. לעומת זאת ניצחון יסדר לישראל מקום ברבע הגמר וכמובן את ההישארות בדרג.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים