יום חמישי, 09.05.2024 שעה 10:24

יוסי בניון: ליברפול בשלה לזכות באליפות העונה

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שוחחו בספורט 99 בשיתוף ONE עם קשר ליברפול: "אני רוצה לשחק יותר. אם ארגיש שאני לא פאקטור, אעזוב"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בספורט 99 בשיתוף ONE
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בספורט 99 בשיתוף ONE

מכבי תל אביב רשמה בחמישי האחרון את הניצחון האירופי הראשון שלה תחת מאמן הקבוצה פיני גרשון ועוזרו החדש שרון דרוקר.

מכבי, שפתחה את העונה בצורה לא טובה עם המאמן אפי בירנבוים, עשתה את השינוי הנדרש והחזירה את המאמן שהוביל אותה להישגים הגדולים ביותר שלה בשנים האחרונות.

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שוחחו בספורט 99 בשיתוף ONE עם המאמן החדש ישן של הצהובים, שיספר על הקבוצה שהוא מצא, על השינויים המתוכננים בעתיד ועל עוזרו שהגיע מבלגיה.

גרשון פתח והתייחס לעניין הגובר בו מאז מונה למאמן מכבי תל-אביב: "בימים עברו דיברו איתי בערך ארבעה אנשים. פתאום כולם נזכרו שאני חי והתחילו לצלצל בתדירות של עשר שניות על ממתינות, עם הודעות. יש לי עוד הודעות מהיום שמוניתי למאמן מכבי שמשכתי ולא עניתי להן, זה לא מכובד. פעם הייתי עושה זאת בשבת, עכשיו גם לזה אין לי זמן".

"אני חושב שזה עשה טוב לכולם שבאתי, אני לא יכול להגיד שעם כל הלחץ לא טוב לי. אני מאוד נהנה מהחברה ומהשחקנים זה אחד. אבל בסך הכול אנשים עדיין מפרגנים והמצב הוא בסדר סך -הכול, אבל אני לא יכול להגיד שזה לא שינה לי את החיים. אני עושה מה שאני אוהב, אני עושה מה שאני יודע הכי טוב וזה עשה טוב למשפחה שלי שבאתי".

פיני גרשון מרוצה בהיכל נוקיה  (אמיר לוי)
פיני גרשון מרוצה בהיכל נוקיה (אמיר לוי)

"אני באתי בבהילות לארץ והשארתי מאחורי את אישתי ואת שתי הבנות הקטנות ועדיין אין לי דירה. לא נעים לי להגיד אבל אני בקושי מספיק להיכנס לחדר שלי במלון ולישון ארבע-חמש שעות בלילה".

גרשון סירב להתייחס למה שעשה קודמו בתפקיד: "אני לא אוהב שמאמנים אחרי דיברו על המצב שהיה לפני. ברור שאם המצב לא היה מה שהיה, והוא עדיין לא השתנה בקיצוניות, לא היו צריכים אותי. אולי היה מספיק איזה מתלמד".

פיני גרשון: "בשביל השיטה שלי צריך רמת כושר אחרת"
"מכבי תל-אביב זה מועדון מפורסם, יש שחקנים טובים. לפעמים כששחקנים טובים באים למועדון מסוים הם לא מתחברים למאמן חדש. אבל בסך-הכול אני יכול להגיד שהאנשים הם אנשים טובים. יכול להיות שחלקם לא בתפקיד ולא במקום הנכון, אבל בינתיים כולם למרות כל השמועות ממשיכים להתאמן ברצינות ולהוכיח את עצמם. שזה גם קצת בעייתי כי לא תמיד זה מצליח וגם הביטחון לא תמיד עולה".

פיני גרשון עם דרוקר. בשביל השיטה שלי צריך יותר כושר (אמיר לוי)
פיני גרשון עם דרוקר. בשביל השיטה שלי צריך יותר כושר (אמיר לוי)

על הכושר הגופני הירוד בו מצויים שחקניו אמר פיני, "אני לא מומחה לכושר גופני, אני יודע שגם קובלסקי מאמן הכושר עובד קשה. אני חושב שהצוות במכבי הוא צוות טוב. שרון, קובלסקי ואבי אבן. אני לא חושב שיכל להיות יותר טוב. אני לא יודע מה עשו קודם, אבל אני יכול להגיד שבשביל השיטה שלי בכדורסל צריך רמת כושר אחרת ואני לא עושה שום דבר מיוחד, פשוט מתאמנים".

"לא הולך פשוט כי שינויים אי אפשר לעשות בקיצוניות. חלק מהדברים שהיו במכבי הם הדברים שהיו לפני כי שינוי קיצוני יכול לפגוע בקבוצה", הסביר פיני מדוע הוא נמנע משינויים קיצוניים והוסיף: "אני עדיין הולך עם מה שהיה ומנסה לשפר דברים קטנים שיעזרו לקבוצה. כדורסל זה משחק קבוצתי, אם הייתי עושה גם שינויים קיצוניים וגם מביא שחקן חדש יכול להיות שזה היה מביא ליותר נזק מתועלת. אני משתדל מאוד לשפר בשוליים".

"הכי חשוב זה להבטיח את המקום בטופ 16"
"אף אחד לא מציל או משיח. השקיעו פה הרבה כסף, אנחנו מנסים וזה לא קל לעשות ממה שיש חבילה יותר טובה. נכנסתי לחדר הלבשה כאילו לא יצאתי משם מעולם. לא דיברתי עם השחקנים שום דבר מלבד דברים מקצועיים. היו שחקנים שהיה צריך להסביר להם בצורה מקצועית מה מעמדם בקבוצה. אלו שחשובים יותר צריכים לדעת, יש היררכיה ואני חושב שהיום, אולי מלבד שחקן או שניים, כל אחד יודע מה המיקום שלו בקבוצה".

על משחקיו הראשוני במכבי אמר פיני: "שום דבר עוד לא קרה. את הניצחון על ציבונה היינו חייבים, אבל שום דבר לא קרה. אנחנו צריכים להבטיח את המקום שלנו בטופ 16 וזה הכי חשוב עכשיו".

ליאור אליהו. משחק מצויין שלו  (אמיר לוי)
ליאור אליהו. משחק מצויין שלו (אמיר לוי)

פיני התייחס לאפשרות של שינויים אפשריים בסגל: "חילופים של שחקנים יחכו עד הטופ-16. אני חושב כמו חלק מהפרשנים שהיו יותר משני שחקנים על תפקיד אחד שלא בטוח שצריך אותם. אני לא חושב שרודני ווייט לא שחקן, אבל שלושה שחקנים באותה מידה זה פוגע בביטחון של שלושתם ביחד. אני לא בטוח שיהיו שינויים ולא בטוח שהם יהיו בהקדם. אנחנו לא נביא מישהו כדי להגיד 'אוקיי הבאנו שחקן'. זה למדתי מהפעם הראשונה שלי במכבי תל-אביב כשהבאנו שחקנים שהעתיד שלהם היה מאחוריהם. אני משתדל להביא שחקן שיתרום למערכת ואולי גם נוכל להרוויח ממנו בעתיד".

"אנחנו צריכים להביא עוד שחקן שיעזור לנו. לעזור ולא להציל, אני לא מאמין במצילים. השחקן שנביא לא יהיה ממש רכז, ואני לא בטוח שנמצא שחקן בעמדה הזאת".

"אלטון בראון בא בכושר לא טוב"
"בראון בא בכושר לא טוב. אני לא מומחה לב, אני לא יודע אם זה משהו שהוא לא שיחק איתו בעבר. יש שחקנים וספורטאים שמקבלים כל מיני איוושות, חורים ובורות. בינתיים הוא מתאמן, יכול להיות שבאיזשהו שלב הוא גם יוכל לשחק", התייחס גרשון לבעיות הרפואיות של הרכש הטרי, אלטון בראון.

אלטון בראון על הספסל. בכושר לא טוב (אמיר לוי)
אלטון בראון על הספסל. בכושר לא טוב (אמיר לוי)

"אני יכול להגיד שני דברים בעניין", התייחס גרשון להבאתו של בראון: "אין הרבה שחקנים בשוק, יש עדיפות לשחקן ששיחק בישראל. זאת לא מדינה קלה, זאת לא מדינה שקל להסתגל אליה. בנאדם שכבר היה פה ומכיר את האופי של המדינה הזאת, יש לו יתרון מסוים. אני חושב שבראון שחקן טוב, הוא הוכיח זאת בליגה שלנו, עדיין לא ראינו את זה ביורוליג אבל האלטרנטיבות הן להביא שחקן עוד יותר צעיר ואני לא בטוח שזה דבר טוב".

"אני יודע להתמודד עם לחץ יותר מאחרים"
גרשון התייחס לקושי המפורסם שבאימון מכבי: "צריך לדעת לעשות הכל בהנאה ואני נהנה מאימון וניצחונות. אף אחד לא נהנה להפסיד. גרנט אמר לי לפני שלושה שבועות. יש בארץ 7 מיליון מאמנים ולכולם יש דעות".

"אני לא יכול להגיד שזה לא מלחיץ. כולם יכולים לייעץ לי וכולם יודעים יותר טוב ממני אבל אני עושה את זה מאהבה ויכול להיות שאני יודע להתמודד עם לחץ יותר מאחרים, אבל אני יכול להגיד שבלחץ היותר גדול אני מתפקד יותר טוב".

"העבודה הזאת היא תחת לחץ ושם גם ההבדל בין שחקן טוב למצוין. שחקן מצוין בדקות ההכרעה מתפקד יותר טוב ואני חושב שאם ניקח את הדוגמא מהמשחק האחרון בדקות האחרונות היה צריך לדעת לתפקד ויש מי שדוחף אותם ומוריד מאחרים את הלחץ. למאמן אחוזי ההצלחה הם 50-60 אחוזים".

פיני גרשוןודרוק מרוצים. יש עוד הרבה עבודה (אמיר לוי)
פיני גרשוןודרוק מרוצים. יש עוד הרבה עבודה (אמיר לוי)

"גם השחקנים יודעים שיש מי שמאמינים בהם. אולי אני משדר יותר ביטחון אני לא אגיד שזה בזכותי, אבל להגיע לגמרים ולקחת אותם זה המעמד הכי מלחיץ אבל אם אתה גם נהנה מהדרך אז הרווחת. שחקנים רואים שאני מוצא להם פתרונות. הם מבינים שאני עדיין בעסק ובעסק הנכון. הכל בידי שמיים אני חוזר, אחוזי ההצלחה הם אחוזי הקליעה של השחקן".

"אנחנו שווים יותר מאליפות וגביע"
על המשחק של ליאור אליהו מול מכבי אמר גרשון: "אני מקווה בשביל ליאור שמה שהוא עשה היה עלית מדרגה והוא יוכל לעלות משם להשתפר ולשמור על יציבות. הוא צריך ללמוד מצוות המהמאנים את הדברים שאין לו להשתפר ויש לו לאן להשתפר. למרות ההצלחה שלו והברכות שלו הוא קיבל את האהבה שלי אליו. הוא ספג את כל הקללות שלי".

"אפשר לפנטז על הפיינל פור ואנחנו רוצים להיות שם. אנחנו שווים יותר מאליפות וגביע אבל אני אהיה מוכן לענות על זה אחרי שאדע בדיוק שנעלה לטופ 16. מכבי שווה ל8 הגדולות באירופה עכשיו זה תלוי בהגרלה".

"רענן כץ הוא הוא איש טוב שנותן מכיסו בלי חשבון"
על רענן כץ אמר גרשון: "אנחנו אנשים מבוגרים ואמרנו דברים בלהט היצרים או בבדיחות הדעת. רענן כץ הוא איש טוב שנותן מכיסו בלי חשבון ויש לו משהו מטוב לב. הוא אדם טוב הוא בעסק שיש לו מטרה וזו המטרה של כולנו. אנחנו רוצים להנות את האנשים שבאים וזה חשוב.

על עתידו בנבחרת בולגריה הוא אמר: "יש לי מחוייבות ואני לא ישבור מילה בנוגע לבולגריה ואני אעשה את כל המאמצים להצליח. יש הרבהאנשים בבולגריה ואני לא אאכזב אותם".

רענן כץ ושמעון מזרחי. אנשים טובים (אמיר לוי)
רענן כץ ושמעון מזרחי. אנשים טובים (אמיר לוי)

"אני יותר משמח על המינוי של שרון", אמר גרשון על המינוי של עוזרו שרון דרוקר והוסיף: "במשך השנים היתה מערכת היחסים שלי איתו טובה ואני יותר משמח שהוא לצידי.

על עמית גל שביקר את הסיקור הרב למינויו של גרשון, אמר מאמן הצהובים: "אני יכול להראות לך את ה-SMS שהוא שלח לי. אני לא בטוח שהוא התכוון, אבל אני אוכל ואני באמת קצת יותר שמן ממנה שאני צריך להיות. אני מצטער שאין בקיבוץ של עמית גל טלוויזיות גדולות מספיק כדי שאוכל להיכנס לפריים".

ראובן עטר: אני יכול להוציא את השחקנים לדרך חדשה
בית"ר ירושלים ממשיכה להיראות רע בליגת העל בכדורגל ואחרי עוד תיקו ללא שערים מול מכבי תל אביב, עושה הרושם כי האלופה ויתרה על התואר ואיבדה סיכוי להתקרב לחבורת הצמרת.

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, עלה לשידור ונסה להסביר מה עובר על הקבוצה שלו, שלא מצליחה לנצח בבית ומתקשה בחוץ: "הרבה יכולת אישית והרבה איכות וחוסר מחוייבות, חוסר ביטחון. יש מצבים ששחקנים וקבוצות מגיעות למצב שלא הולך זה גורר חוסר ביטחון ויש שחקנים שיש חוסר ביטחון כללי הם מביאים אקסטרה. בנאדו הוא הדוגמא הכי חיובית שיש של אחד שנותן את המקסימום".

"עשינו הכל כדי להתגונן. את המחוייבות הם עשו בלא להפסיד ולא משכו בשביל לנצח. זה לא ביתר ירושלים אין ספק. שני משחקי הבית האחרונים שלא ניצחנו את מכבי פ"ת וסכנין זה הוריד את הביטחון לשחקנים. בשלושה משחקים כבשנו שער אחד ואנחנו לא מנצחים ויש שחקנים שהצטרפו מהספסל. שער בשלושה משחקים זה חוסר ביטחון".

ראובן עטר. בית
ראובן עטר. בית"ר ממשיכה לא לנצח (גיא בן זיו)

"בינואר יהיה רענון בסגל וזה יכול להיות שמוותרים על אחד ומביאים אחד אחד. אנחנו נשחרר לפי מי שנוכל להביא. אנחנו עובדים על עניין של חלוץ וזה לא רק בעמדה הזאת".

"אי אפשר לבוא בטענות, אני אמשיך לעשות שינויים ושחקנים שלא יהיו מחוייבים אנחנו נשחרר ונביא שחקנים אחרים".

"כשאני אומר חוסר מחייבות אני מתכוון שהם צריכים להביא אקסטרה ולא כמו נגד מכבי שבאנו רק בשביל לא להפסיד. שחקנים מוותרים לעצמם והדוגמא הכי טובה זה שהבקענו שער אחד בשלושה משחקים עם שחקנים כל כך איכותיים שיש לנו".

"חמישה או שישה משחקי בית ולא ניצחנו גם בגביע הטוטו מול הנוער של נתניה לא ניצחנו. אנחנו צריכים להתמודד ואם לא נדע לרדת למטה לא נדע לעלות".

"ארקדי מעודכן בכל מה שקורה דרך איציק קורנפיין. אני מקווה שארקדי יישאר בביתר".

"אני יכול להוציא את השחקנים לדרך חדשה".

יוסי בניון: ליברפול בשלה לזכות באליפות
קשר ליברפול ונבחרת ישראל, יוסי בניון, קיבל את חולצת ההרכב במשחק הליגה מול בלקבורן, הבקיע שער בניצחון 1:3 ונשמע מאושר: 

חזרת להיות פאקטור בליברפול?
"זה לא ענין של פאקטור. אני מחכה לכל הזדמנות ועושה את המקסימום. יש מאמן שהוא מחליט".

יוסי בניון. רוצה לשחק יותר  (רויטרס )
יוסי בניון. רוצה לשחק יותר (רויטרס )

"אין שחקן ששמח לשבת בחוץ. ברור שאני רוצה לשחק יותר אבל אני עושה את המקסימום וכל הזדמנות לתת את הכל. קבילתי הזדמנות בשני המשחקים האחרונים ואני שמח שהצלחתי והתגובות טובות אבל הכל יכול להתהפך ואני אנסה להתרכז ממשחק למשחק".

חשבת לעזוב?
"אני מאמין בעצמי אבל אני חושב שעניןם של עזיבה זה משהו שיש זמן לחשוב עליו. אם אני אחשוב על זה אחרי שניים שלושה משחקים שלא אשחק אני לא אצליח להיות טוב גם כשאקבל את הצ'אנס. מה שמעניין אותי זה המשחק הבא".

"זה תקופה שונה. נכון שכל אחד והאופי שלו ליברפול זה מועדון שאתה מגיע לפה אתה מבין שצריך סבלנות. בווסטהאם לא הייתי נשאר כל כך הרבה זמן על הספסל. אם אני ארגיש שאני לא פאקטור אני אבקש לעזוב אבל כרגע אני רוצה להצליח".

יוסי בניון. טורס הוא כח משמעותי עבורנו
יוסי בניון. טורס הוא כח משמעותי עבורנו

ליברפול בשלה לאליפות?
"אני מרגיש שכן והעובדה שאנחנו מקום ראשון אבל הקטע הקריטי זה נובמבר דצמבר עבור ליברפול ועכשיו כולנו מרוכזים יותר. אני מאמין שאם נמשיך ככה זה נצליח".

"טורס הוא מאוד משמעותי ובלעדיו זה עולם אחר. יש לו חלק משמעותי ואנחנו מגיעים ליותר הזדמנויות. בשבועיים שלושה הקרובים הוא אמור לחזור וזהיחזיר לו את כח ההרתע אבל בנתיים אנחנו צריכים לעשותאת העבודה".

"אולי יש שחקנים שלא משחקים אז הם מדברים עם המאמן. אני לא עולה ומדבר איתו. היתה לי שיחה אחת בשבועות האחרונים והוא רוצה להגיד לי שחשוב שאני אעבוד קשה ואמרתי לו שאני לא חושב על כלום ורק על הצלחה".

רפא בניטז. מכיר את האופי שלו  (רויטרס )
רפא בניטז. מכיר את האופי שלו (רויטרס )

"יש רגעים שאתה מרגיש בכושר טוב אבל אני לוקח בחשבון את האופי של המאמן ואני תמיד מוכן".

"אני לא חושב קדימה רק על המשחק הבא. בינואר אני אדע אם אני אשאר או לא".

"לא שמעתי על בעיות כלכליות בקבוצה ובאנגליה המשבר הכלכלי לא הגיע. המשכורת בזמן, הכל בסדר".

כמו בכל יום ראשון היינו עם פינת המכתבים של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
אופירה אסייג כתבה מכתב לשופטים ולמאמנים של ליגת העל
ערב טוב למאמנים ולשופטים של ליגת העל

לאחרונה אנחנו עדים לתופעה מחודשת ומתורגמת: מי חזק יותר? השופט או המאמן? האמת? לא זה ולא זה!

מעניין אם הזדמן לכם לראות את עצמכם בטלוויזיה, באינטרנט או בעיתונים? אני מנחשת שלא, כי אם כן אני משוכנעת שלא הייתם מתנהגים כפי שאתם מתנהגים לאחרונה: תנועות ידיים מאיימות, ויכוחים עם מילים בוטות, האשמות הדדיות, עונשים ומה לא?

מתיאוס. הורחק (אמיר לוי)
מתיאוס. הורחק (אמיר לוי)

ואני מתכוונת גם למאמנים, וגם לשופטים. ההתנהגות שלכם מביכה יותר אפילו מהרמה של הכדורגל שלנו..

שלושה עשר מחזורי ליגה עברו ומה היה לנו בתפריט?
1. לות'ר מתיאוס יושב מורחק אחרי ויכוחים עם אשר כהן
2. אבי נמני עומד מבויש במנהרה של בלומפילד אחרי מריבה עם אלון יפת בדרבי
3. רן בן שמעון, בימיו כמאמן מכבי, מבקש 100 פעמים סליחה אחרי שהורחק ב"טדי"
4. דודו דהאן טוען שהשופטים החליטו להוריד את הכוח עמידר ר"ג ועף ליציע
הלו? להתעורר שם !! אנחנו כול'ה אחרי שלושה חודשי כדורגל. אבי לוזון, תעשה משהו. אהה סליחה בעצם גם אתה רבת עם השופטים!
בקצב הזה, בסוף השנה אני לא אכתוב לכם מכתב, אני אכתוב לכם מגילה !

הרומן הבלתי נגמר בין שופטים לבין מאמנים בליגה שלנו חוצה השנה כל גבול. כבוד הדדי? יחסי חברות והערכה? בדיחה רעה! המאמנים לא ממש סופרים את השופטים, ומשתוללים בכל פאול, צהוב ונבדל שהיה או לא היה, והשופטים מנצלים את המצלמות כדי להראות לכל הליגה מי הבוס על המגרש בצורה יהירה ודוחה שבא לי לשלוף לכם אדום דרך מקלט הטלוויזיה.

אשר כהן ואסף קינן
אשר כהן ואסף קינן. רוצים יותר כבוד והערכה

תגידו, אתם המאמנים: ראיתם בעבר שופט שמשנה החלטה בגלל שהמאמן התלונן? ראיתם בעבר קוון שאומר לעצמו: "הרמתי דגל, אבל המאמן צעק, אז אולי כדאי שאני אוריד אותו?", לא נראה לי. תנסו לחשוב מה חושב אותו אוהד שרואה אתכם משתוללים על הקווים: ואח"כ כולם מתפלאים איזה קהל ברברי יש בישראל שזורק את שלל פירות העונה על השופטים ומביע את דעתו על אמא של השופטים!

ותגידו, אתם השופטים: כשאתם שולפים כרטיס צהוב, אז הצהוב הוא צהוב יותר אם אתם עושים את זה בהפגנתיות עם שואו שלא היה מבייש את גילה אלמגור בקאמרי? מה קרה, מלחמה? איזה פוזות? איזה תיאטרליות? אתם מנסים לשחק אותה אבו-עלי, אבל במקרה הטוב אתם יוצאים אבו-רמי...

המסקנה שלי פשוטה, מאמנים ושופטים יקרים: כל עוד לא תכבדו אחד את השני, כנראה שהכדורגל שלנו ימשיך להיראות כמו שהוא נראה: כדורגל בלי כבוד. אין כבוד לבעלים, אין כבוד ליו"ר, אין כבוד לשופטים, אין כבוד לאף אחד, ובמקרה הזה בשביל כבוד לא צריך לעבוד, צריך רק לחשוב. אל תגידו לי שגם זה כבד עליכם...

איך היה מסכם יוסי בובליל את היחסים ביניכם? יאווילי איזה בושות!

אייל ברקוביץ' כתב לאלישע לוי ואלי גוטמן
ערב טוב לכם, אלישע לוי ואלי גוטמן. אחרי המחזור המשעמם שהיה לנו אתמול אני מקווה שמכבי חיפה והופעל תל-אביב יעירו את הכדורגל הישראלי כי אם לא מצבנו עגום והקהל יפסיק לתת בנו אמונה ויצביע ברגליים.

שישה שערים זה היבול העלוב של המחזור האחרון, ואוי לנו אם מחר המספר הזה לא ישתנה. אצלנו אוהבים לקרוא ללכל משחק משחק עונה אז יאללה תנו לנו משחק עונה. למרות שבלומפילד הצליח להתמלא במשחק שפעם היה משחק עונה בין בית"ר ירושלים ומכבי ת"א, האוהדים חזרו עם 0:0 משעמם. ואולי אתם אלישע לוי ואלי גוטמן תצליחו להחזיר את הסומק ללחיים של הכדורגל הישראלי, כי אנחנו נראים מאוד חיוורים.

כדי שהמשחק יהיה התקפי ורב שערים בא לי לתת לכם כמה טיפים למען נראה כדורגל טוב ותוצאה מסקרנת כמו שנתתי בטיפ בווינר תיקו רב-שערים. אלישע אתה מגיע למשחק מהמקום הראשון בזכות וחיפה צריכה לשחק כמו מוליכה גאה.

אלישע לוי. חיפה צריכה לשחק כמו מוליכה גאה (עמית מצפה)
אלישע לוי. חיפה צריכה לשחק כמו מוליכה גאה (עמית מצפה)

אחרי שלא הצלחת לנצח אף קבוצה גדולה ותסלחו לי מכבי ת"א של העונה היא לא קבוצה גדולה הגיע הזמן שתראו שקרית אליעזר הוא מבצר ולא תאפשר טיילת כמו שהיתה מול מכבי נתניה.

אלישע, ההגנה שלך בשבועות האחרונים חדירה מאוד חיפה ספגה 5 שערים ב-6 מחזורים ועוד בלי דקל קינן הפצוע וסמואל יבואה שלא מפסיק לכבוש. מצד שני ההתקפה של חיפה היא הטובה בליגה, פנטיני, רפאלוב קטן וגלסה הם כאב ראש אחד גדול אפילו לחומת המגן של אלי גוטמן, אולם מילת המפתח היא סבלנות.

גם שער בדקה האחרונה הוא טוב בדיוק כמו שער בדקה ה-90, אפילו אם יציע ג' יחכה בסבלנות. אלי גוטמן היקר, אתה מגיע למשחק העונה הראשון שלך עם הפועל תל-אביב אפילו שאתה שונא את המילה אליפות. שנינו יודעים שניצחון בחיפה יהיה הצהרת כוונות שאפילו האוהדים הצנועים של הפועל יפנטזו על אליפות ראשונה מזה 9 שנים.

אלי גוטמן. הבעיה היא התלות בסמואל יבואה (עדי בן ברון)
אלי גוטמן. הבעיה היא התלות בסמואל יבואה (עדי בן ברון)

ההגנה של הפועל היא הגנת ברזל, הבעיה שלך היא התלות ביבואה. גם לחלוץ המצוין יכול לתפוס יום חלש, ולכן אתה חייב את טלקיסקי, נאתכו וללה בכושר מצוין. בגלל החיסרון של אבוטבול המוצהב, נאתכו חייב לקבל את המושכות במרכז המגרש. אם נאתכו ישחק מאחור, הפועל לא תוכל לצאת קדימה ותאלץ לקוות שההגנה תצליח לעמוד מול ההתקפה של חיפה.

לסיכום יענקל'ה שחר תרשה לי לפרגן לך על ההחתמה של אלישע לוי, שמעתי שאתה רוצה להחתים אותו לעונה נוספת, זה יהיה צעד נבון ויפה שעה אחת קודם.

ולך מר אלי טביב, הבוס החדש של האדומים, במקום להשאיר את גוטמן במתח, כדאי שתסתכל באיזה מצב גוטמן לקח את הקבוצה ולאיפה הוא הוביל אתה היום, אתה צריך מהר ומהר להיגפש עם גוטמן ולהחתים אותו לעונה נוספת. ניפגש מחר בקרית אליעזר!

כתבת ONE יופ ציוני מהצד של הפועל תל אביב ודורון בן דור מהצד של מכבי חיפה, הכינו אותנו לקראת מפגש הפסגה מחר.

עורך התוכנית, אסף אבולעפיה בפינת הליגה הלאומית, הביא את הסיכום המחזור בליגה השניה.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */