תיעוד: ניצולת שואה מהקריות עברה התעללות קשה על ידי המטפלת שלה, כך נחשף היום (ראשון) בתכנית "שש" עם עודד בן עמי. משפחתה של הקשישה חשדה כי המטפלת שלה נהגה כלפיה באלימות והתקינה מצלמות בדירתה. המטפלת  תועדה כשהיא מכה ומקללת את הקשישה. "כשראיתי איך היא מטלטלת את אמא שלי פרצתי בבכי", אמרה בתה בריאיון.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

 "התלונה הראשונה של אמי הייתה במאי ומיד החלטתי להתקין מצלמות, היום התברר לי שההתעללות הייתה כבר מזמן", אמרה הבת והוסיפה כי היא לא חשדה שאמה עוברת התעללות. "המטפלת הזאת נמצאת אצלנו כשש וחצי שנים, היא הייתה כמו בת בית ואהבתי אותה כמו אחות. נתתי לה כל מה שהיא רצתה. לא האמנתי לרגע שהיא יכולה להתנהג בצורה כזו".

הבת משחזרת את הרגע שהבינה כי כל תלונותיה של אמה לגבי ההתעללות היו נכונות. "ביום חמישי בבוקר, נכנסתי להגיד לה בוקר טוב וכשנכנסתי לדירתה היו לה דמעות בעיניים", שיחזרה. "היא אמרה לי שהיא לא יכולה יותר לסבול את המכות האלה, תעזרי לי. הדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר לחברה שהתקינה את המצלמות ולבקש שיבדקו אם אמא הוכתה באותו יום בבוקר, אחרי חמש דקות קיבלתי הודעה עם תיעוד בן דקה. פרצתי בבכי כשראיתי איך היא מטלטלת את אמא מצד לצד".

הבת מתארת כיצד מיד לאחר ששלחו את התיעוד ביקשו ממנה בחברה לעזוב הכול ולהגיע למשרדים. "עזבתי, נסעתי לחברה והתברר לי שהעינויים לא היו רק לדקא, אלא נמשכו כרבע שעה, אך לא רצו לשלוח לי מיד", שיחזרה. "אחרי שראיתי את הסרט, החברה שהתקינה את המצלמות החליטה לבוא איתי ביחד הביתה ובדרך הם הזמינו את המשטרה ואת חברת "מסד", שאחראית על המטפלת, את הרווחה וכולם הגיעו לפה. היא לא אמרה כלום - הבעת הפנים שלא לא הייתה של בן אדם".