שתף קטע נבחר

"מימר כמו איש הקרח, הרבה יותר חזק ממה שחושבים"

אחרי ה-1:3 על אשדוד בגביע הטוטו, בבית"ר חזרו לחייך. המאמן: "השתחרר קצת לחץ, אני מספיק חזק כדי לעבור גם את התקופות האלה". וארן, שכבש צמד: "לא חלמתי על פתיחה כזאת"

הרבה לחץ השתחרר בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון 1:3 על מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו. מאז ההדחה מאירופה מול בוטב פלובדיב מצב הרוח בבית וגן היה בגובה הדשא. אמש כבר שבו במועדון לחייך. כמה זמן זה יחזיק? בבית"ר כמו בבית"ר, זה תלוי בעיקר בתוצאות.

 


 

הבעלים אלי טביב, שנמצא על קו ישראל-מיאמי, יכול להיות מרוצה, וכמוהו גם בעל זכויות הניהול, אלי אוחנה, שישב הפעם על הספסל קרוב מאוד לשרון מימר ונראה מעורב הרבה יותר מבעבר.

 

ישב קרוב לצד מימר על הספסל. אוחנה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
ישב קרוב לצד מימר על הספסל. אוחנה(צילום: אבי רוקח)

 

מימר עצמו, שעבר תקופה לא קלה, נראה רגוע בסיום. "הוא כמו איש הקרח. הוא הרבה יותר חזק ממה שחושבים. לא קל לתפקד כשסביב בוחשים. מגיע למימר שאפו שהרים את השחקנים אחרי ההדחה מאירופה", הסביר מקורב למאמן.

 

"השתחרר קצת לחץ", סיפר מימר. "טבעי שאחרי אכזבה, אז במשחק הבא אתה רוצה לנצח ולחזור לשמוח ולחייך. אני שמח שהשחקנים עשו עבודה טובה, ניצחנו ונרגענו קצת. ממשיכים הלאה".

 

עברת תקופה לא פשוטה מאז ההדחה באירופה. מתחים, תקשורת ולחץ באוויר?

"כן. מי שהולך להיות מאמן יודע שזה חלק מהמשחק. אני מספיק חזק כדי לעבור גם את התקופות האלה. הכל בסדר".

 

וארן חוגג מול אשדוד (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
וארן חוגג מול אשדוד(צילום: אבי רוקח)

 

שחקנים שלא שיחקו באירופה קיבלו במה.

"אני מאוד מרוצה. לא הופתעתי. אנחנו מתאמנים יותר מחודש ואני יודע מה אני יכול לקבל מהם. אני שמח שיכולתי לתת להם את הדקות. יש קבוצה טובה ולאט-לאט נתקדם".

 

אנטון קונט תופקד כבלם כדי לייצב את ההגנה.

"יש לי סגל טוב, התפקיד שלי כל הזמן למצוא את האיזון. כל שחקן יתופקד במקום שיעזור לקבוצה. אם קונט יצטרך לשחק כבלם, מגן או קשר - הוא יעשה זאת".

 

החלוץ אנתוני וארן, שכבש צמד ובישל שער נוסף ליוסי בניון, היה מאושר: "לא חלמתי על פתיחה כזאת. אני יודע מה אני יכול להביא לבית"ר ואני מקווה להמשיך כך. היה חשוב לעשות את הסוויץ בראש, כי היו רגעים לא פשוטים באירופה ועשינו את השינוי. מעכשיו נתרכז בגביע הטוטו ובליגה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים