שתף קטע נבחר

איטליה: מילאן ויובנטוס ניצחו בשיניים

הרוסונרי השיגו ניצחון דחוק 0:1 על קטאניה, שער של אמאורי בדקה ה-89 העניק ל'גברת הזקנה' 1:2 בלצ'ה. השתיים צימקו את הפער מאינטר לשש נקודות

יממה לאחר הניצחון המרשים של אינטר על לאציו, שמרה היריבה העירונית, מילאן, על מרחק שמונה נקודות מהאלופה, אך עשתה זאת בקושי רב.

 

 

הרוסונרי גברו ב'סן סירו' על קטאניה 0:1, משער של קאקה, במבצע כל ברזילאי. בדקה ה-65 הגביה פאטו כדור מסובב לרחבה והקשר הנהדר נגח לרשת של אלבאנו ביסארי. בתוך תוספת הזמן ניצלה מילאן, כאשר נגיעה של קאחה קלאדזה בידו ברחבה נעלמה מעיניו של השופט.


נדבד מנסה להתחמק מהשמירה של שיאבי מלצ'ה (צילום: AFP)

 

גם יובנטוס הזיעה לא מעט לפני שניצחה בחוץ את לצ'ה 1:2. סבסטיאן ג'ובינקו, שעלה במקומו של אלסנדרו דל פיירו הפצוע, כבש את הראשון בדקה ה-56, אבל המחליף דניאלה קאצ'יה הישווה, שש דקות לסיום. אמאורי הציל את ה'גברת הזקנה' עם נגיחה לרשת בדקה ה-89, שהותירה את יובה במקום השלישי, שש נקודות מאינטר.

 

נאפולי נותרה במקום הרביעי עם 0:2 ביתי על סיינה. כריסטיאן מאג'יו הרשית בדקה ה-62, ג'רמן דניס המחליף הכפיל את התוצאה כעבור 11 דקות. תוצאת המחזור היתה בטורינו, שם הביסה פיורנטינה את הקבוצה המארחת 1:4. אדריאן מוטו (3) החל במלאכה, זדראבקו קוזמאנוביץ' (75) וצמד של אלברטו ג'ילארדינו (43 ו-84) השלימו את החגיגה. אלסנדרו רוסינה (77, בפנדל) רק מיזער נזקים. שער של שחקן גנואה דייגו מיליטו בדקה ה-50 העניק לקבוצתו את הניצחון 0:1 על סמפדוריה בדרבי המקומי.


ג'ילראדינו חוגג. פיורנטינה מחצה את טורינו (צילום: AFP)

 

שאר התוצאות

קליארי - פאלרמו 0:1. לקליארי: מישל פיני (34).

 

רג'ינה - בולוניה 2:2. לרג'ינה: ברנרדו קוראדי (40), אדגר בארטו (56). לבולוניה: פרנצ'סקו וליאני (53), מרקו די ואיו (60).

 

אטאלנטה - אודינזה 0:3. לאטאלנטה: ג'יימי ואלדס (20), כריסטיאנו דוני (78), כריסטיאן ויירי (88).

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קאקה חוגג מול קטאניה
צילום: AFP
מומלצים