רוטב עקרבים כבר ניסיתם?

טבסקו, מותג הרטבים החריפים האמריקני, רקח רוטב חריף פי 20 מהרוטב המקורי - והוא כבר אזל מהמדפים

"רוטב עקרבים" החדש של טבסקו. חריף פי 20 // צילום: טוויטר

אמנם החך הישראלי אוהב את החריף שלו בעיקר עם פלאפל וחריימה, אך אחד ממותגי הרטבים החריפים בעולם, טבסקו, כבר נטע בארץ שורשים ובכל פיצרייה שמכבדת את עצמה תוכלו למצוא בקבוקון (אחד לפחות) של הרוטב המפורסם מלואיזיאנה.  

אחרי שהחברה השיקה אינספור גרסאות שונות ומשונות לרוטב המקורי, המורכב מפלפלים חריפים מזן טבסקו (כמה מפתיע), חומץ ומלח, החליטו בחברה האמריקנית לרקוח את "רוטב יום הדין": רוטב חדש שאמור להיות חריף פי 20 מהרוטב המקורי והמוכר, שמתכונו לא השתנה כמעט מאז 1868.

"רוטב טבסקו עקרבים", כך טוענים בחברה, "הוא רוטב חריף בדרגת 50,000 סקוביל (יחידת מדידה לחריפות, כן, יש דבר כזה)". ברמת העיקרון, רוטב העקרבים אמור להיות אחד הרטבים החריפים שנמכר באופן מסחרי. לשם השוואה, הרוטב המקורי חריף במידה 2,500 עד 5,000 סקוביל.

בהצלחה עם זה. 

מי מהישראלים שכבר מיצו את החריפות של הסחוג והשיפקה, יתקשו לעת עתה לרכוש לעצמם את מיץ הר הגעש הזה: הרוטב, שנמכר רק בארה"ב, אזל מהמדפים תוך כמה שעות, ולא ידוע מתי יחליטו בטבסקו לחדש את שיווק הרוטב. כמה אמריקנים מיהרו לזהות את ההזדמנות העסקית, קנו מספר בקבוקוני רוטב ב-8 דולר ליחידה, ומכרו אותם בלא פחות מ-150 דולר ליחידה. 

"רוטב העקרבים" מוצע למכירה באי.ביי ב-150 דולר לבקבוקון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר