מדונה וחזוס לוז (צילום: Getty Images, GettyImages IL)
מדונה וחזוס. מקסימום תאמץ אותו כילד | צילום: Getty Images, GettyImages IL

לחזוס לוז, הילדון בן ה-23 שמחמם את מיטתה של מדונה בשנה האחרונה, נמאס כנראה שמתייחסים אליו כמו סוג של ג'יגולו. במקום לוותר פשוט על המשכורת והבונוסים שהוא מקבל ממלכת הפופ, הוא העדיף לנקוט בצעד חכם יותר: להפגיש אותה עם הוריו. 

על פי ה"סאן" הבריטי, מדונה מתכננת לטוס עם חזוס לברזיל בקרוב כדי לפגוש את אימו, כריסטיאן רג'ינה דה סילבה, ואביו, לואיס הייטור פינטו דה לוז. מזל שלמדונה אין שם משפחה.

על פי מקורבים לזמרת, מדונה חשה אי נוחות בשל העובדה שאימו של לוז צעירה ממנה בשנים רבות. עוד נמסר כי הפגישה הזאת, כמה מפתיע, יכולה להיות צעד ראשון בדרך לנישואין של חזוס למדונה. "מדונה באמת אוהבת וזקוקה לחזוס, היא לא שולטת לבד על מערכת היחסים הזאת. הוא גדל על ערכים נוצריים אדוקים".

למרות שמדונה אמרה לאחרונה בראיון טלוויזיוני כי היא מעדיפה "להידרס על ידי רכבת" מאשר להינשא בשלישית, חזוס מפציר בה שתשקול שנית. המאהב הלטיני נטש את הנצרות לטובת הקבלה בשבילה, וכעת היא רוצה לעשות מחווה של מחויבות ולהראות לו עד כמה יחסיהם חשובים. 

הביוגרף של מדונה, רנדי טראבורלי, מתעקש כי השניים אכן יינשאו בסופו של דבר: "מדונה סיפרה לחברים קרובים ולבני משפחה שהיא בהחלט רואה את עצמה מתחתנת איתו, ושהעניין על הפרק". נו טוב, אם הם לא יתחתנו, היא תמיד תוכל לאמץ אותו כילד.

מתקמבקים? שרי גבעתי בילתה את הסופ"ש בפריז עם האקס המיתולוגי, אוליביה מרטינז