שתף קטע נבחר

הקדטים יוצאים לאליפות אירופה, הנערות הפסידו

בנו של שחקן נבחרת יוגוסלביה לשעבר, נציג מהמגזר הערבי וגם המאמן אורן אהרוני שהביא עימו נדוניה לסגל. המטרה: הישרדות בדרג א'. הפסד ראשון לישראליות באליפות אירופה - 63:54 לרומניה

הנבחרת הצעירה האחרונה שתייצג את ישראל באליפויות אירופה תהיה נבחרת הקדטים. אחרי ההצלחה הגדולה של העתודה והאכזבה המסוימת מכך שהנוער לא הצליחו להעפיל לדרג א', החבורה של אורן אהרוני תקווה קודם כל לשרוד בדרג הראשון ביבשת.

 


 

הקדטים יטוסו מחר למונטנגרו, שם תיערך אליפות אירופה עד גיל 16. לנבחרת מצפה בית ראשון קשה במיוחד. ביום שישי היא תפגוש את קרואטיה, בשבת את סרביה וביום ראשון את ליטא, סגנית האלופה בשנתיים האחרונות.

 

הוכרז סגל נבחרת הקדטים. אורן אהרוני (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל) (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
הוכרז סגל נבחרת הקדטים. אורן אהרוני(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

 

כמו בכל אליפות בדרג א', המשחק החשוב באמת יהיה הרביעי, בו המנצחת עולה לרבע גמר והמפסידה יורדת למשחקי ההישרדות, שם תפגוש הנבחרת יריבה מהבית המקביל שכולל את טורקיה, פינלנד, סלובניה וגרמניה.

 

לקראת המשחקים אמר המאמן אורן אהרוני: "אנחנו יוצאים למשימה קשה, כשהמשימה הראשונית היא להישאר בדרג א' וזו משימה קשה בפני עצמה. כמובן שננסה לראות איך הטורניר יתפתח מבחינתנו. עבור הרבה מהשחקנים שלנו זה טורניר ראשון שהם מתמודדים באליפות אירופה. זו בהחלט משימה מאתגרת ואנחנו מאמינים בשחקנים שלנו ומאמינים שנעמוד במשימה".

 

מספר שמות מעניינים (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל) (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
מספר שמות מעניינים(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

 

שלושה שמות מעניינים מאוד בסגל הקדטים: עמית אהרוני, בנו של המאמן שנחשב לאחד הבולטים לגילו, דני אבדיה, בנו של זופי אבדיה, כיום מאמן במחלקת הנוער של בני הרצליה ובעברו שחקן נבחרת יוגוסלביה הגדולה, ועומר וותד נציג המגזר הערבי ששייך להפועל תל אביב.

 

שאר הסגל: רזיאל חיון, עידו פוגל, יונתן אטיאס, יהונתן לוונברג, יהל מלמד, סהר דורי, יובל אדוסי, אפק שפיר ואריאל דרעי. עוזרי המאמן הם דרור כהן ואיתי ירושלמי, ולדי ירמישין שזכה עם העתודה במדליית הכסף ב-2004 כשחקן, שינה מקצוע והפך לפיזיותרפיסט של הקדטים.

 

הנערות הפסידו

הפסד ראשון לנבחרת הנערות של ישראל באליפות אירופה, 63:54 לרומניה. הנבחרת כעת במאזן 1:3 במקום השני בבית וניצחון מחר (רביעי, 22:30) על שוויץ שעדיין לא ניצחה בטורניר, יבטיח את ההעפלה לשלב רבע הגמר. הנבחרת הרומנית שלטה ברבע הראשון וסיימה אותו ביתרון 5:16 ולמרות שישראל נשארה בתמונה לאורך כל המשחק וצימקה עד ארבע הפרש כשנשארו שלוש דקות לשחק, לא יכלה לרומניות.

 

קלעו לישראל: תירוש 23, סירקיס 8, סער7, אנגל 5, קסטן רז 5, חדד 3, ברמן 3.


פורסם לראשונה 08/08/2017 14:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים